Visar resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Alliansen Norröner på sez - Inte orginalet

Senior Member
    Reg.datum
    Apr 2007

Exclamation Alliansen Norröner på sez - Inte orginalet

Hej alla!

Det har kommit till min och Kardacs kännedom att det har uppstått en fin liten allians på sez vid namn "Norröne" tagg "NöN"

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Ehm...
    1, -Om du ska sno ett alliansnamn bör du åtminstone få namnet rätt. Alliansen HETER fortfarande Norröner. Med ett "R" i slutet.

2. I alliansbeskrivningen står följande: "NY ALLIANS ISTÄLLET FÖR ZzZ HAN SOM ÄGDE DEN SLUTATE SPELA !"
    Jag tror att personen som skrev det menar att det var ZzZ som ägde Norröner? Inte riktigt säker, men jag förutsätter att det är så. Det finns ingen som äger ett alliansnamn i Travian, vem som helst får heta vad som helst så länge det inte är stötande.
    MEN, om du vill veta mer om den mer kända alliansen Norröner får du gärna titta in på vår hemsida:

www.norroner.se

3. SPELFÖRENINGEN Norröner, som började som alliansen Norröner, som du så fint lånat namnet från, är en förening. En riktig förening som startade 2006 här på Travians servrar.
    Norröner startades av Kardac och Amaris.
    Och vi var förba**at duktiga.

Med allt detta sagt vill skaparna av spelföreningen Norröner säga att vi inte känner till, och inte på något sätt vill bli förknippade med amatörerna på sez som försöker skaffa sig respekt genom att ta vårt namn.

*Ler lite*
    Ni som varit med ett tag vet vad jag säger mellan raderna.

Ha det gott!
    //Amaris

Member
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Amaris Visa inlägg
    Ni som varit med ett tag vet vad jag säger mellan raderna.

Ha det gott!
    //Amaris
    Sååå mycket kärlek när man läser det där.

Regler för att posta