Visar resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Nomineringstråden S3 - 2014

Senior Member
    Reg.datum
    Apr 2007

Standard Nomineringstråden S3 - 2014

För att göra det enkelt för mig och för att Farbror Elak inte ska göra verklighet av sina hot, kopierar jag från en annan tråd.

Välkomna att nominera era vänner, fiender eller helt enkelt någon spelare ni tycker gjort något bra denna runda.

Glöm inte att motivera!
    Blir mycket roligare att läsa då - även för dem som inte var med när det hände. Tänk på att hålla nivån högt, sarkasmen lågt och glimten i ögat (har jag glömt någon kategori?).

Nu till nomineringarna;

MvP (Most valuble Player):

MvO (Most valuble Officer):

Bäste lagkamrat/teamspelare:

Bäst defensivt:

Sämst defensivt:

Bäst offensivt:

Sämst offensivt:

Mest underskattade:

Mest överskattade:

Bästa manipulatör:

Sämsta manipulatör:

Respekt förtjänar:

Förtjänar ingen respekt:

Bästa team:

Sämsta team:

Mest irriterande:

Trevligaste spelaren:

Otrevligaste spelaren:

Bästa startspelaren:

Att minnas:

Att glömma:

Såg ni vilken miss när...

Sjukt skoj händelse:

Sjukt tung händelse:

Så här kommer jag minnas s3:

Övrig Rolig händelse:
    Senast redigerad av bissmark den 14-07-24 klockan 21:27
    Söker kvinna som kan laga mat och har motorbåt.
    Skicka bild på motorbåten!

*Edit:
    Har hittat motorbåten men ingen som vill ratta den...

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2014

Standard

MvP (Most valuble Player): Farbror Elak, efter hans planeringar runt vu, attacker, defensivt ja han planerad allt åt oss.

MvO (Most valuble Officer): Farbror Elak, som sagt han gjorde allt som behövdes och lite till för alliansen.

Bäste lagkamrat/teamspelare: Farbror Elak, Han som tvinga mig bygga bräckslägga och lärde mig att bli en bättre spelare, med andra ord en spelare som inte är helt värdelös. Tack för det Farbror Elak.

Bäst defensivt: Farbror Elak, Ja han hade mest deff trupper och hade dem alltid på rätt ställe vad mer ska man säga?

Sämst defensivt: SF, Dem släppte igenom allt för mycket bombningar utan att lyckas vägga någon off i princip.

Bäst offensivt: Bissmark, Han gjorde mest vågade bombningar och lyckades med flest bombningar. Bra jobbat med offen

Sämst offensivt:

Mest underskattade: Petplet, Ett litet konto med stor off liten undangömd och alltid en trevlig prick i chatter osv.

Mest överskattade: Brouwl, Extremt stor potential men liten off för ett så stort konto han skulle kunna gjort så mycket mer med kontot.

Bästa manipulatör: Urviur, Hade koll på alla på server och kunde få vem som helst att göra som han ville bara genom att säga några ord.

Sämsta manipulatör: Rizzle (tror jag han hette) som ville bli spion för Vincere inte gick hela vägen hem... Härlig feeling av Trevor.

Respekt förtjänar: Farbror Elak, För att han lärde mig att bli en bättre spelare, skulle nästan säga att han va som en mentor för mig.

Förtjänar ingen respekt:

Bästa team: V teamet

Sämsta team: G.A När rickard var ledare

Mest irriterande: Allt tjat i gamla BBB

Trevligaste spelaren: Tllaloc

Otrevligaste spelaren: Amandacop den gången då Elak skrev 3 rader och fick ett A4 i utskällning tillbaka.

Bästa startspelaren: Reborn finns inget snack om saken.

Att minnas: Hur man lyckas sänka 2 stor silos till nivå 13 när man går först på vu med 1780 kattas. Sen kommer jag aldrig glömma bort när jag lyckades döda 4 hjältar när vi skulle flytta mina små skor.

Att glömma: Skulle ju ändå vara skönt att glömma bort alla hjältar man lyckades döda....

Såg ni vilken miss när... När pyyret trodde att vi inte skulle kunna klara oss utan henne.

Sjukt skoj händelse: Gjorde ju inte så mycket på servern och kommer inte ihåg speciellt mycket så tror jag säger den gången vi döda ett antal hjältar för att flytta på små skor.

