Sidan 3 av 5 FörstaFörsta 12345 sistasista
Visar resultat 21 till 30 av 41

Ämne: Vad servern hade kunnat göra för att stoppa GG

Standard

Ja nog är du trött alltid solbackaa för att jag har inte sagt att jag vill dra ihop något mot er här i tråden , jag säger bara att alla har olika prioriteringar i spelet och man kan inte utgå ifrån att det handlar om inkompetens för att folk inte gör något .
    Det låter som att GG skulle vara en allians med övermänniskor och det är det ju inte , det är en allians med många stora egon och duktiga spelare , att slåss mot GG på en seriös nivå kräver tid och engagemang som kanske inte alla är beredda att lägga ner och inget annat , andra saker får ni ju fantisera om i klubben för inbördes beundran

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av OscarNordin Visa inlägg
    Tror inte heller det, jag tror det är den sista biten i den meningen som du inte kopierade som är problemet.

"med taktiska genier som ledare"

Bara det faktum att ingen utom GG placerade kattasbyar såhär sez 22, ja det räcker för att fatta att ledarna i dessa allianser har absolut noll spelförståelse öht.
    Vad är det du inte vill förstå? Vi vet också var man bör ligga för att ta diverse artisar men valde att inte göra det. Vem som har noll förståelse kanske vi ska ta i en annan tråd? Att jaga på det viset Ni gjort och nu sedan får vakta är en prioritering av Ert liv, Er tid och Era pengar som Ni i GG valt att göra. Vi har gjort andra val....svårt att förstå?

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2009

Standard

Jag får faktiskt känslan av att GG nu sitter där på sin överlägset höga sandhög och förtvivlat vill ha uppmärksamhet, bekräftelse och gärna mindre noggrant planerade försök att peta ned dom....och så kommer inget!!! Bara ett gäspande från övriga servern och "ja ha...vad duktiga ni var som såg till att skaffa alla dessa leksaker"

Men visst, man kan ju försöka få sina behov tillfredsställda på forumet om det inte fungerar på kartan.

Och jag ska tillfredsställa Er lite....ni har varit jätteduttiga och kommer så klart vinna ALLT på servern och för det kommer ni evigt bli ihågkomna

Senior Member solbackaas avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Zmurf Visa inlägg
    den enklaste och mest uppenbara lösningen är bjud dessa gossar och kvinnor på en rejäl fest , offa samtidigt mot deras konton =Profit
    Det inlägget jag syfta på zmurf. Sedan hade du/ni andra prioriteringar pga er höga medelålder.
    Jag har också andra prioriteringar så jag förstår er.
    Sorry för att jag skoja till det med gammal och trött.
    Senast redigerad av solbackaa den 16-04-19 klockan 08:57
    06-09 3 rundor s1 och 1 runda s1.com
    sez 10 The Body, sez 12 Old Sparky
    x10.com The Sun sez 13 Trassel sez 14 Katla
    sez 15 Borderline dkx 16 Thenoob
    sez 16 Hel sez 17 Roxette
    comX Johan&Linda NoX 18 Sven-Sten
    sez 19 Kärlek ♥ http://forum.travian.se/showthread.php?t=49685
    comX 50ShadesOfLove ♥ http://i.imgur.com/O77sS0I.png
    sez 20 Sommar http://forum.travian.se/showthread.php?t=49801
    TT MyLittlePony, sez 22 Tsunami

Standard

solbackaa
    ja läs rubriken på tråden och det var skrivet med glimten i ögat för jag och många andra vet att många av spelarna i GG tycker om att festa men tar du det som att jag vill kriga mot GG så får du givetvis göra det .

