Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 sistasista
Visar resultat 11 till 20 av 22

Ämne: Nomineringstråden!

Senior Member SuperBengts avatar
    Reg.datum
    Aug 2012

Standard

MvP (Most valuble Player):
    lite tjatigt.. men ska man peka ut en så blir det Martin på Saviour

MvO (Most valuble Officer):
    ^Martin på Saviour

Bäste lagkamrat/teamspelare:

Hela teamet från MC/KIDS

Bäst defensivt:
    Saviour, alla kollade förmodligen bara på hur mycket off han hade men enligt rykten hade han mest egen deff på servern också.

Bäst offensivt:
    Saviour

Mest underskattade:-
    ingen aning

Mest överskattade:
    CC

Bästa manipulatör:
    MC/KIDS via välplanerade och manipulerande offensiver

Respekt åt:
    Martin på saviour, Danne på Bigdan, Zingo.. för att nämna några

Bästa team:
    MC/KIDS

Mest irriterande:
    att sitta på vu och se att leveranserna börjar sacka.. skriker till en gång i chatten och sen blir det en miljard nya leveranser och därmed overflow överallt

Trevligaste spelaren:
    Bigdan

Bästa startspelaren:
    linkon

Att minnas: .
    När vi hittade Han3z off i en oas och lilje mosade den
    http://travian-reports.net/se/report/2752496c979

Sån miss när...
    största missen denna servern var när jag drog hem all permdeff för att skicka till vu och gick fruktat minus i alla byar

Sjukt skoj händelse:
    återigen fingals attack mot han3z off

Sjukt tung händelse:
    näe... finns inget nämnvärt som var tungt

Så här kommer jag minnas s4:
    Som en av de mest välfungerande alliansen jag varit med om hitintills, i stort sett allting flöt på helt enligt planerna. Vilket förvisso även gjorde servern lite seg emellanåt.

Vill också påpeka det där om att "2 stora block bildades" - vårat block var på strax över 60 spelare som mest och de andra var på flera hundra. det var i princip 1 stort block mot 1 allians

Sen kommer jag minnas och föra vidare lärdomen av att sitta på vut och vill tacka speciellt Bigdan och Zingo för upplärningen.

mvh
    SuperBengt
    Senast redigerad av SuperBengt den 14-03-28 klockan 22:01
    Pågående:
    Se1 SuperBengt
    TT kvalserver C
    Avslutad:
    Se5 SuperBengt
    Se2 Superbengt
    sez SuperBengt
    Comx8 SuperBengt
    Com9 SuperBengt
    se5 SuperBengt
    TT Scandinavia SuperBengt
    TT finals SuperBengt
    se4 SuperBengt
    TT scandinavia SuperBengt
    se1 SuperBengt
    Se1 Desertören
    Se2 Slaktarn
    TT Finals SuperBengt
    Se3 Stalker

Standard Onsala1700

MvP (Most valuble Player): Saviour, självklart. Jag har spelat några gånger, men du står i en klass för dig själv. Grymt bra gjort av dig och dina co! Grymt imponerande! Svårslaget rekord, IGEN  Men jag tror du kan bättre, och jag hoppas vara med dig då! Men vem vet?

MvO (Most valuble Officer):
    Fredrik på Fab, Du vet våra under bordet samtal medan MÄG var igång. Jag vet att du kommer ihåg detta. Utan det och det bryt vi gjorde med MÄG (Tack Savve, Zingoalla, mm) och den tysta pakten du och jag hade, skulle vi aldrig varit där vi är idag. Bakom kulisserna skissade vi ju på en grymt stark allians. Nu blev den så in i helvete bättre än vad vi då såg, men om man har mottot ”Bara de bästa, är bäst nog” så går det. Vi körde ett dubbelspel mot MÄG, och vi hade en ide, men det är faktiskt den allians och det förbund vi skapade, men framför allt alla underbara spelare som vi har i KIDS och MC som tagit detta till en nivå som är helt fantastisk. Så jag vill inte hylla någon speciell spelare här utan hylla den dynamik som MC och KIDS skapade tillsammans, och det skedde genom gemensamma kontakter, Skype och ett jädra bra samarbete och en förståelse som vida överstiger normalt allians samarbete. FANTASTISKT!

