Ryktas att det aldrig är försent att nominera Spelade på magic och vill först och främst tacka alla för den bästa rundan någonsin!

MvP (Most valuble Player): Sleeping Beauty, är få offare som kan kriga mot större allianser och faktiskt vinna. Tack vare en del deffspelare också. Men Arken och Chang får man heller inte glömma som försökte men för stora block är aldrig bra=))

MvO (Most valuble Officer): Mig själv

Bäste lagkamrat/teamspelare: Jimmys96, ställde alltid upp till 100% oavsett om det var deffningar eller stjäla byar. Stor hyllning!

Bäst defensivt: Sleeping Beauty teamet som lyckades deffa ut alla alliansers anfall.

Bäst offensivt: Offpoängen talar Sleeping Beauty

Mest underskattade: VVF

Mest överskattade: TPs jätteblock med Rp och co.

Bästa manipulatör: Jag

Respekt åt: Sleeping Beauty, alla i VVF och Puma (Gorre dog och Gorre puppy)

Bästa team: Sleeping beauty teamet.

Mest irriterande: TPs ledning. Kunde komma 5 MM om att vetet var slut igen i VUet.

Trevligaste spelaren: Jimmys96 och Puma

Bästa startspelaren: Började efter 35 dagar men säger Chapter1 med all boost dom fick.

Att minnas: Svenskt offrekord och världssrekordet.

Sån miss när... Gjorde något misslyckat övertagningsförsök.

Sjukt skoj händelse: När vi bombade sönder Fox som betett sig väldigt dåligt så han raderade

Sjukt tung händelse: När rundan tog slut.

Så här kommer jag minnas sez 16: Som den bästa rundan någonsin!=)) Kommer också minnas hur lång den var och alla vänner jag skaffade under sez 16. Sedan både världsrekordet i slägga och svenskt offrekord.