Senior Member solbackaas avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

solbackaa
    ja läs rubriken på tråden och det var skrivet med glimten i ögat för jag och många andra vet att många av spelarna i GG tycker om att festa men tar du det som att jag vill kriga mot GG så får du givetvis göra det .
    Nä jag förstod det sen att du inte alls ville göra det Det är jag tacksam över, för då hade man ju behövt passa sina artefakter och det är ju bara jobbigt.
    Vår nu liksom, finns annat att göra. Just i dag regnar det dock.
    06-09 3 rundor s1 och 1 runda s1.com
    sez 10 The Body, sez 12 Old Sparky
    x10.com The Sun sez 13 Trassel sez 14 Katla
    sez 15 Borderline dkx 16 Thenoob
    sez 16 Hel sez 17 Roxette
    comX Johan&Linda NoX 18 Sven-Sten
    sez 19 Kärlek ♥ http://forum.travian.se/showthread.php?t=49685
    comX 50ShadesOfLove ♥ http://i.imgur.com/O77sS0I.png
    sez 20 Sommar http://forum.travian.se/showthread.php?t=49801
    TT MyLittlePony, sez 22 Tsunami

Junior Member
    Reg.datum
    Feb 2016

Standard

Pingu dansar inte, untz untz...

OscarNordin
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av trollet Visa inlägg
    Vad är det du inte vill förstå? Vi vet också var man bör ligga för att ta diverse artisar men valde att inte göra det. Vem som har noll förståelse kanske vi ska ta i en annan tråd? Att jaga på det viset Ni gjort och nu sedan får vakta är en prioritering av Ert liv, Er tid och Era pengar som Ni i GG valt att göra. Vi har gjort andra val....svårt att förstå?
    Oj, här har vi någon som tog åt sig rejält. Vilka är "vi"? Jag har ingen aning vem du är eller vart du spelar så berätta gärna.

Vakta våra artefakter med vårt liv? Ja jo, hade du varit ledare för GG och placerat ut artefakterna så som du tycker hade vi garanterat fått det tufft. Nästan så vi ska sätta in dig på mittfältet så du kan styra och ställa här i GG, så får vi lite utmaning.

Citat Ursprungligen postat av trollet Visa inlägg
    Jag får faktiskt känslan av att GG nu sitter där på sin överlägset höga sandhög och förtvivlat vill ha uppmärksamhet, bekräftelse och gärna mindre noggrant planerade försök att peta ned dom....och så kommer inget!!! Bara ett gäspande från övriga servern och "ja ha...vad duktiga ni var som såg till att skaffa alla dessa leksaker"

Men visst, man kan ju försöka få sina behov tillfredsställda på forumet om det inte fungerar på kartan.

Och jag ska tillfredsställa Er lite....ni har varit jätteduttiga och kommer så klart vinna ALLT på servern och för det kommer ni evigt bli ihågkomna

Haha, du är så bitter att man inte riktigt vet om du är ironisk eller inte.

Standard

Bara å vänja dig med "trollet" Nordin, hen är lika bitter då man skickar meddelanden ingame. Hen borde få en bamsekram av Pingu och en påse polly <3

Senior Member Sonnys avatar
    Reg.datum
    Aug 2009

Standard

"Det enda som krävs för att ta ner GG är egentligen en hyffsat bra opposition "

Det är nog inte så att det är kompetensen som är problemet även om nivån på spelarna sjunkit
    Snarare är det viljan orken och lusten som saknas för att dra igång ett sådant projekt
    Ja, ni i TS vill väl inte ens. Ni kanske fortfarande kan bli allierade med GG liksom :O
    Jag är riktigt vild!

Nyligen avslutade:
    Sez 20: KebabPanda
    S1: Turkisk Peppar - "DjungelVrål" var härskare över det största personliga riket, följt av "Turkisk Peppar" och "Polly". "Turkisk Peppar" slaktade mer än någon annan, och var den starkaste, mest skräckinjagande befälhavaren.
    TT kval: Speciella
    S2: Jotten, kastat på mig i EG, MYSA <3

Nuvarande:
    TT-Finals - Illicit (Support konto)

Sidan 3 av 5 FörstaFörsta 12345 sistasista

Regler för att posta