Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Visar resultat 11 till 20 av 20

Ämne: Nomineringar!

Junior Member Pri3sts avatar
    Reg.datum
    Nov 2008

Standard

Pri3st

MvP (Most valuble Player): RPS Sjukt bra deffkonto,

MvO (Most valuble Officer): FearZ för allt sitt slit i slutändan och för T.B.V

Bäste lagkamrat/teamspelare: Xztream, Mycket grymt effektiva saker som skett tillsammans med denna kille. En person att lita på.

Bäst defensivt: RPS och Harmonie

Bäst offensivt: Tänker ge denna till Mightytitan. Litet konto, men ack så farligt. Killen som aldrig tajmar fel =D.

Mest underskattade: Xztream

Mest överskattade: Takemine, aka Korthuset

Bästa manipulatör: Schnare, Som mer eller mindre helt kontrollerade vem som skulle vinna slutspelet. Utan att ens egentligen vara med och göra speciellt mycket i det.

Respekt åt: Storm Släggan of Doom!

Bästa team: LA. Litet Tight gäng som hittade varandra under rundan. Detta gäng gjorde underverk trotts motgångar. Helt sjukt vilka saker vi faktiskt gjorde denna rundan.

Mest irriterande: Singlestar. Aldrig varit med om en vuxen person som varit så omogen.

Trevligaste spelaren: Sommar

Bästa startspelaren: Kinapinnen. För era krigarinstinkter, Medaljer överallt =D

Att minnas: När Singelstar lurade hela sitt gäng, för att sedan radera sitt konto och även VU kontot.

Sjukt skoj händelse: När vi tog över RobinK´s båda offbyar innan hans attacker landade på vårt VU / BP.

Sjukt tung händelse: När WillyFooFoo tog över min första by "farmarby" i början.

Så kommer jag att minnas sez 20: Rundan som var som en berg och dal bana =D

Standard

Nomineringarna:

MvP (Most valuble Player): Svårt och säga. Tyckte flera i SG var oehört värdefulla.

MvO (Most valuble Officer): Får väl säga Zokim i SG då, alltid aktiv.

Bäste lagkamrat/teamspelare: Malin

Bäst defensivt: Besökarna

Bäst offensivt: Portugal

Mest underskattade: Pass

Mest överskattade: Tyckte väl WWW i sin helhet var sjukt överskattade, även om vi var allierade, var sjukt besviken på deras bedrift.

Bästa manipulatör: Ingen aning, var ju några som var väldigt roliga här på forumet. Albanen från rosengård med långt hår gav mig många skratt. Sen om han lyckades manipulera någon går ju att diskutera.

Respekt åt: Schnaren. Sjukt bra gäng spelare.

Bästa team: SG

Mest irriterande: Flertalet i UWS, när de inte ens kan skicka sekund anfall. Det i min värld är irriterande.

Trevligaste spelaren: Flera trevliga spelare.

Bästa startspelaren: Kom in sent.

Att minnas: Hur vi slaktade UWS.

Sån miss när... jag skickade iväg 100k+ svärd och glömde skicka med 50k haudiner.

Sjukt skoj händelse: När jag skickade iväg mina 100k svärd utan hästar så hade jag turen att slå ut en väldigt fin katas slägga.

Sjukt tung händelse: Att jag glömmde skicka iväg hästarna. (grämer mig över det)

Så kommer jag att minnas sez 20:

låg nivå på många alliancer. I min snäva värld var det endast Noobs och SG som hade ngn klass överhuvudtaget. Övriga större alliancer (får jag nog tillgägga, har inte jätte koll på de mindre konstellationerna) hade enstaka bra spelare men var i överlag totalt värdelösa. Möte aldrig något direkt motstånd.

Senior Member Loffes avatar
    Reg.datum
    Jan 2015

Standard

MvP (Most valuble Player): AnteP helt klart sjukt snygga attacker från han denna rundan & deffningar.

MvO (Most valuble Officer): Kreditkortet helt klart ingen hade klarat sig utan han

Bäste lagkamrat/teamspelare: Linda,Jacob & Nordic

Bäst defensivt: Don

Bäst offensivt:VemÄrjag

Mest underskattade: Rofferuff

Mest överskattade: Allt

Bästa manipulatör: Johan

Respekt åt:AnteP

Bästa team: Vår hörna

Mest irriterande: Tarzan med sina fejks..

