Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 sistasista
Visar resultat 11 till 20 av 21

Ämne: Nomineringar :)

Senior Member pasqals avatar
    Reg.datum
    Oct 2009

Standard

MvP (Most valuble Player): Sleeping Beauty.

MvO (Most valuble Officer): Pass of d00m.

Bäste lagkamrat/teamspelare: Mina små Co-spelare <3

Bäst defensivt: Sleeping Beauty. Deffade väl ut 95% av alla offarna som kom mot oss.

Bäst offensivt: Sleeping Beauty. Överlägset på denna kategori. Natarer eller ej.

Mest underskattade: ALLA!

Mest överskattade: Överskattade ingen. Vet att nivån på T4 är så sjukt dålig.

Bästa manipulatör: Någon pajas antagligen.

Respekt åt: Känns tungt att erkänna det här. Mee-e-e-e-n Nordin :CC

Bästa team: BG!

Mest irriterande: Förmodligen jag.

Trevligaste spelaren: Träffade ganska många trevliga lirare i BG

Bästa startspelaren: KONSTVERKSKÖPARNA Chapter1.

Att minnas: Hur lätt det var att sno unika skorna från PR!

Sån miss när... Fanns ingen. Eller jo, kanske att orken var sjukt dålig. Mest pga att spelet är ganska tråkigt.

Sjukt skoj händelse: När ett visst konto gnäller om natarer, sen fixar man 4 mille på att attackera sig själv. Big up där!

Sjukt tung händelse: Ingen.

Så här kommer jag minnas sez 16: Att jag träffade många trevliga lirare som jag inte haft kontakt med innan.

Rundans tomte: Adde på Chapter1, Sir Väs och Bye!
    Senast redigerad av pasqal den 14-03-18 klockan 23:41
    Fr2 Äppelknyckarjazz - NWO
    S1 Pizzaboy - HBO
    S6 Miss Awesome - AP - Vinnare offrank och 2a i pop
    Sez14 Mr. Blue 99k pop och 83 byar.
    Sez16 Sleeping Beauty

Standard

MvP (Most valuble Player):Lady gaga

MvO (Most valuble Officer):Hobban

Bäst defensivt: Sleeping Beauty

Bäst offensivt: SLEEPING BEAUTY! All creed till Jeppe, Nordin och Hogge. Tveklöst Sveriges bästa och trevligaste Travianspelare!!!

Mest underskattade: Ingen, däremot hur många som helst överskattade.

Respekt åt: Hobban och Matte, vilka kämpar. Sköta ett vu själva som blir sänkt gång på gång är värt all respekt, och att till på köpet alltid vara trevliga och positiva. All kärlekt och respekt till er båda!

Bästa team:SG

Trevligaste spelaren: Alla i SG-chatten

Att minnas:En sömning runda men världsrekordsläggan var fin, strongt jobbat chapter1

Sjukt skoj händelse: Vu-vinst

Sjukt tung händelse: Sjukt tung vet jag inte men, mycket märkligt när de nya spelarna på Punch drar till fienden med vårt vu.

Så här kommer jag minnas sez 16: Vu-vinst, och min lathet att anfalla för att inte dra på mig inkommande, slött och slappt spelat av mig.
    Senast redigerad av Papillon den 14-03-18 klockan 15:12
    Snow White 2013 sez16 16 off-rank, hjälten 6a
    Zituc Com-ts3 2013 Nä deff o slow är inte min grej, gav bort kontot
    Kapten Träben 2012 sez14 40 off-rank, 24 deff-rank, hjälten 6a
    Amazing no3-Fönix 2012 4 off-rank (sen start 3 månader in på servern)
    Bullit s6-AP 2012 3 pop-rank, 10 off-rank, 16 deff-rank. (råttan klarade hela rundan
    Lotta s3-B2B 2011 Deltog

Junior Member
    Reg.datum
    Feb 2009

Standard

MvP (Most valuble Player): Matte på Lady Gaga, sjukt bra jobb med VUt!

MvO (Most valuble Officer): Hobban, the one and only

Bäste lagkamrat/teamspelare: Hippo på Jodetärjagigen, ställer alltid upp när man behöver hjälp (Tack!)

Bäst defensivt: Hobban och Matte, men även hatten av för deffbyggarna i PR...

