Sidan 1 av 3 123 sistasista
Visar resultat 1 till 10 av 21

Ämne: Nomineringar :)

Senior Member solbackaas avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard Nomineringar :)

känns som det är dags för detta nu

MvP (Most valuble Player):

MvO (Most valuble Officer):

Bäste lagkamrat/teamspelare:

Bäst defensivt:

Bäst offensivt:

Mest underskattade:

Mest överskattade:

Bästa manipulatör:

Respekt åt:

Bästa team:

Mest irriterande:

Trevligaste spelaren:

Bästa startspelaren:

Att minnas:

Sån miss när...

Sjukt skoj händelse:

Sjukt tung händelse:

Så här kommer jag minnas sez 16:
    Senast redigerad av solbackaa den 14-03-15 klockan 10:11
    06-09 3 rundor s1 och 1 runda s1.com
    sez 10 The Body, sez 12 Old Sparky
    x10.com The Sun sez 13 Trassel sez 14 Katla
    sez 15 Borderline dkx 16 Thenoob
    sez 16 Hel sez 17 Roxette
    comX Johan&Linda NoX 18 Sven-Sten
    sez 19 Kärlek ♥ http://forum.travian.se/showthread.php?t=49685
    comX 50ShadesOfLove ♥ http://i.imgur.com/O77sS0I.png
    sez 20 Sommar http://forum.travian.se/showthread.php?t=49801
    TT MyLittlePony, sez 22 Tsunami

Senior Member solbackaas avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

MvP (Most valuble Player): För mig rent personligt Nordic på Oden och Kaj på Hel. Ni 2 har varit mitt stora stöd denna rundan.

MvO (Most valuble Officer): Tyvärr hade vi ingen officer i TG/BG. Ingen orkade ta på sig det.

Bäste lagkamrat/teamspelare: Alla i TG/BG, alla ställde upp till 100% när någon ville/behövde ha hjälp oavsett vad det handlade om.

Bäst defensivt: Chang

Bäst offensivt: Sleeping Beauty inte bara pga offp utan med för den väl genomförda offensiven mot oss i TG. Men ja off rekord och mest offp även utan natardödandet.
    Glömde bort Eivor här, nära samma offpoäng som sleeping om man tar bort natardödandet.

Mest underskattade: tja det borde vara SG/PRs diplomati? Pennan är kanske starkare än svärdet?

Mest överskattade: TG/BGs "farlighet" herregud alla skulle ha vetat hur lite def vi hade i allyn länge men som någon sa, pop dödar, trupper möglar

Bästa manipulatör: Killarna på A, Ante och Alex.
    Glömde F på Lbm, som "slutade" spela för att rädda sitt konto men kom tillbaka när kontot var i vår def. ally Bra jobbat

Respekt åt: Chang för att du orkar.

Bästa team: TG/BG pga vårt samarbete och vårt offensiva spel.

Mest irriterande: Att så många såg mig som ledare för TG/BG, både i och utanför allyn.
    Även galet irriterande alla som bad om nåd istället för att anfalla tillbaka.. även alla "hot" via IGM att nu kommer vi att anfalla er och det hände.. just det.. inget.

Trevligaste spelaren: Carl skanepower. Utan dig så hade rundan varit tråkig så du får denna nominering. Du blev en stor tillgång till vår ally. ♥

Bästa startspelaren: Chapter1 aka massvis med konstverk Även Lbm

Att minnas: Vår laganda och hur vi ställde upp för varandra hela tiden. Var också riktigt trevligt att spela med ännu en hög ex fiender. T.ex. att få anfalla med Doo istället för att vägga honom

Sån miss när... Missen från oss i TG/BG är att vi inte valde sida, oavsett vilken sida vi hade valt.

Sjukt skoj händelse: Många roliga offensiver, särskilt mot Lynn&Jas, Sleeping, Lbm..

Sjukt tung händelse: När jag skrev till chang och sa upp vår osynliga iaps.