Sjukt tung händelse: När jag svälte sir wuzz 1k scouter som stog i min off by (den enda jobbig jag kan komma på)

Så här kommer jag minnas s3: En server som jag bara vänta på att slippa mata min off och att servern skulle ta slut.

Övrig Rolig händelse:
    Senast redigerad av lost den 14-07-25 klockan 12:51

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2014

Standard

Det känns som att det behövs lite motnomineringar här... Hade ju varit tråkigt om inte fler nominerar.

MvP (Most valuble Player): Jag lämmnar denna nomineringen öppen därför att jag inte vill bedöma en enskild spelare som mer värdefull än en annan i ett lagspel som detta.

MvO (Most valuble Officer): Schonbeck, för att ha pushat, skrikit, peppat och dragit SF genom denna servern, på många olika sätt.

Bäste lagkamrat/teamspelare: Thli84, för att alltid ställt upp för att hjälpa till och aldrig tvekat för att ordna med deff eller någon annan hjälp för den delen till någon.

Bäst defensivt: FuleFabian, så mycket deff från ett enstaka konto är ganska otroligt, och att använda allt för alliansens bästa för att se de slaktas om och om igen kräver mycket.

Sämst defensivt: Jag tycker att Nataren har varit ganska dålig med att stoppa det konstanta plundrandet av dess byar, och därför har visat att försvara inte riktigt är deras grej

Bäst offensivt: KoreanZombie, med en off som hela tiden blivit reducerad av att konstant döda fienden har han gjort otroligt många lyckade anfall och bombningar på egen hand.

Sämst offensivt:

Mest underskattade: BRAIN, en liten allians som tog många artefakter och var väldigt duktiga både på off och deff

Mest överskattade: Hela VINCERE, ni var störst ja, ni har vunnit ja, men jag kan dock inte påstå att ni drog ert strå till stacken för att göra en trevlig server lika mycket som resten av allianserna gjorde. Jag hade förväntat mig mer av er.

Bästa manipulatör:

Sämsta manipulatör:

Respekt förtjänar: Ammandacop, som trots serverns tillstånd bestämde sig för att axla ett VU och gjort sitt bästa för att få folk att fortsätta spela.

Förtjänar ingen respekt: Trio, man kan säga vad man vill om henne, men att förstöra OLDs veteverktyg var nog bland det lägsta jag har varit med om.

Bästa team: AMÅS såklart!

Sämsta team:

Mest irriterande: Alla backstabbningar och missplacerat förtroende under servern.

Trevligaste spelaren: Dancer, man behöver inte alltid stå på samma sida för att kunna ha en trevlig konversation utan några baktankar.

Otrevligaste spelaren: Rickard från GA, hans sätt att bete sig kan knappas ses som något annat än otrevligt.

Bästa startspelaren:

Att minnas: Alla som fortsatte att kämpa hela rundan ut förtjänas att minnas!

Att glömma: Den gången då man sov för länge och trupperna blev utan vete i någon timme

Såg ni vilken miss när... GA lovade och svor att SF aldrig skulle klara sig till slutspel, men det gjorde vi!

Sjukt skoj händelse: Jag minns när jag dödade 12 000 Germanska knekar som jag var säker på skulle ducka för mitt anfall.

Sjukt tung händelse: Enligt mitt tonårsspråk betyder ”tung” någongting häftigt och coolt, men jag antar att det ska vara en jobbig händelse här, och då kan jag väl bara säga att det var ganska tufft att få båda VU man har jobbat på nollade.

Så här kommer jag minnas s3: Som en lärorik och kul server… Som tog lite för lång tid på sig att ta slut.

Övrig Rolig händelse: När fejkanfallen går igenom och sänker nivåer på små byggnader utan att det var tänkt så är alltid kul.

Farbror Elak
    Guest

Standard

Mvp för mig är inte den som kanske har vart bäst utan
    den som har gjort mest för sin allians

btw var s3 lång? den var rekord snabb hade inte reborn försovit sig vid af släpp så hade den vart
    4h kortare och kortare än det går inte att slutföra en server på.

Armani (vincere):
    15% av vu råvarorna, och alltid laget före laget

MvO (Most valuble Officer):
    Neq (sf):

Dels för att utan honom så hade aldrig sf kommit så långt som dom gjorde
    tycker han fick ordning på stora delar och gjorde det bästa av det han tog över
    dock minus till att han inte använde unika dieten bättre.