Bäst offensivt: HK och Byis, hur många gånger de än väggar bara kör de vidare (Respekt!) Men såklart även en enorm eloge åt Chapter-gänget, världsrekord är världsrekord, punkt.

Mest underskattade: Peter på Hobbans Slav, en av de aktivaste offarna i SG, serverade rapporter på bombade TP-byar så gott som varje morgon, sånt blir man glad av
    Samt Zhora, evigt trogen deffbyggare som alltid är glad, vilken klippa!

Mest överskattade: Tyvärr TP, trots att ni började bättre än vanligt så blev det pannkaka igen..

Bästa manipulatör: Haha, Skrattretande eller bara sorgligt? Delar av Chapter & Eivor.. nämner inga namn. Ni vet hur ni ska manipulera varandra iaf, men tyvärr bara till det sämre *suck*

Respekt åt: Spelare som kan spela utan drama!

Bästa team: SG, och speciellt VU-hållarna!

Mest irriterande: Allt onödigt gnabb...

Trevligaste spelaren: Oj, ni är många! Hobban, Hippo, Apan, Joanna, Byis, Grentz, Christian... Ja hela SG! Har varit mycket skratt den här rundan.

Bästa startspelaren: Mel på Tuben, spelar rent och effektivt! Synd att du inte kunde fortsätta 100% hela rundan..

Att minnas: Det går att övervinna det mesta med lite ödmjukhet

Sån miss när... Jag "glömde bort" att fortsätta bygga trupp efter att bräckan var skickad å bara poppade.. ehm.. Skulle ju hunnit upp med den till

Sjukt skoj händelse: Vi vann!!!

Sjukt tung händelse: Käre COn Wize slutade... Men det ordnade sig genom Bastumannen Jonnis, som gjort en makalös första runda! Ledde ju ändå till personligt rekord och ett mycket väl fungerande konto

Så här kommer jag minnas sez 16: SG vs TP stod på schemat... TP bildar block med alla top3 allianser, jahapp, hur ska detta sluta tänker man... Men det visade sig istället ha en mycket positiv effekt på vår egen "utrikespolitik" Och vi hade plötsligt vänner både till höger och vänster, gick ju t.o.m. såpass bra att vi kunde vinna hela EG.. Tänk så det kan gå i goda vänners lag och med lite tur i oturen
    sez2- Skogsnisse
    sez3- Skogsnisse | MAD MAX
    sez4- Skogsnisse | AF
    sez5- Wize | AF
    sez6- SkoWiz | B&B (senare AF)
    sez7- SA
    sez8- NBG | TBWE
    sez9- Maws | SG
    sez10- PabloThePenguin | Disney (senare SG)
    sez11- JoJagIgen | DD
    sez12- Slutar p.g.a. T4... Men de vet vi ju alla hur det gick med den saken!
    sez13- Vetjahe | M-KK
    sez14- MÖRT | SG, aka Grentz
    sez15- Kara-Konto | BBBD, aka Grentz eller SG
    sez16- Päivi | SG(pk)
    Samt X-antal rundor på diverse slowservrar, Nox & Fix...

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2009

Standard

[B]MvP (Most valuble Player):PK-svaret är så klart alla som höll ut och spelade med oss, i SG eller hos våra vänner. Men givetvis Matte som stod ut att ha mig hängande på kontot större delen av dygnets timmar

MvO (Most valuble Officer): Skogis, vad skulle jag göra utan ditt enorma tålamod och din enorma klokhet!

Bäste lagkamrat/teamspelare:Vi är ju några som slipat kanterna mot varandra rätt många rundor och ni har så klart pallplats alla Ni...Skogis, Hippo, Pest, Super, Grentz,Mel, Joanna, Peter, Apan, Zokim...fan listan blir lång!!!

Bäst defensivt: Matte, men för fasen man kan ha flaxerna liiiiite i oordning!

Bäst offensivt: De som är nämnd under underskattade! Och så Skogis så klart, men vem underskattar den Och så Eivor, ni slet på för jäkla bra mot TP när det som mest behövdes utan att tveka!

Mest underskattade: Byis, HK och så min underbara Slav så klart. Tusan dom kan använda sin trupp dom där!

Mest överskattade: Sleeping Beauty

Bästa manipulatör: Är man en bra manipulatör blir man inte påkommen...