Så här kommer jag minnas sez 16:

Att hela rundan kom att handla om +/+ kriget, för och emot TP/SG. Fort man gjorde något så skrek X antal spelare på mig "jag visste det ni samarbetar med TP eller jag visste det ni samarbetar med SG"

Men jag kommer också att minnas samarbetet i vår ally och hur kul vi har haft offensivt, lite väl mkt brist på rödsvärd bara och rejält motstånd. Räknade med att vara nollad till byggplansläppet.

Kommer också att minnas att Pasqal inte är det drygot som jag trodde och att jag fick Carl att bygga def!

En sak till att minnas.. är det var när Tyr-Doo skickade singelanfall på Classicus och tog dieten som Deamon-Byis hade kämpat så länge att försöka ta. Jag kommer också att minnas min stora ångest över att byta bort samma diet + stora skor, utan att be om lov för att vi skulle få den unika dieten.
    Love you Doo <3

Jag kommer också bära med mig deffandet av Nornorna här sista dagarna, känns som en revansch efter misslyckandet att rädda Teddykontot förra rundan. 80 byar och alla under attack men vi klarade upp det bra.

off: 7. Hel 34511 45 1700049
    def: 6. Hel 34511 45 1835800
    hjälte: 3. Hel 342 2936255
    pop: 26. Hel BG 34511 45
    Senast redigerad av solbackaa den 14-03-18 klockan 16:04
    06-09 3 rundor s1 och 1 runda s1.com
    sez 10 The Body, sez 12 Old Sparky
    x10.com The Sun sez 13 Trassel sez 14 Katla
    sez 15 Borderline dkx 16 Thenoob
    sez 16 Hel sez 17 Roxette
    comX Johan&Linda NoX 18 Sven-Sten
    sez 19 Kärlek ♥ http://forum.travian.se/showthread.php?t=49685
    comX 50ShadesOfLove ♥ http://i.imgur.com/O77sS0I.png
    sez 20 Sommar http://forum.travian.se/showthread.php?t=49801
    TT MyLittlePony, sez 22 Tsunami

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 2007

Standard

MvP (Most valuble Player): Dendär Skanepower gillar jag, han gjorde ett bra jobb tycker jag!

MvO (Most valuble Officer): Öhh?

Bäste lagkamrat/teamspelare: Svårt att nämna någon enskild spelare, jag vill ju nämna mig själv egentligen för att jag är så sjukt självgod, men jag nöjer mig med att säga folket i BG^^

Bäst defensivt: Fick någon ens rödsvärd denna rundan?

Bäst offensivt: Sleeping beauty

Mest underskattade: ?

Mest överskattade: TG- något måste det ha varit som fått folk att totalt skita i att bomba oss^^

Bästa manipulatör: Linken!

Respekt åt: Folket i BG som orkade med en sista kaozning innan jag somnade

Bästa team: BG

Mest irriterande: Ingen nämnd, ingen glömd

Trevligaste spelaren: Nornorna

Bästa startspelaren: Spelade inte i starten

Att minnas: Starten av BG, när alla var så underbart arga!

Sån miss när... TG gick med på o lira EG

Sjukt skoj händelse: När vi slutade lira EG och började lira midgame lir istället... fortfarande utan ledare o.O

Sjukt tung händelse:

Så här kommer jag minnas sez 16: En lång väntan på att det någon gång skulle ta slut
    Dina katapulter kan inte skada mig!

Standard

MvP (Most valuble Player):Samtliga

MvO (Most valuble Officer):Hobbans Slav

Bäste lagkamrat/teamspelare:Hela SG

Bäst defensivt: Alla som deffade upp Chang

Bäst offensivt: H-K

Mest underskattade: H-K

Mest överskattade:Hel

Bästa manipulatör: Chang

Respekt åt: Alla som orkar med EG

Bästa team: De vinnande allianserna

Mest irriterande: Dom som inte vågar ta risker.

