Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Visar resultat 11 till 16 av 16

Ämne: Nomineringstråd

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av Bikoff Visa inlägg
    MvP (Most valuble Player):
    Petro (Syster Yster)

MvO (Most valuble Officer):
    Petro (Syster Yster)

Bäste lagkamrat/teamspelare:
    Avd61, Stozzix, Helmutt, Syster Yster med flera

Bäst defensivt:
    Rehab överlägsen tack vare det grymma deffledning med Petro i spetsen.

Bäst offensivt:
    Rehab med Arkham i spetsen,

Mest underskattade:
    Nostromo som lyckades vinna detta.

Mest överskattade:
    Webug spelade mycket bättre än föra runda, men ger bort BP, Bryter med Gubbarna osv verkar inte finns någon vidare styrning i det gänget.

Bästa manipulatör:

Respekt åt:
    Petro, Sture och Ray som gjorde ett kanon jobb med Rehab.

Bästa team:
    Rehab.

Mest irriterande:
    Att detta inte blev en 3 blocks server ända till slutet.

Trevligaste spelaren:
    Petro, Avd, Stozzix, Holger m.fl

Att minnas:
    En av dom roligaste rundorna jag spelat med ett fantastiskt gäng

Mvh Oscar/Toy
    @Megatron
    Hade tänkt skriva en egen men insåg att jag och toy är överens om i prinsip allt så blir samma med tillägger att min Co på Roa Cristian platsar som bästa lagkamrat

Standard

Gasolin - Var kanske inte bäst men gjorde skillnad på servern som ingen annan

MvO (Most valuble Officer):
    Sture - Lyckades med något som arbetsförmedlingen har svårt med: ge 40 pers ett jobb.

Bäste lagkamrat/teamspelare: Spy ingen skämtar som dig broder

Bäst defensivt: XXX och syster yster

Bäst offensivt: Y-front

Mest underskattade: Unia! ingen är bättre än dig <3

Mest överskattade: Oscar min co som påstår att han gjorde så mycket ledningsjobb. Webugs släggor. Planeringen för dom var god, tillgång till tränare fanns. Men ingen av dom var tillräckligt bra för att göra skillnad.

Sämsta manipulatör: Die som fick oss att sammarbeta med gubbtjuv

Respekt åt: alla ris skämt!

Bästa team: Team Ris skämt

Mest irriterande: Rehabs klagande, Oet

Trevligaste spelaren: Yxholger o Unia <3 tack för ni gör skillnad!

Bästa startspelaren: xxx plånbok!

Att minnas: Jimmy på XXX

Sån miss när: När die tog över VU

Sjukt skoj händelse: När rehab förlora

Sjukt tung händelse: När vi tappade bp pga DIE!!

Så här kommer jag minnas s1: Zzzzz, men inte lika ZZZZZZzzzzz som föregående s1. Kul med 3 block dock
    Senast redigerad av Nattanten den 14-10-28 klockan 17:47

Senior Member Gummi/Piffs avatar
    Reg.datum
    Dec 2012

Standard

MvP (Most valuble Player): Ännu en gång vill jag lyfta fram Gty (Fallen Angel) som i sedvanlig ordning fick stimulera oss understimulerade småpojkar med finfina offplaner. En hyvens slavdrivare, eller slav beroende på hur man ser på saken, som jag tycker inledningsvis gjorde ett utmärkt jobb med OKOTB. Lite synd bara att motivationen inte höll i sig, men så är det ibland...

MvO (Most valuble Officer): Sture, Raymon och Petro verkar ha gjort ett suveränt jobb med Rehab.

Bäste lagkamrat/teamspelare: Tai, Ruze, Gty (och en liten Ninja som kikar fram i chatten ibland). Ni gör spelet till en fröjd! Även Jennifer på Evert vill jag lyfta fram lite extra. Alla gånger som hon fick skicka/ta emot permdeff varje gång när skorna flyttades över kontot. Tatanka bör också få lite erkännande som bästa nybörjare som jag någonsin har sett.

Bäst defensivt: Rehab tycks ha haft en närmast obegränsad mängd deff att röra sig med. Nostromo hade dessvärre en mycket lidande defforganisering (om det nu ens fanns)...

Bäst offensivt: Som tidigare talare har varit inne på, Rehab med Dr Arkham i spetsen. Speciellt bpjakten var ju galen, en off till bara...

Mest underskattade: Vusitters kan aldrig bli för underskattade.

Mest överskattade: I brist på annat får jag väl ange mig själv. Kunde ha gjort betydligt bättre ifrån mig den här rundan, men så är det väl alltid...