Trevligaste spelaren: Linda

Bästa startspelaren: Sjösidan eller anteP

Att minnas: När AnteP vaknade

Sån miss när... det svalt i HS gång på gång

Sjukt skoj händelse: När vi mellandeffade nataren på vu't upp till nivå 50

Sjukt tung händelse: När det kom attacker på vårat fina vu

Så kommer jag att minnas sez 20: AnteP

Junior Member
    Reg.datum
    Nov 2011

Standard

MvP (Most valuble Player): Pri3st. Spelade bara med han på slutet men under den tiden var han nog den viktigaste. Bidrog med deff, var VU-sitter, erövrade en släggby, organiserade anfall, tog BP mm

MvO (Most valuble Officer): Pri3st

Bäste lagkamrat/teamspelare: Det är många, men väljer att lyfta fram ebbot83 som trots att han hade svårt att vara inne hela tiden när vi byggde VU gjorde allt för att vi skulle vinna. Dessutom fick han ta på sig detta uppdrag eftersom han hade ett väldigt bra geografiskt läge och det gjorde att han fick massor med extrajobb som han inte borde haft.

Bäst defensivt: Storms team var rätt bra, i alla fall när de gällde att försvara Storm och hans närmsta. Alla andra spelarna i den alliansen fick däremot klara sig själva när TBV gick på dem.

Bäst offensivt: Portugal. Borde slutat rank 1 anfallare.

Mest underskattade: Den lilla alliansen jag körde med i början (L&H) med massa noobs men som ändå alltid väggade alla som i sitt övermod attackerade oss

Mest överskattade: Flera allianser som hade bra spelare men dåligt ledarskap och som en följd av detta kollapsade. T ex SV och WWW. Dessutom hade jag trott att .R skulle vara bättre i end game

Bästa manipulatör: Får nog hålla med Pri3st här och säga Schnare. Av någon konstig anledning hade vi stort förtroende för dem i slutet haha

Respekt åt: Inte åt de som attackerade nataren för offpoänf iaf

Bästa team: TBV eftersom att vi offrade oss så mycket för varandra och vann en hel del segrar under rundan. Sen misslyckades vi ju tyvärr inte med den slutgiltiga segern

Mest irriterande: Att jag bestämde mig för att bygga deff hela andra hälften av rundan istället för off

Trevligaste spelaren: Det är många

Bästa startspelaren: Kinapinnen

Att minnas: Hela rundan

Sån miss när... Det i slutet visade sig finnas mycket mer offtrupper än väntat bland n00bs och SG och att de tydligen brydde sig mycket om end game eftersom att de gjorde allt för att nataren skulle vinna.

Sjukt skoj händelse: Alla de gånger i början då jag och mina noobvänner spelade dumma och retade upp folk för att de skulle vägga mot oss. Framförallt när vi strax efter artefaktsläppet vann i det dittills största slaget (http://travian-reports.net/se/report/19938db40ca). Vi hade bara planerat att vägga en liten mindre armé från en spelare som vi retade upp till max, så vilken glad överaskning det blev när hans kompis med en betydligt större armé kom på besök och förlorade. Vad som i efterhand även gjorde detta till en kul händelse var att det ledde till en god vänskap med en av de bästa spelarna denna runda.

Sjukt tung händelse: När vi fick vårt VU bombat till 0 för andra och sista gången. Vi hade fått hjälp av några i n00bs och trodde att vi inte skulle bli attackerade av den alliansen, men sen skickade två spelare därifrån sina släggor och bombade oss, trots att en av dessa spelares personliga deffare hade sin deff i vårt VU. Hade inte detta hänt hade vi garanterat vunnit.

Så kommer jag att minnas sez 20: Lätt min roligaste runda hittills tack vare alla härliga personer jag mött under den första sez jag kört på en evighet. Det var riktigt kul att köra defensivt och vara sitter åt några noobvänner som anfallare trodde var lätta mål men som sedan fick se sig väggade. Sen var det väldigt roligt att vara ledare i TBV och hjälpa till att bygga upp alliansen från typ rank 10 till överlägsen 1:a. Vi lyckades trots den enorma ökningen av medlemmar att hålla ihop det fint och samarbetet var på topp tack vare alla fantastiska medlemmar.

Member
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

MvP (Most valuble Player): OlofP!
    Bäste lagkamrat/teamspelare:Ja skypechatten var härlig så samtliga där inne, tack för att man fick komma in ett tag iallafall!
    Mer kan jag nog inte svara på då jag inte har haft någon koll på rundan.

Standard

MvP (Most valuble Player):Ni som väljer att deffa mig runda efter runda guld värda är ni.

MvO (Most valuble Officer):AnteP bara för du är du lixom

Bäste lagkamrat/teamspelare:Nyfiken cyklon musse pigg biffwille Holmert Lord Jaraxxus

Bäst defensivt:Snobbar

Bäst offensivt:Brandtie Portugal samt oss på besökarna

Mest underskattade:Brandties start by

Mest överskattade:Persson

Bästa manipulatör:Persson och Linken som gillar att skicka andra mot VÄGGEN

Respekt åt:Ni deff byggare

Bästa team:Snobbar STORM TF

Mest irriterande:Persson dock lyckas du ej så bra med det du försöker med

Trevligaste spelaren:Kebabpanda helt klart Musse pigg förtjänar ett + i kanten också då hon varit bra nattsälskap i slutet.