Trevligaste spelaren: A-B.W.

Bästa startspelaren:

Att minnas: allt skoj under start fram till EG och Otto4u

Sån miss när :-

Sjukt skoj händelse: När TP försökte kriga med SG i början av rundan

Sjukt tung händelse: När TP inte klarade av att leka mer

Så här kommer jag minnas sez 16: Som en extremt lång och seg runda
    Senast redigerad av Zmurf den 14-03-18 klockan 09:53

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2014

Standard

MvP (Most valuble Player): Panter

MvO (Most valuble Officer):Vi har inga

Bäste lagkamrat/teamspelare: Panter å övriga EN spelare

Bäst defensivt:Alla som deffat chang å offrat sin trupp för inget all heder till er

Bäst offensivt:Ja enligt off poäng sleeping b men mitt tycke Chapter 1 helt klart fy helvetes trupp

Mest underskattade: vete tusan man ska ju aldrig underskatta en motståndare

Mest överskattade: Tja det finns ju några som tror de ä bäst men de blev ju sönder hackade i slutet inga namn behövs då alla vet vilka

Bästa manipulatör: tja måste va TPs drama quenn

Respekt åt: alla som deffa ett hopplöst företag som chang hade

Bästa team: partisk på denna men ä solklart EN

Mest irriterande:eller gnälligast å som man kunde skratta åt, här ä det delat mellan Chang och Lilith

Trevligaste spelaren: Å herre gud det finns ju många så ingen nämd ingen glömd

Bästa startspelaren: vete tusan

Att minnas: Alla trevliga kamrater i EN

Sån miss när... vi gör inga missar hahaha

Sjukt skoj händelse: När man får alla gnäll igm där de tror de kan få en att tappa fattningen bättre lycka nästa gång

Sjukt tung händelse: Å behöva skicka iväg mitt bygge till slägga i förtid tack Oden

Så här kommer jag minnas sez 16: TPs förfall
    Senast redigerad av Knugarna den 14-03-16 klockan 06:31

Cool

MvP (Most valuble Player):vet ej !

MvO (Most valuble Officer):vet ej !

Bäste lagkamrat/teamspelare:Hel-Oden-Nornorna

Bäst defensivt:Sleeping Beauty

Bäst offensivtoäng mässigt Sleeping Beauty

Mest underskattade:oden/BG

Mest överskattade:Unionen(RP-TP-SSL)

Bästa manipulatörom vet vilka, nämner inga namn

Respekt åt:Chang + Tp som orkade köra hela vägen ut trots allt som har hänt,

Bästa team:TG/Bg

Mest irriterande:hur folk trycker ner andra och kör fult spel~inga namn

Trevligaste spelaren:skanepower

Bästa startspelaren:LBM/Chapter1

Att minnas:Lokes tabbe där offen kom som förstärkning,

Sån miss när... när vi tappade offen på loke

Sjukt skoj händelse:att vi lämnade TG-Mad och började spela Midgame spel igen

Sjukt tung händelse:när jag tappade offen som förstärkning

Så här kommer jag minnas sez 16:att BG körde över många spelare men inget gjordes åt de!

Standard

MvP (Most valuble Player): Alla kring chapterkontot. Alex, Ante, Johan & Linken.

MvO (Most valuble Officer): Samma gäng som ovan.

Bäste lagkamrat/teamspelare: Hela PR.

Bäst defensivt: Chapterdeffarna helt klart. Enorma mängder deff.

Bäst offensivt: Daemon

Mest underskattade: ?

Mest överskattade: BG helt klart. Med com och linda i ledningen så slutar det alltid på samma sätt, i fiasko. Och åter igen, är väl 3e rundan nu, så drar man sig ur VU när ett bakslag kommer, var väl direkt efter deras tapp av unika dieten.

Bästa manipulatör: Ja frågan är vem som lurar vem egentligen, så mycket intriger ibland.

Respekt åt: SG samt alla som satt på VU och höll ihop allt. Även Chang & TP för att dom orkar.