Bästa manipulatör: Jag själv (fråga Gty) Nej, det slutar aldrig att vara roligt, helt riktigt.

Respekt åt: Rehab samt de nostromare som höll sig undan forumet.

Bästa team: Reh... Ah ni gick på den lätta? Nej, bästa team var helt klart Gubbug. Efter att ha bombat 8 hsar under en vecka för dem, valde de att slå tillbaka i en skoningslös hämndaktion mot ett tiotal supports för mig. Vissa byar blev t.o.m vetelåsta! Då kände sig stackars Gummi bitter och kränkt.

Mest irriterande: Får sätta Die på den. Hade mycket högre tankar om dig i början av servern.

Trevligaste spelaren: Fallen Angel, Ruze, Evert, Tai, Tatanka, Dr Arkham, Euro och säkert många fler som jag missar i skrivande stund.

Bästa startspelaren: Dr. Arkham utan tvekan, fattar fortfarande inte hur de kunde grunda så långt före alla andra...

Att minnas:

Sån miss när...

Sjukt skoj händelse: När vi (Jag, Ruze, Tai) gick på Die och hans bp.

Sjukt tung händelse: Som många andra redan har nämnt, att inte servern kunde sluta som en treblockserver.

Så här kommer jag minnas s1: En server med ovanlig hög kvalité på spelarna.
    Avslutade servrar:
    s1 14 - Nostromo - Reign-Beaux, s1 15 - Zarak,
    s2 16 - TENCHU - Algol,
    s3 14-15 - A A - Tobias,
    s4 13-14 - KIDS - Cyrus, s4 15 - MP - Solmyr,
    s5 13-14 - DEiTY - Daimyo, s5 14- TIKS - Aczalgaea,
    com3 16-17 - TVE - Hydra,
    com7 12-13 - AE- Piff,
    com6 15-16 - ? - Kashmira (http://forum.travian.com/showthread.php?t=156483)

Pågående servrar:

Junior Member
    Reg.datum
    Sep 2013

Standard

Citat Ursprungligen postat av Nattanten Visa inlägg

Mest överskattade: Oscar min co som påstår att han gjorde så mycket ledningsjobb. Webugs släggor. Planeringen för dom var god, tillgång till tränare fanns. Men ingen av dom var tillräckligt bra för att göra skillnad.
    Älskar dig också.
    S4-obyn
    S1-obyn
    S2-obyn
    S1-EMO

Nu blire paus!

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2013

Standard

Citat Ursprungligen postat av Nattanten Visa inlägg

Sämsta manipulatör: Die som fick oss att sammarbeta med gubbtjuv

Sån miss när: När die tog över VU

Sjukt tung händelse: När vi tappade bp pga DIE!!
    Älskar inte dig. Tvärtom.

Junior Member
    Reg.datum
    Dec 2014

Standard

Citat Ursprungligen postat av Eskimoe Visa inlägg
    MvP (Most valuble Player): SuperBengt. SuperBengt var otroligt drivande i VU-bygget, en fantastisk eldsjäl. Men framförallt, en viktig person för traviancommunityn i sin helhet; vill vi se en utveckling av hjärtat och själen i Travian så är SuperBengt en av många viktiga fackelbärare.

Bästa lagkamrater/teamspelare: (utan inbördes ordning): TheGreenMean, Mt44, Jimmy_Red, Upnger, Freijs, Ldder, GalnaMuppar, Larschon, kalles, SuperBengt, Baski, Eddmontana, Try, Angela_std, Bullhead, Suffix, Conan, Oet, Kling, Robban, Chochain, Rikard på Tionde, Sven Tveskägg på Caveman, Sult på Spindel. Underbara spelare; samtliga med en laget-före-jaget-inställning.

Bäst defensivt: Freijs med idis, Suffix och Rikard på Tionde. Hög aktivitet och snabba puckar - stod för merparten av många uppställda väggar hos Gubbtjyv.

Respekt åt: Rehab/ANY för hög spelnivå.

Bästa team: Gubbtjyv <3

Trevligaste spelarna: Listan är lång och med risk för att glömma någon så passar jag. Ni vet alla vilka ni är.

Att minnas: Alla bra stunder.

Sån miss när... vi allierade oss med Webug.

Sjukt tung händelse: När Try fick VU-släggan chiefad.

Så här kommer jag minnas s1: Upp, ner, upp, upp, upp, ner.

På åter, gott folk! Må väl.
    // Eski

Aww du är bäst Eski
    Respekt åt: Eskimoe
    Senast redigerad av Valkyria den 16-03-29 klockan 16:02

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Regler för att posta