Bästa startspelaren:Kebabpanda? Portugal som poppade på sjukt bra

Att minnas:Alla små söta rapporter i arkivet på besökarna det var en fröjd för ögat

Sån miss när... När forti parkade i macloefs hs oass

Sjukt skoj händelse:När Macloefs(Hahne) slängde in handduken knockout för oss helt enkelt

Sjukt tung händelse:Alla sena nätter

Så kommer jag att minnas sez 20:Nataren vann välförtjänat samt våra söta fejks på OlofP i slutet mot hans vu

Junior Member
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

MvP (Most valuble Player): Sommar (Linda), hade inte överlevt länge utan det kontot.

MvO (Most valuble Officer): Persson för hans styrande i EG

Bäste lagkamrat/teamspelare: Min co Nordic, även Linda och Olof som alltid ställer upp.

Bäst defensivt: Rätt dålig koll på resten av servern, men för mig personligen Linda och Olof för all hjälp med deff under rundan.

Bäst offensivt: Portugal verkar ha jobbat på bra med offandet. Fin slägga av Storm också.

Mest underskattade: n00bs betydelse i EG?

Mest överskattade: För min personliga del, snobbarna som låg ute vid oss.

Bästa manipulatör: -

Respekt åt: Alla som orkat spela aktivt hela rundan.

Bästa team: Lite ego, men vi "I vår hörna"

Mest irriterande: Nyfikens plundringsfejk dygnet runt...

Trevligaste spelaren: Alla i n00bs.

Bästa startspelaren: Portugal startade bra

Att minnas: Att vår startby åstadkom så mycket, trots placeringen (snodde liten tränare+små skor och det bombades massor).

Sån miss när... Vi glömde ställa deffen i hs och fick den bombad av en granne tidigt på rundan

Sjukt skoj händelse: Två grannar från snobbar försökte nolla vår offby, +6k? kattas mellandeffades bort, vi kontrade och snodde en av anfallarnas offby istället.

Sjukt tung händelse: Att få HS bombad så tidigt..

Så kommer jag att minnas sez 20: Att nataren vann

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2012

Standard

MvP (Most valuble Player): RPS, ställt upp i vått och torrt för mig. Sjukt bra deffande.

MvO (Most valuble Officer): pri3st, håller en riktigt bra och seriös nivå. Fått till många bra samarbeten.

Bäste lagkamrat/teamspelare: pri3st, sedan vi fann varandra den här rundan så har han levererat på topp och fått ihop några riktigt bra saker.

Bäst defensivt: RPS & Psykopat

Bäst offensivt: Tänker precis som pri3st ge den här till Mightytitan, inte det största kontot men när det planeras off så finns han där och tajmar perfekt. Den här är han värd.

Mest underskattade: Skulle nog vilja sätta mig själv här faktiskt, hur ego det nu än kan låta.

Mest överskattade: WWW tbh.

Bästa manipulatör: Bästa & bästa vet jag inte, men Takemine gjorde ett gott försök. Synd bara att jag såg andra delarna av konversationerna.

Respekt åt: Kinapinnen som har krigat på sedan dag 1, haft attacker och legat på veckans försvarare hur många veckor som helst. "Slutade" men fortsatte ändå. Höll ut in i det sista.

Bästa team: LA, utan tvekan ifrån min synpunkt. Så mycket motgångar och ändå leverera så mycket. Ett riktigt tajt och härligt gäng.

Mest irriterande: Singlestar alla dagar i veckan.

Trevligaste spelaren: Får lov att säga att Persson på Schnare kontot har varit väldigt trevlig att prata med under rundan om man bortser från det lilla gäng jag spelat med.

Bästa startspelaren: Kinapinnen

Att minnas: När Singlestar ballade ur och tog bort VU:t utan större delen av alliansens vetskap, allt grundar sig i en liten skit sak.

Sån miss när... När Psykopat skickar några 100k deff till fel by som resulterade i att Portugal's off inte väggades.

Sjukt skoj händelse: När vi plockade RobinK's offbyar.

Sjukt tung händelse: När jag lyckades tappa en offby.

Så kommer jag att minnas sez 20: Som en otroligt seg runda, men lärorik. Gav flertalet nya vänner om man ska hitta något positivt.

Kommer även minnas rundan när Portugal kommer gång på gång, tack för 8:de plats på försvarare över rundan. Funderar på varför jag vart target

Junior Member
    Reg.datum
    Aug 2015

Standard

bästa spelaren är ju jag powerking .. bästa alliansen noobs o sämsta r. o frispel imda näst bästa spelaren är brandiet tack o hej vilken fuc*** helg

Senior Member jakks avatar
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Första bästa alliansen PoA. Kul att köra med er de två veckor det höll, även ni som stack utan ett ord. Hörs!
    Senast redigerad av jakk den 15-10-08 klockan 16:19

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Regler för att posta