Respekt åt: Chapter, vi hade Unika dieten iaf....och stort grattis till ert rekord!

Bästa team: SG så klart!

Mest irriterande: HEL, herregud kvinna....get a grip!

Trevligaste spelaren: Så jäkla många...och jag älskar Er alla. Ni vet vilka Ni är

Bästa startspelaren: Chapter

Att minnas: Vi började rundan tungt men fick en jäkla moralbost av PR, tusen tack för det och extra mkt tack till dig Linken. Det var skönt att hålla handen

Sån miss när... Miss? Kommer inte ihåg några...

Sjukt skoj händelse: En solklar etta!!!! Natten då Byis bad om lite deff just in case och jag väcktes av ett panikslaget sms om veteminus på 4 millar

Sjukt tung händelse: Inga....det är ett spel.

Så här kommer jag minnas sez 16:Vi blev fler än vi brukar vara i alliansen och det då dels f d Crash-killar hittade oss med Micke i spetsen. Äntligen fick vi stå på samma sida och det var precis så bra som jag hela tiden trott : Nästa grupp som kom in var de som överlevde vårstädningen i CE och förutom Byis var det bara nya kontakter och tiden vi fick ihop blev inte så lång men ni bidrog verkligen till vinsten!
    Och till slut kom då kraschen i TP som gjorde att några av de som verkligen varit så långt ifrån mig som man bara kan komma istället hamnade på samma sida hos EN. Det var inte så lång tid det heller men en fantastiskt kul avslutning och ni var också en stor del i att vi lyckades få ett slut på servern och dessutom som segrare!

Rundans rookie: Jonnis din sötnos, nästa runda får rävarna akta sig!
    Senast redigerad av trollet den 14-03-18 klockan 19:27

Standard

MvP (Most valuble Player):Grentz vart är min fru? Skogis du är kung

MvO (Most valuble Officer):Hobban MatteP

Bäste lagkamrat/teamspelare:Hela SG samt nån enstaka till

Bäst defensivt: SG

Bäst offensivt: SG

Mest underskattade: MatteP Hobban zhora ni får fram sjukt bra med deff

Mest överskattade: TP?

Bästa manipulatör: chapter? som styrde och ställde alldeles för mycket

Respekt åt: SG

Bästa team: SG

Mest irriterande: Linken och addemannen

Trevligaste spelaren: Oj det är många men hela SG bergatrollet Cornelia på skinkriddaren gravenstien nån mer som jag glömt också men ni vet vilka ni är.

Bästa startspelaren: För lång runda minns inte starten

Att minnas: TP alla tappade offar hsar osv osv

Sån miss när... när vi missade dra tillbaka off från övertagna byar och råkade döda vår egen off

Sjukt skoj händelse: När det lös rött hos chapter en natt

Sjukt tung händelse: nät vi tappade vår mega off by(6 dars bygge med liten tränare) Heja TG

Så här kommer jag minnas sez 16:Kul runda med mycket nya bekantskaper men även sjukt lång dragen sån gillas inte Samt vår vinst den satt fint starkt jobbat Alla som stöttat oss samt Hobban och Matte ni är guld värda.
    Senast redigerad av tarzanone den 14-03-18 klockan 21:29

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2010

Standard

MvP (Most valuble Player): Adde/Ante/Linken/Johan, hade inte gått utan nån av er.

Bäste lagkamrat/teamspelare: Adde, Ante, Linken, Johan.

Bäst defensivt: KSMB/bobby med sina fina deff trupper.

Bäst offensivt: Sleeping Beauty.

Mest underskattade: Antalet släggor som faktiskt var kvar vid en tidpunkt då TG fortfarande byggde på lerhögen.

Mest överskattade: TG/BG samt SB, trodde ni ville försöka ta våran slägga.

Bästa manipulatör: Alex, Ante, Linken, Johan, Adde, dels för att man lyckades lura med sig adde på kontot, fast det ville han säkert så var nog han som manipulera oss :? och dels för släggorna vi hittade och styrde samt lite annat smått & gott.

Respekt åt: Hobban.

Bästa team: Får låna addes svar då jag helt klart håller med både honom men även Dacota.

Mest irriterande: Gallernas köpmänn.

Trevligaste spelaren: Oj, kommer inte kunna nämna alla mer än att jag hoppas ni vet vilka ni är

Bästa startspelaren: Chapter1.