Tycker inte vincere har haft någon ensamledare då det mesta har vart logiskt tänk.
    bbb hade o det funkade inte.

__________________________________________________ __________
    Bäste lagkamrat/teamspelare:
    Armani (vincere)

(läs mvp)
    __________________________________________________ ______________
    Bäst defensivt:
    Farbror Elak (Vincere)
    Väljer att mäta det här enbart efter truppmängd och är 99% på att det bara
    var GeTe som var ens nära mig.
    __________________________________________________ _______________
    Sämst defensivt:
    Fnollet, thli84, Io.

Vet inte hur ni har haft det fördelat men mängden anfall som har gått igenom
    oss er är fasiken rekordhög. vet inte om ni har haft ansvaret hela servern
    men ni var när vi bombade 12 hs tror jag på en offensiv och inga väggar siktades.
    __________________________________________________ ___________________
    Bäst offensivt:
    Reborn

Ger dig den här bara för att du o john skulle få lika många nomineringar.
    __________________________________________________ __
    Sämst offensivt:
    Grae

daglig svält och katastrof anfall men john jag och reborn kommer aldrig drömma
    kvällen då Reborn loggade in på ditt konto och du hade ett anfall på väg utan katas
    och med 4 fejks med katas skickade som plundring.
    __________________________________________________ __________
    Mest underskattade:
    Majorbundy

Bad vi om en scoutning så ordna han det
    bad vi han dokumentera 150 spelare så gjorde han det
    __________________________________________________ ____________

Mest överskattade:
    unika dieten

sa ju att unika arkiten var bättre lalle och gete tji fick ni
    att vare sig heep eller sf verkar veta vad parkeringsbyar är visar
    även det att dieten missbrukades
    __________________________________________________ ___________
    Bästa manipulatör:
    Urvuir

L E G E N D
    __________________________________________________ ________

Respekt förtjänar:
    Ruzes kompis

när sigge snackar så lyssnar man oavsett vem man är.

Bästa team:
    Fix o hans vu team.
    Nuske johan johan contan brouwl.

Mest irriterande:
    Spelare som ger upp utan att försöka
    så som styv och dennis...

John (grae): Bortsett från dina snap bilder på din penis
    och ditt konto så är du grym!

Tlaloc: vart en ära att få lära känna dig.
    Märks att du har fattat att travian avgörs på miniräknaren och
    inte på slagfältet.

Reborn: Om du är mofasa är ja scar! bra spelat men vi hörs

Contan: ring när vi ska gibba!
    __________________________________________________ ____________

Bästa startspelaren:
    Reborn
    Att glömma: hela server 3
    Den här segern är den jag värderar minst av mina segrar
    då ingen ens har försökt stoppa oss.
    Vincere var inte ens i närheten av så bra som ni trodde.
    Troligen bara Turbo som har listat ut det i fienden

Sjukt skoj händelse:
    Alla konstiga skype samtal med Reborn, sigge och grae
    Så här kommer jag minnas s3:
    Att det slutligen är bevisat att man är garanterad server seger
    så länge man spelar med Sigge (Ruzes kompis).

Member
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Farbror Elak Visa inlägg

Armani (vincere):
    15% av vu råvarorna, och alltid laget före laget
    Kan inte mer än instämma, vet inte var hon fick alla råvaror från och härligare människa får man leta efter.

Sämst offensivt:
    Grae

daglig svält och katastrof anfall men john jag och reborn kommer aldrig drömma
    kvällen då Reborn loggade in på ditt konto och du hade ett anfall på väg utan katas
    och med 4 fejks med katas skickade som plundring.
    Låter ut som genialisk taktiskt anfallande. Grae vi skulle kunna planera en offensiv en dag. Har nämligen också "total kaos" som tema på mina anfall.

Bästa manipulatör:
    Urvuir

L E G E N D
    Vad om dig själv Elak? Med smörande honunglena ord lurade du in mig på sadisten där jag bara skulle skicka iväg plundringar. Hur kunde jag sluta som VU-sitter? -.-

Bästa team:
    Fix o hans vu team.
    Nuske johan johan contan brouwl.
    Superb att få ingå i teamet!Dock har vi helt klart några små detaljer att fixa till, t.ex någon som kan lära Elak uppdatera vetelänken?

