Sidan 3 av 14 FörstaFörsta 1234513 ... sistasista
Visar resultat 21 till 30 av 134

Ämne: Games of Cowards

Standard

Citat Ursprungligen postat av commander Visa inlägg
    Fart på servern,vill inte kalla det fart.
    Varför inte kalla det för det det faktist är,vilket e tävling.
    Trodde det här var ett spel jag,man va fel man kan ta.
    FOLKENS,HÖR UPP:TRAVIAN ÄR INGET SPEL LÄNGRE MEN EN TÄVLING I HUR MYCKET TRUPP MAN VILL OFFRA.
    Ja de har du rätt i detta är en tävling, MEN DE ÄR FRIVILLIGT så om du inte tål att vi försöker roa oss så sluta spela! over and out
    Edit: dessutom ska denna tråd användas till rapporter och just om denna tävling, har du något emot det, så lämna det utanför denna tråd

/R co på kontot skapade denna tävlingen
    Senast redigerad av Rasmuspetersson den 13-12-16 klockan 23:17
    Sez7:Kackle

sez8: Donna
    sez9: inget märkvärdigt
    sez10:Turtle
    Sez11: Coolsaaben
    sez12: :O
    sez13:Lambi
    sez14:Gompen
    Sez15:Jusjor
    Sez16: gissa?
    Nox15: Kaffetorsk- http://travian-reports.net/no/report/131076a6e70,http://travian-reports.net/no/report/13279101475
    Nox16: Batman Tore
    /R

Senior Member tribes avatar
    Reg.datum
    Jun 2010

Standard

Jisses.Är det någon som hälst därute som tänker på att det ni håller på med är att tömma planen för all off.Vilken e det som tjänar mest på att ni skickar,vem har sin off kvar,jo det e den som har fått igång det här.Men det blir väl såhär,när det sitter ett gäng hormonstinna ungdommar bakom datorn o leker,dom tänker lika långt som näsan räcker.
    Jag är med i tävlingen....alltså är jag en ungdom...TACK!
    På sättet du skriver så initierar du att alla spelare med off har EN off...mig veteligen så finns det spelare med både 2, 3, 4, 5 å flera offar på sina konton.
    Dessutom går det att bygga upp en ny ganska snabbt....
    Du vet att väggen finns där!

Senior Member Dunderklunsens avatar
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard

Jag tycker att ni borde vara snälla mot UA, det är ju trots allt snart jul? :rolleyes:
    "You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted and used against you"

Pågående:
    Sez - Serri Gös

Avslutade: Morgon-sol, Pinocchio, Classicus, Legenderna

Senior Member tribes avatar
    Reg.datum
    Jun 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av Dunderklunsen Visa inlägg
    Jag tycker att ni borde vara snälla mot UA, det är ju trots allt snart jul? :rolleyes:
    Förlåt! Ska bättra mig...lovar & svär att inga anfall ska ske från min sida mellan dessa datum ----> Måndag 23/12 12:00 - Torsdag 26/12 12:00
    Du vet att väggen finns där!

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 2007

Standard

Jisses.Är det någon som hälst därute som tänker på att det ni håller på med är att tömma planen för all off.Vilken e det som tjänar mest på att ni skickar,vem har sin off kvar,jo det e den som har fått igång det här.Men det blir väl såhär,när det sitter ett gäng hormonstinna ungdommar bakom datorn o leker,dom tänker lika långt som näsan räcker.
    Ja, jag tycker också att det är förjävligt att det finns en tävling som går ut på att använda sin off (mot en union som fegar ihop sig med alla som skulle kunna tänka sig att hålla ett VU) istället för att sitta och göra vad man nu annars tycker är kul att göra!
    Dina katapulter kan inte skada mig!

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2010

Standard

Fart på servern,vill inte kalla det fart.
    Varför inte kalla det för det det faktist är,vilket e tävling.
    Trodde det här var ett spel jag,man va fel man kan ta.
    FOLKENS,HÖR UPP:TRAVIAN ÄR INGET SPEL LÄNGRE MEN EN TÄVLING I HUR MYCKET TRUPP MAN VILL OFFRA.
    Vart tog den strategiska biten vägen,den e ju obefintlig som det är nu.Nu e det ju störst bäst o vackrast som gäller:Kan tala om att storleksmässigt slår jag er alla,utan tvekan.
    Vad är definitionen av "fart på servern" för dig då? Är det mycket fart på servern när man allierar sig med så många som möjligt så snabbt som möjligt?

Varför skulle inte travian vara ett spel då detta är en tävling i hur mycket trupper man vill offra? Man behöver inte ens offra trupper för att få poäng på skusers lista, och vad ska du med trupper till om dom inte ska offras? Deffa attacker som inte kommer för att det inte ska offras trupper från anfallaren..? Är ju som att jag säger "Travian är inget spel längre, men en tävling om vem som kan bygga en byggnad till nivå 100 först".

