Visar resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Server 4 är ett misslyckande!

Member Tixuzs avatar
    Reg.datum
    Mar 2009

Standard Server 4 är ett misslyckande!

Servern är bland de tråkigaste jag spelat. Någonsin.

I början av servern var den allmänna tongången att inga stora block skulle bildas. Kollar man nu så finns det två block där alla allianser av någorlunda kvalité ingår.
    Servern var en lång väntan på artefakterna som tillslut, äntligen, kom. Då började ett par allianser gruffa om dessa, som sig bör, men detta ledde även till att de två krigsförande allianserna sög upp samtliga andra allianser.

Forumet är dött. Ledarna och spelarna i de flesta allianser är direkt osociala och gör allt för att vinna fördelare, genom fulspel, falska löften osv. En riktig besvikelse.
    "The question is not, wether you are paranoid, but wether you are paranoid enough.''

Senior Member SuperBengts avatar
    Reg.datum
    Aug 2012

Standard

Vårat "block" är förvisso bara på 61 spelare, mc/kids dvs.

Och att det är dött på forumet är inget nytt, all social aktivitet sker på skype i allianschatter och där är det social och godstämmning hos oss i varje fall.

Kollar man på top10 anfallare och deff så ser man också att det har varit ganska bra aktivitet krigsmässigt senaste veckan

Kan hålla med om att servern var rätt seg innan men den har kommit igång nu!
    Pågående:
    Se1 SuperBengt
    TT kvalserver C
    Avslutad:
    Se5 SuperBengt
    Se2 Superbengt
    sez SuperBengt
    Comx8 SuperBengt
    Com9 SuperBengt
    se5 SuperBengt
    TT Scandinavia SuperBengt
    TT finals SuperBengt
    se4 SuperBengt
    TT scandinavia SuperBengt
    se1 SuperBengt
    Se1 Desertören
    Se2 Slaktarn
    TT Finals SuperBengt
    Se3 Stalker

Standard

Jag har fått höra att "Det blir inte roligare än vad man gör det." vilket stämmer ganska bra in i det här fallet. Om du anser att runden är långtråkig så gör någonting åt det?

Om inte din ledning planerar offensiver så ta på dig det uppdraget och gör det åt dem. Är du dessutom en deffensiv spelare så kan jag nästintill garantera att du får saker att göra om ni skickar offensivt mot både KIDS/MC-blocket och CC/ToV/F-blocket.

Om inget av blocken väljer att svara så kommer du fortfarande ha massor att göra då du har cirka 200 spelare som du ska bomba bort..

Member Tixuzs avatar
    Reg.datum
    Mar 2009

Standard

Varje server skapar sina förutsättningar för att det ska kunna bli en rolig runda, denna server har varit väldigt dålig på att skapa dessa.
    Visst, det är roligt att bomba och försvara sig men vart är spänningen, dramatiken. Nej, jag tycker den uteblir totalt nu när vi alla har gått ihop i två stora block som innefattar allt på hela servern.
    Och självklart överdriver jag lite, servern har haft ett par ljusglimtar, men jag anser att den (som det lät i starten) hade potential att bli så mycket bättre.

Det verkar som om servern, tack vara avhoppare, just blev snäppet intressantare (även om det inte påverkar servern och de två blocken det minsta)
    Senast redigerad av Tixuz den 14-01-23 klockan 15:22
    "The question is not, wether you are paranoid, but wether you are paranoid enough.''

Farbror Elak
    Guest

Standard

Ryktas om att inget har hänt mer än 2 vu byggs sedan vi på X-files radera

#TheBigBadWolf #Ruzestarksomenbjörnsnabbsomettlokomotiv

Regler för att posta