Visar resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Botkonton=)

Standard Botkonton=)

Stort tack till Svenska Travianteamet som ger oss en runda utan dess like med alla avstängda konton som påstås vara botkonton... Onödigt att ta bort dem då de tillför en enorm spelglädje i spelet=)
    På en utländsk server hade man garanterat tagit bort dem men här på svenska får vi ha kvar dem=) De är ju så fina att titta på när man öppnar kartan!!!

ALDRIG MER EN SVENSK SERVER!!!!
    S Prefekten

MrBob
    Guest

Standard

Ber dig vänligen att läsa igenom tråden Travian och kriget mot Bots där vår admin skrivit om just detta.
    Det är jättetråkigt att det finns botar på servrarna men maximalt görs för att motverka det. Vi använder alla medel vi har, och jag vet att Tyskarna jobbar på ett sätt att lösa detta.

Standard

Citat Ursprungligen postat av MrBob Visa inlägg
    Ber dig vänligen att läsa igenom tråden Travian och kriget mot Bots där vår admin skrivit om just detta.
    Det är jättetråkigt att det finns botar på servrarna men maximalt görs för att motverka det. Vi använder alla medel vi har, och jag vet att Tyskarna jobbar på ett sätt att lösa detta.
    Jag har läst den och jag förstår att det är ett problem med att få stopp på det. Det jag inte förstår är att Ni låter dessa konto vara kvar. Jag har hört om spelare som fått konton raderade pga regelbrott. Så varför låter ni dessa botkonton vara kvar? Det står att ni ska ta itu med detta när det inte påverkar spelet... Att kontona finns kvar påverkar spelet väldigt negativt. Jag tror ingen av oss som spelar blir ledsna över om ni pausar servern för att ta itu med det.
    Senast redigerad av Skoog den 14-03-18 klockan 18:03 Anledning: tillägg
    S Prefekten

Standard

Citat Ursprungligen postat av Skoog Visa inlägg
    Jag har läst den och jag förstår att det är ett problem med att få stopp på det. Det jag inte förstår är att Ni låter dessa konto vara kvar. Jag har hört om spelare som fått konton raderade pga regelbrott. Så varför låter ni dessa botkonton vara kvar? Det står att ni ska ta itu med detta när det inte påverkar spelet... Att kontona finns kvar påverkar spelet väldigt negativt. Jag tror ingen av oss som spelar blir ledsna över om ni pausar servern för att ta itu med det.
    Hur länge tänker ni låta dessa byar vara kvar på kartan? Kan ni inte ta bort dem eller öppna upp dem så man kan farma dem. Just nu är de bara ivägen och FRUKTANSVÄRT irriterande. Låter Snakedog och CO gammal disk stå framme eller plockar ni undan den?
    S Prefekten

Junior Member
    Reg.datum
    Jan 2013

Standard

Tyvärr är nog redan det slaget förlorat mot dessa botkonton..

Hur enkelt som helst idag att sätta upp en VM hos valfri leverantör på nätet mot en ringa kostnad, så tyvärr travianteamet..

Bara att inse fakta att det är något ni inte kan spåra eller upptäcka med era system..

Så länge de manuellt kan komma förbi en captcha så kan bottarna fortsätta ostört kontinuerligt.. Och med alla leverantörer på nätet idag av VM så kommer varje bot ha en egen IP och egna cookies... Dags för manuell granskning av nya MH som kan se sånt kanske...

Been here, done this, and im sure not going to do is again...

/Pissedoff@travian

Standard

Citat Ursprungligen postat av Skoog Visa inlägg
    Hur länge tänker ni låta dessa byar vara kvar på kartan? Kan ni inte ta bort dem eller öppna upp dem så man kan farma dem. Just nu är de bara ivägen och FRUKTANSVÄRT irriterande. Låter Snakedog och CO gammal disk stå framme eller plockar ni undan den?
    De görs om till natarbyar efter ett tag och då finns det massor med byar att plundra

Regler för att posta