Bästa team: Alla som stöttade SG.

Mest irriterande: Att det förekommer så mkt fusk och regelbrott utan att det upptäcks. Veteminus!!!!

Trevligaste spelaren: Finns många, svårt att samla ihop dom. Men för att nyansera mitt i övrigt ogillande av BG väljer jag 2 spelare därifrån som alltid varit väldigt korrekta och trevliga; Hef och Jonte.

Bästa startspelaren: Vet ej, kom in runt dag 30 har jag för mig på kontot.

Att minnas: OJ! Oändligt mycket, helt vansinnig kul runda, om inget annat i vår kontochatt på chapter1. Men släggan den är ju helt klart en höjdpunkt, var ju målet med rundan också. Så otroligt skönt när vi släppte iväg den efter mycket om och men. Samt all stöd och uppmuntran man fått, speciellt då när ett fåtal BG konton körde en hård smutskastningskampanj mot mig, tack alla ni som hörde av er då med vänliga ord. Uppdeffningen av släggbyn, togs ett förhastat beslut att deffa upp släggbyn rejält vid 1 tillfälle...ehh, inte kul. Det var ett minus som inte var att leka med, den natten vill jag helst förtränga egentligen, inte minnas:-)

Sån miss när...När det brast i kommunikationen på kontot, och hela 80k klubbor svalt bort en förmiddag.

Sjukt skoj händelse: Ja, uppsatsvarning nästan. Bara det att få vara en del av Chapter, PR, SG:s VU vinst. När Loke blev utan morgonstjärna inför sitt släggskick, då vi på Chapter satt och budade över varenda morgonstjärna, ja det var helt galet kul, kanske låter elakt, men jag iaf skrattade riktigt gott åt det hela.

Sjukt tung händelse: Nja vet inte vad det kan va, skulle väl va samma som vår miss då, när det svalt bort lite för oss. Samt när man själv började säga "nästa runda..." Haha.

Så här kommer jag minnas sez 16: Världsrekord!!

Och slutligen, ett tack till Team Skärpning, som med sina tidigare bravader inspirerat iaf mig till att försöka spela lite bättre, eller som i detta fall, bygga större. Ja och återigen, alla ni på Chap, tack för att ni orkat med mig, vet att jag kan va lite krävande ibland, ja, LITE:-).
    Senast redigerad av addemannen den 14-03-18 klockan 06:20
    Sez 15: Addemannen http://travian-reports.net/se/report/252747bab41
    Sez 16: Chapter1 http://travian-reports.net/se/report/27952871b4c
    Sez 17: Known Chapter
    Sez 18: "IlIustration" får titeln "Vinnare av denna epok"! "IlIustration" var härskare över det största personliga riket
    Sez 19: Njutning http://travian-reports.net/se/report/111731cd336
    Sez 21: Fågel Fenix. Vinnare av offranken!

Junior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Standard

MvP (Most valuble Players): Alla tappra i KL

MvO (Most valuble Officer): Hobbans Slav

Bäste lagkamrat/teamspelare: Min kompis cartho <3

Bäst defensivt: Changs slavar som pumpade in deff i hans byar

Bäst offensivt: Eivor, han som inte jagade natarer

Mest underskattade: De spelare som på nått underligt sätt lyckas nästla sig in i allyar och bara förstöra för resten av deras spelare. Ni måste haft det väldans kul iaf

Mest överskattade: TP-RP-SSL, Hur tänkte ni där ?