Att minnas: Chapter släggan.

Sån miss när... det blev några timmars byggstopp i de stora byggnaderna när en viss norsk skickade iväg våra HS köpisar på resa totalt 42 timmar.. Under julefriden.. Fick iallafall upp de vanliga fälten till 18 .

Sjukt skoj händelse: De är ett par men favoriten får nog bli en morgonstjärna .

Sjukt tung händelse: När man började tappa hoppet om att ens gå om feed pga deffen och släggorna som fanns kvar.

Så här kommer jag minnas sez 16: "Dramornas runda"
    Sez 22: Final Chapter
    Sez 21: Zita
    Sez 19: Njutning-->Njutning
    Sez 18: lIlustration
    Sez 17: Unknown Chapter
    Sez 16: Chapter1
    Sez 15: Kung Byxlös
    Sez 11: Priest-->Torkat Vatten
    Sez 9: KillerZone

OscarNordin
    Guest

Standard

MvP (Most valuble Player): Sleeping Beauty, skapade kaos precis överallt!

MvO (Most valuble Officer): Fanns nog säkert någon men jag var väl inte så insatt. Efter mycket tänkade så får nog Linda den här.

Bäste lagkamrat/teamspelare: Mina co-lirare såklart. Jeppe, Frolin, Hogge och till en väldigt liten del även Modig.

Bäst defensivt: Sleeping Beauty, att ha så många artefakter vi hade samt så mycket attacker vi fick så borde vi förlorat något värdefullt men nej. Väggade väl det mesta som kom emot oss

Bäst offensivt: Sleeping Beauty. Finns väl inget snack om saken. Förmodligen flest lyckade attacker. Förmoldigen flest antal tränade trupper. Chapter byggde sin slägga men gjorde väl inte så mycket mer än så.

Mest underskattade: Jeppe.. Visste att han var helt värdelös men han lyckades faktiskt göra en fin attack på 150 dagar.

Mest överskattade: Daemon. Byggde trupper, väggade. Byggde mer trupper, väggade. Byggde ännu mer trupper, väggade.

Bästa manipulatör: Förmodligen jag, ligger mycket planering bakom mina drag denna server.

Respekt åt: Både Chapter1 och Eivor faktiskt. Chapter för sitt rekord och Eivor för sina fina attacker. De var väl de två som kändes som våra rivaler och även dem ska man respektera. Hets mot varandra är det som gör spelet roligt. Härligt jobb grabbar!

Bästa team: BÄST, alternativt BG när vi i BÄST lämnade

Mest irriterande: The Art of War, Sir Väs, Bye och Hogge.. -.- Lika pantade hela högen.

Trevligaste spelaren: Lotta på Snow White utan tvekan. Så underbar människa! Jeppe är väl också sjukt härlig, ibland iaf. Linda och Carl får också vara här. Hogge och Frolin kommer nog sist på denna listan, bara massa HoN-lirande på Voicen.

Bästa startspelaren: Chapter och Sleeping antagligen. Chapter köpte mest konstverk, vi hade mest trupper!

Att minnas: Vårt svenska offrekord utan tvekan. Vi nådde vårt mål helt enkelt! Hur enkelt det var att fixa artefakter, vi fick alla artefakte vi ville ha och det var inte svårt att deffa eller flytta dem heller.

Sån miss när... Jag lät Hogge göra något på kontot och det första han gör är att svälta 200k off. Bra jobb!

Sjukt skoj händelse: När Bye under hela servern gnällde om artefakter och sedan fick nog, skickade hela släggan på namnlös och försöker sno en liten diet. Vi väggade väl 95% av offen. Dagen efter skickar han resterande på Namnlös unika diet, blev en rejäl vägg där. Han blev så häpen över att vi visste exakt vart han gick även om han fejkade alla andra artefakter. Love you Bye <3

Sjukt tung händelse: När jag hade jobbat länge med att fixa våra offpts, dvs exakt 6700000 så kommer jeppe och ska flytta artefakter, glömmer flytta offen och allting förstörs..

Så här kommer jag minnas sez 16: Offrekord, min sista server, underbara lirare på kontot och väldigt mycket gnäll från många andra lirare.

Rundans absolut skönaste lirare. Carl på Skanepower. <3

Senior Member tribes avatar
    Reg.datum
    Jun 2010

Standard Och dom nominerade är....