Nu e det ju störst bäst o vackrast som gäller:Kan tala om att storleksmässigt slår jag er alla,utan tvekan.
    Du kan väll berätta hur mycket poäng du har? Just nu tror jag prix/tribe leder, men det kan även vara Linda på Hel, kommer inte ihåg hur mkt poäng det var osv men du fattar poängen, hoppas jag.

Är ju nu det blir fart på servern och framför allt forumet och det tycker iallafall jag är roligt, och det är väll det som är meningen i ett spel?
    Sez 22: Final Chapter
    Sez 21: Zita
    Sez 19: Njutning-->Njutning
    Sez 18: lIlustration
    Sez 17: Unknown Chapter
    Sez 16: Chapter1
    Sez 15: Kung Byxlös
    Sez 11: Priest-->Torkat Vatten
    Sez 9: KillerZone

Senior Member solbackaas avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

när det sitter ett gäng hormonstinna ungdommar
    puss på dig, denna tanten är 40+

Lite mer fart på servern är helt underbart och med mer fart så menar jag mer attacker. Låt katapulterna vina över servern.. denna rundan har folk bara försökt prata ihjäl oss. OM det är strategi så har de misslyckats totalt.

Citat Ursprungligen postat av Skanepower Visa inlägg
    Ja, jag tycker också att det är förjävligt att det finns en tävling som går ut på att använda sin off (mot en union som fegar ihop sig med alla som skulle kunna tänka sig att hålla ett VU) istället för att sitta och göra vad man nu annars tycker är kul att göra!
    Senast redigerad av solbackaa den 13-12-17 klockan 01:04
    06-09 3 rundor s1 och 1 runda s1.com
    sez 10 The Body, sez 12 Old Sparky
    x10.com The Sun sez 13 Trassel sez 14 Katla
    sez 15 Borderline dkx 16 Thenoob
    sez 16 Hel sez 17 Roxette
    comX Johan&Linda NoX 18 Sven-Sten
    sez 19 Kärlek ♥ http://forum.travian.se/showthread.php?t=49685
    comX 50ShadesOfLove ♥ http://i.imgur.com/O77sS0I.png
    sez 20 Sommar http://forum.travian.se/showthread.php?t=49801
    TT MyLittlePony, sez 22 Tsunami

Junior Member
    Reg.datum
    Dec 2013

Standard konstig tävling

Hahahaha,ni fattar inget änn.Det enda ni håller på att göra är att ge bort segern på servern,
    tänk efter själva,så kommer ni säkert på logiken när ni får annvänt era geniknölar lite.

Och nu skiter jag i att kommentera mer,för det är döfött att diskutera med träskallar.
    Senast redigerad av commander den 13-12-17 klockan 02:05

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2010

Standard

Hahahaha,ni fattar inget änn.Det enda ni håller på att göra är att ge bort segern på servern,
    tänk efter själva,så kommer ni säkert på logiken när ni får annvänt era geniknölar lite.
    Fortsätt att "dodga" våra kommentarer så blir det ju säkert bättre . Hur ger man bort servern genom att anfalla unionen som är själva med att ha ett vu, är 248 spelare utplacerat på tre av kartans fyra kvadrater. Självklart ger man bort segern till dem i den unionen då..
    Sez 22: Final Chapter
    Sez 21: Zita
    Sez 19: Njutning-->Njutning
    Sez 18: lIlustration
    Sez 17: Unknown Chapter
    Sez 16: Chapter1
    Sez 15: Kung Byxlös
    Sez 11: Priest-->Torkat Vatten
    Sez 9: KillerZone

Senior Member solbackaas avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Och nu skiter jag i att kommentera mer,för det är döfött att diskutera med träskallar.
    Från TG´s sida bryr vi oss inte om vem som vinner. Unionen får gärna vinna, det rör inte oss.

och sedan var det nästan ett påhopp där, så akta dig för de stora stygga forum moddarna
    06-09 3 rundor s1 och 1 runda s1.com
    sez 10 The Body, sez 12 Old Sparky
    x10.com The Sun sez 13 Trassel sez 14 Katla
    sez 15 Borderline dkx 16 Thenoob
    sez 16 Hel sez 17 Roxette
    comX Johan&Linda NoX 18 Sven-Sten
    sez 19 Kärlek ♥ http://forum.travian.se/showthread.php?t=49685
    comX 50ShadesOfLove ♥ http://i.imgur.com/O77sS0I.png
    sez 20 Sommar http://forum.travian.se/showthread.php?t=49801
    TT MyLittlePony, sez 22 Tsunami

Sidan 3 av 14 FörstaFörsta 1234513 ... sistasista

Regler för att posta