Bästa manipulatör: Linken

Respekt åt: Alla som orkar med utdragna EG:n

Bästa team: EN

Mest irriterande: Att spelet nu inte går ut på att vinna i första hand för rekorden är viktigare :P

Trevligaste spelarna: trötter och alla ni i sammansvärjningen

Bästa startspelaren: Chapter1

Att minnas: Hades egotrippade ally Hades Norska Katastrof. Hur man kan tro att alla ska hjälpa er och att ni inte gav tillbaka nått utom kaxiga svar.... kick og farm

Sån miss när... var 12 min sen med sista offen

Sjukt skoj händelse: När spelet började och man tänkte på julefriden

Sjukt tung händelse: När man började fundera på påskfriden

Så här kommer jag minnas sez 16: Känns som att ta bort ordet speed på detta spel. I mitt tycke så borde det max få hålla på i 100 dagar så inte alla ledsnar på det. Men tyvärr kommer jag aldrig ta reda på det för detta var den absolut sista (3 ggr gillt) nu.... Fy faan va pengarna rullar på detta spel

Junior Member
    Reg.datum
    Nov 2010

Standard

MvP (Most valuble Player):Lady gaga

MvO (Most valuble Officer):hobban

Bäste lagkamrat/teamspelare:Snow white, mega bob, mowgli

Bäst defensivt:gunilla persson

Bäst offensivt:chapter1

Mest underskattade:classicus, det kontot va nog aktivare o starkare än resten av tp tillsammans.

Mest överskattade:resten av tp

Bästa manipulatör:vet ej

Respekt åt:alla som är lojala mot sina kamrater

Bästa team:sg

Mest irriterande:oflyt med artefakterna hela rundan

Trevligaste spelaren:skogis

Bästa startspelaren:chapter1

Att minnas:världsrekord släggan.

Sån miss när... vi hade behövt drygt 10-15% mer off för o sno unika dieten av sleeping tidigt på rundan, det hade gjort det mycket enklare för oss hela servern.

Sjukt skoj händelse:vu vinsten

Sjukt tung händelse: lite för många backstabbers i dom egna leden denna runda.

Så här kommer jag minnas sez 16: vu vinst, världsrekordet och total överlägsenhet från sg.

Senior Member Dacotas avatar
    Reg.datum
    Apr 2009

Standard

MvP (Most valuble Player): Puma o Knugarna och Lady Gaga o Gunilla Persson

MvO (Most valuble Officer): Knugarna och Chapter1

Bäste lagkamrat/teamspelare: Puma, Knugarna och Myggan

Bäst defensivt:Hela EN alliansen. Måste även sätta alla ni som matat changs byar med deff här...ni var outtröttliga.

Bäst offensivt: Puma, knugarna o hela SG

Mest underskattade: EN alliansen som sänkte en hel del.

Mest överskattade: TP

Bästa manipulatör: Linken på ett positivt sätt...

Respekt åt: Arken som kämpade o kämpade

Bästa team: Det var Hobban o Matte som satt på VU...inte en soldat svalt....det är RESPEKT!!
    Inte ett pip om vete i tid o otid. Inget gnäll trots att ni bara var 2 om hur mycket ni satt på VU. Dessutom gav de information hela tiden och var supertrevliga mot ALLA allierade.

Mest irriterande: När PR fick fick sina ryck o på sätt o vis orsakade förlängning av servern...

Trevligaste spelaren: Elfen, Myggan, Puma, Ludde o wira, wiccen och Kapitalet.

Bästa startspelaren: Chapter1

Att minnas: Changs välsmorda munläder som fladdrade alldeles för mycket och som gjorde att man inte ville vara kvar.

Sån miss att: Jag inte fattade snabbare att även jag var huvudämne för vissas skitsnack i TP. Värsta skitpratarna ever.

Sjukt skoj händelse: Att få komma till EN där man haft roligt...Tack Hjonet och Myggan

Sjukt tung händelse: Att få sjuka IGM från spelare i TP som inte inser att detta är ett SPEL. Prova simcity nästa gång.

Jag kommer sakna: Alla trevliga...ni vet vilka ni är

Så här kommer jag minnas sez 16: Som den längsta jag vart med om. Chapter killarna tog världsrekordet. Grattis till er (heart)
    Senast redigerad av Dacota den 14-03-18 klockan 17:54

Sidan 1 av 3 123 sistasista

Regler för att posta