Bäste lagkamrat/teamspelare:
    Har bara en som är fantastisk – Cpt Teemo, vår egen språkpolis, fixare och fantastisk Travian vän. Vem har skött allt praktiskt utan att sucka? Tack Malin!

Bäst defensivt:
    VU gänget, som sett till att våra trupper aldrig varit utan mat (kanske någon minut) men fantastiskt arbete!

Bäst offensivt:
    Savve! ”Say No More”. Det var jobbigt att ligga nära honom med en plundringslista. Hur ofta man än skickade den så kom man fram 2 minuter efter Savve varit där, och det hände inte en eller två gånger, utan JÄMNT, ALLTID, NU IGEN, HELVETE, FAN…. Men det är ok, har fått spela med en PRO och det är jag glad för, lite intell har jag fått så jag har lärt mig lite. Tack Savve!

Mest underskattade:- Cpt Teemo som har grym potential men hellre offrar sig för alliansen än sin egen vinning. Hon förtjänar mer. SuperBengt, som jag spelat med tidigare. Han har tagit ett fantastiskt lyft denna server i förhållande till de jag sett tidigare och har min fulla respekt. Grymt bra jobbat!

Mest överskattade: LINKON; MÄG Kul så länge det varade, för vi alla som var lite normalt funtade fattade att detta var så nära ett Napoleon-komplex man kunde komma. Men vi skapade något bra ur detta!

Bästa manipulatör:
    Savve ”007”, med rätt att ha spioner överallt 

Respekt åt:
    Zingo, Hatade GT (Gin & Tonic) sedan förra servern på s5. Nu fick jag spela med min fiende, och hon är grymt go. Vi har haft våra issues, men om man summerar + och – så vinner hon. Tack Zingo! DU kommer att finnas i mitt hjärta!

Bästa team:
    Den grupp vi bildade efter brytet med MÄG, Ni vet vem jag menar, och ni förtjänar all respekt. När vi sa att vi bara skulle arbeta med de bästa, visste jag att ni var bäst, men att ni skulle vara så in i helvete bra! Mållös!

Mest irriterande:
    Mig själv, som hade en svacka i IRL (jag tänker inte prata om det men det var en väldigt tungt period med en hel del problem/irritation/besvikelse och sorg) och att glaset rann över och BigDan fick ta emot hela min störtflod. Det var inte hans fel, och detta var en rejäl miss från min sida. Har bett om ursäkt, men jag vet att BigDan är besviken och inte vill prata om det. Jag ångrar det och skulle önska att jag kunde gjort det ogjort. Jag var inte mig själv då. Hoppas jag får chansen att gottgöra igen.

Trevligaste spelaren:
    MrMix, honom vill jag alltid ha med i den allians jag spelar i. Hur trevlig som helst. Tack Mix, du är grym!

Bästa startspelaren:
    LINKON som trodde han ägde servern, med sin off. Han var bra men han såg inte vad som fanns på andra ställen också!  HAHA

Att minnas:
    . Total dominans, alla som ens försöker, får en slägga på sig! 100% MC/KIDS Konkurrans 0%, 0%, 0% ..Hur kul är det! 

Sån miss när...
    jag lät mina privata IRL problem svämma över. Förlåt BIgDan!

Sjukt skoj händelse: När vi lämnade MÄG…

Sjukt tung händelse:
    Jag kan bara be om ursäkt för att jag spårade ur, när jag var pressad privat. Har fortsatt stötta alliansen. Siktar på 50 mille rv skickat från mitt konto till VU. Kommer inte fixa det, med den tid som är kvar men det blir kanske 45 mille. Inte så dåligt ändå. Kanske  eller ok..

Så här kommer jag minnas s4:
    Fruktansvärt ojämn server. Vi började bra, höll vår pakt inofficiell efter brytet med MÄG (mellan KIDS och MC). Blev väldigt snabbt en server med 2 block, även om det fanns en utbrytare. Det var MC/KIDS mot alla andra. Vi var underlägsna på papperet. Det kände vi inte, då vi visste att vi satt med alla bra spelare. (Sorry ni andra). Sedan var det bara att vänta. Vi väntade ganska länge. Hur många timmar var det kvar till CC’s VU skulle nå toppen? Vi visste att vi skulle nolla, så vi satt lugnt i båten. Nu är det skittråkigt… Väntar bara på den sista stenen…