MvP (Most valuble Player): Alex som gav mig alla rapporter, även Johan & Linken var med på ett hörn där.

MvO (Most valuble Officer): SR & PR...samtliga! Jag har för dålig koll....

Bäste lagkamrat/teamspelare: Prix som vanligt......

Bäst defensivt: Chang är en mästare på att skrika efter deff

Bäst offensivt: Noll koll.

Mest underskattade: ?

Mest överskattade: Hel kontot & Changs ledarstil som aldrig kommer leda till något bra för TP mer än för honom själv & några få utvalda.

Bästa manipulatör: Anton!

Respekt åt: Alla som orkar med detta händelselösa spel

Bästa team: PR!

Mest irriterande: -

Trevligaste spelaren: Prix & Johan

Bästa startspelaren: Popcornen på Chapter kontot!

Att minnas: När jag snodde skorna av Panter som spelade i TP & att vi sedan hamnade på samma sida.

Sån miss när... -

Sjukt skoj händelse: Att rundan tog slut

Sjukt tung händelse: Att rundorna är så långa

Så här kommer jag minnas sez 16: Glömt allt redan...
    Senast redigerad av tribe den 14-03-19 klockan 18:37
    Du vet att väggen finns där!

Junior Member
    Reg.datum
    Jun 2010

Wink Jodetärjagigen SG nominerar

MvP (Most valuble Player):Hobbans Slav

MvO (Most valuble Officer): Lady Gaga & Hobban Hrrhrrr

Bäste lagkamrat/teamspelare: SG!! Skogis är kungen

Bäst defensivt: Hela SG och Skrynkel främst

Bäst offensivt: Hela SG Hobbans slav och Superpest främst

Mest underskattade: SG Skrynkel

Mest överskattade: TP vart tog ni vägen? Och när kommer kavalleriet Stora Snigel?

Bästa manipulatör: Det finns för många att nominera här haha

Respekt åt: Alla som försökte och de som lyckades

Bästa team: SuperGrentz Alliansen SG

Mest irriterande: PUNCH

Trevligaste spelaren: Sunniskan och Skogis typ alla utom PUNCH och nån glömd

Bästa startspelaren: Jodetärjagigen

Att minnas: Att SG var totalt överlägsna denna rundan igen

Sån miss när... HulKen inte lyssnade på min uppmaning att inte bygga så nära mig

Sjukt skoj händelse: Vinna VU va ju kul och alla dessa gamla vänner man råkat på

Sjukt tung händelse: Grentz

Så här kommer jag minnas sez 16: Kul ända till EG

5a Off
    20e Deff
    4a Hjälte

Member Arken71s avatar
    Reg.datum
    Oct 2012

Cool Nomineringar :)

MvP (Most valuble Player): De spelare som fortfarande kör med rent spel

MvO (Most valuble Officer): njae

Bäste lagkamrat/teamspelare: Flertalet

Bäst defensivt: Gefyra, inom allyn. överlag Chang och Unionen

Bäst offensivt: TG

Mest underskattade: fanns många

Mest överskattade: Sleeping Beauty för att nämna en

Bästa manipulatör: Sleeping Beauty, Skusers, Bye, Sir väs

Respekt åt: Spelarna på Fantastic Four de kommer alltid ha min respekt

Bästa team: är lite kluven på denna fråga

Mest irriterande: Skusers

Trevligaste spelaren: den lilla tajta grupp i RP ni vet vilka ni är

Bästa startspelaren: Nope, finns ingen

Att minnas: Finns inget att minnas

Sån miss när... för många

Sjukt skoj händelse: Nope finns ingen

Sjukt tung händelse: När alla svek kom i dager

Så här kommer jag minnas sez 16: Den absolut sämsta och tristaste servern genom tiderna, med så mycket backstabbing och svek och lögner och att inte förglömma allt skitsnack som florerat överallt. Men en stor eloge till de som tar detta för vad det är ett spel, och kört rent spel rakt igenom utan att utnyttja alla runt sig utan har kört för sin allians och vårdat sitt konto, och varit trevliga inom sin egen ally och utanför. så ni som kör rent ta åt er av detta och fortsätt med det framöver med, för ingen gillar en som kör med fulspel.

Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 sistasista

Regler för att posta