Trevligaste spelare:
    Nuske (co på sadisten): Det du inte kan skoja om finns inte <3

Kärlek till dig Elak! Alltid trevligt att chatta med dig och du lyfter upp stämningen för alla.

Ett tillägg i nomineringen

Omgångens Tripz:

Går åt oss på Sadisten för att under månader ha lilla tränaren och inte använda den, samt att vi avslutade servern med offen kvar.

Junior Member
    Reg.datum
    May 2014

Standard

Sämsta manipulatör: Rizzle (tror jag han hette) som ville bli spion för Vincere inte gick hela vägen hem... Härlig feeling av Trevor.
    Rizzel var namnet.

Och hur var det nu egentligen det? Vad vann och förlorade din allians på det hela? För att inte tala om trevor vars namn hamnat i samma rullor som t ex pyyret. Blir ju så för folk som säljer ut gamla kamrater.

I vilket fall intressant att höra att du tycker det. Vi lär väl ses framöver.

Edit: för övrigt har jag aldrig haft med dig och göra så jag undrar hur väl du känner till det hela ändå
    Senast redigerad av Rizzel8848 den 14-07-29 klockan 14:17

Junior Member
    Reg.datum
    Apr 2014

Standard

Citat Ursprungligen postat av nuske Visa inlägg

Ett tillägg i nomineringen

Omgångens Tripz:

Går åt oss på Sadisten för att under månader ha lilla tränaren och inte använda den, samt att vi avslutade servern med offen kvar.
    Jaha, var det kul att ha byggt offen till ingen nytta? Jag måste säga att jag med flit lämnade artefakten odeffad när jag såg att 3 stora offar var på väg. Alltid tillfredsställde det mig lite att låta 3 offar bli till ingen nytta, då utgången ändå var given. (Det behövs inte så himla mkt för att tillfredsställa mig, så jävla kåt som jag är.)

Se upp för Farbror Elak, för han kallar mig "lilla stumpan" i IGM, vilket tyder på att han anser mig vara minderårig. Han kan försöka med en annan minderårig tjej, men jag är inte så lättlurad.

Bye, drar till ngn com-server där jag normalt sett har min hemvist. Är hyfsad på engelska, trots att jag inte är så gammal.

Amanda
    Senast redigerad av Ammandacop den 14-07-31 klockan 02:06

Farbror Elak
    Guest

Standard

Men lilla hjärtat vi dödade all eran deff i vu och hade mer än hälften av offarna kvar bara för du blev totalkrossad så behöver du inte vara en dålig förlorare!

den här servern var slut när brain vägra samarbeta med SF och ni andra inte ens brydde er om AF! ni praktiskt taget gav oss servern vid AF släpp. att ni börja sent är ingen ursäkt då det räckte med mindre än 2 veckors träning för att rensa en liten. Samt att ni lätt hade kunnat sno tränare av oss.

Tror att du ser din roll på servern lite väl stor sett till vad den egentligen var.
    Och om vi ska vara ärliga hur många i OLD gjorde verkligen något vettigt? Kadefix & kaane?

I SF var det väl bara oscarberg och njal som ens gjorde någon skada?

den enda av er som verkligen gjorde bra anfall var Turbo även om vi valde att inte deffa honom.

Även ett stort + till greenline och neq för deras trevliga ton iallalägen och samtal.

Så gå o tjut på com servrar om det gör dig gladare.

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

De är snällare på com-server
    Pågående Berserken s3

Member
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Ammandacop Visa inlägg
    Jaha, var det kul att ha byggt offen till ingen nytta? Jag måste säga att jag med flit lämnade artefakten odeffad när jag såg att 3 stora offar var på väg. Alltid tillfredsställde det mig lite att låta 3 offar bli till ingen nytta, då utgången ändå var given. (Det behövs inte så himla mkt för att tillfredsställa mig, så jävla kåt som jag är.)
    Käraste Amanda!

Glad att vi kunde tillfredsställa dig även om det aldrig var vår mening. Baddo är ett bra tips för tillfredsställning om man är för kåt.

Du har totalt missuppfattat vad omgångens tripz innebär... det är inget positivt.

Regler för att posta