Tack alla för en skön server och jag hoppas vi ses igen framöver! Sköt om er alla Vänner!
    Zingo, Malin, Mr Mix, Fredrik, Savve, Ruze, mm ni finns i mitt hjärta. Sköt om er!
    PS. Glöm inte Herman H, min granne, han är grym 

Kinder
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av The Consultant Visa inlägg
    MvP (Most valuble Player): Saviour, självklart. Jag har spelat några gånger, men du står i en klass för dig själv. Grymt bra gjort av dig och dina co! Grymt imponerande! Svårslaget rekord, IGEN
    Vad är det för rekord Saviour har slagit och vilket rekord innehar de? (nyfiken)
    Sen måste jag säga att vad som händer på en död svensk server utan motstånd måste sättas som väldigt tveksamt.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Kinder Visa inlägg
    Vad är det för rekord Saviour har slagit och vilket rekord innehar de? (nyfiken)
    Sen måste jag säga att vad som händer på en död svensk server utan motstånd måste sättas som väldigt tveksamt.
    Håller med om att servern nu är rätt död. Men fundera på varför den blev död och vägen dit!
    Du kommenterar ett faktum, en ögonblicksbild i slutet.

Snyggt jobbat, och alla som vet känner det

Standard

Håller med om att servern nu är rätt död. Men fundera på varför den blev död och vägen dit!
    Du kommenterar ett faktum, en ögonblicksbild i slutet.

Snyggt jobbat, och alla som vet känner det
    Ibland vinner man med total dominans, för att motståndet gör massa felval och själva diskvalifiserar sig, det kommer aldrig ta bort det arbete och den energi som den vinnande alliansen gör. "Sorry guys!
    Det var bara synd att motståndet inte klarade av det, och gjorde massa nybörjar fel. Tråkigt men sant.
    Hoppas ni lärt er lite och kommer igen framöver, så vi faktiskt kan få lite servrar med action!
    Börjar bli lite tråkigt på svenska servrar.....Men visst fan har vi kompetens?

Kinder
    Guest

Standard

Ibland vinner man med total dominans, för att motståndet gör massa felval och själva diskvalifiserar sig, det kommer aldrig ta bort det arbete och den energi som den vinnande alliansen gör. "Sorry guys!
    Det var bara synd att motståndet inte klarade av det, och gjorde massa nybörjar fel. Tråkigt men sant.
    Hoppas ni lärt er lite och kommer igen framöver, så vi faktiskt kan få lite servrar med action!
    Börjar bli lite tråkigt på svenska servrar.....Men visst fan har vi kompetens?
    Fast det jag undrade var vilka rekord som Saviour har? Jag spelade inte servern...

Standard

Fast det jag undrade var vilka rekord som Saviour har? Jag spelade inte servern...
    Haha, "The Man, The Mystery, The Legend!".......

Senior Member SuperBengts avatar
    Reg.datum
    Aug 2012

Standard

http://travian-reports.net/se/report/28082304e58
    http://travian-reports.net/se/report/2812055b3a6

vet inte om det är nått rekord men saviour har varit överlägset bästa offare och plundrare under hela denna rundan... men jag tror inte han slog sitt eget släggrekord
    Pågående:
    Se1 SuperBengt
    TT kvalserver C
    Avslutad:
    Se5 SuperBengt
    Se2 Superbengt
    sez SuperBengt
    Comx8 SuperBengt
    Com9 SuperBengt
    se5 SuperBengt
    TT Scandinavia SuperBengt
    TT finals SuperBengt
    se4 SuperBengt
    TT scandinavia SuperBengt
    se1 SuperBengt
    Se1 Desertören
    Se2 Slaktarn
    TT Finals SuperBengt
    Se3 Stalker

Kinder
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av SuperBengt Visa inlägg
    http://travian-reports.net/se/report/28082304e58
    http://travian-reports.net/se/report/2812055b3a6

vet inte om det är nått rekord men saviour har varit överlägset bästa offare och plundrare under hela denna rundan... men jag tror inte han slog sitt eget släggrekord
    http://travian-reports.net/se/report/21054761cd4

Gamla rekordet för slow-slägga, är det slaget?

Kinder
    Guest

Standard

Jaha inget svar från The Consultant om vad det är för rekord det snackas om, men får väl anta att det är personliga rekord eller en ren lögn.

Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 sistasista

Regler för att posta