Visar resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Vad är din profil?

Senior Member Vargmannens avatar
    Reg.datum
    Dec 2006

Standard Vad är din profil?

Enligt eget tycke har jag alltid ansett att en bra profil är det bästa med Travian. Tyvärr är det många som helt undviker att skriva något och många fina profiler försvinner i mängden, så därför vill jag uppmuntra alla att skriva in sina profiler till alla som gillar att läsa dem.

"Fem dagar är fler än fyra veckor.

Är det något du önskar går det bra att skriva, men var medveten om att min önskan att vara till lags står i direkt propotion till din stavning och grammatik.

Med stor nit kommer samtliga fönstertittare och tjuvaktiga lymlar som infångas att lemlästas och utfodras till mina krokodiler"

"Färga marken röda mantel,
    sprungen från livets brustna barriär.
    Ungdomens solnedgång är du,
    framtiden en evig natt för källan.
    Den röda mattan för Döden att beträda,
    när själens frihetsstund är kommen.
    Den sista smärtan han förloraren befriar,
    medans bataljen rasar oförminskat.
    Glöm aldrig det blod som flyter."
    Fem dagar är fler än fyra veckor.
    Det svåraste är inte att ta första steget utan att övertyga sig själv om att steget är värt att ta.

Member
    Reg.datum
    Dec 2008

Standard

Åh fan,är det den är nivån vi ska ligga på.Då får jag nog gå ner på biblioteket och låna nåt.

Senior Member Vargmannens avatar
    Reg.datum
    Dec 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av hah Visa inlägg
    Åh fan,är det den är nivån vi ska ligga på.Då får jag nog gå ner på biblioteket och låna nåt.
    *Host.* Jag kanske blir lite överambitiös ibland. Men vad kan jag säga, jag gillar att skriva, om jag lyckas hålla mig kvar lär den bli minst tre gånger så lång eftersom jag brukar lägga till saker under resans gång.
    Fem dagar är fler än fyra veckor.
    Det svåraste är inte att ta första steget utan att övertyga sig själv om att steget är värt att ta.

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

På finalen heter vi The exorcists och då har vi det här på profilen

We cast you out, every unclean spirit, every satanic power, every onslaught of the infernal adversary, every legion, every diabolical group and sect, in the name and by the power of our Lord Jesus Christ. We command you, begone and fly far from the Church of God, from the souls made by God in His image and redeemed by the precious blood of the divine Lamb.
    Pågående Berserken s3

Senior Member Sonnys avatar
    Reg.datum
    Aug 2009

Standard

Jag brukar försöka ha ett någorlunda roligt namn, sen skriva något passande till medaljerna man hänger upp.

Sez i somras var vi kebabpandor t.ex. då hämtade vi kebab, försvarade pandor osv..
    Jag är riktigt vild!

Nyligen avslutade:
    Sez 20: KebabPanda
    S1: Turkisk Peppar - "DjungelVrål" var härskare över det största personliga riket, följt av "Turkisk Peppar" och "Polly". "Turkisk Peppar" slaktade mer än någon annan, och var den starkaste, mest skräckinjagande befälhavaren.
    TT kval: Speciella
    S2: Jotten, kastat på mig i EG, MYSA <3

Nuvarande:
    TT-Finals - Illicit (Support konto)

Regler för att posta