Visar resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Handel

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2013
    Kan jag inte säga, då blir jag ju upptäckt!

Standard Handel

Hej!

Vet inte om jag missat något!

Försöker acceptera ett bud som är på 0,5 men när jag klickar acceptera erbjudandet så står det så här: Spelreglerna gör att du inte kan acceptera det här erbjudandet.

Någon som vet något om detta?
    Kör alltid solo och har faktiskt aldrig tänkt tanken på att spela med någon men man måste ju testa åtminstone!
    Om du skulle vilja coospela med mig på kanske en speed eller gärna någon oseriöst så kontakta mig!

Aktuellt
    TT 2013, finalen - Testar på lite seriöst deffspel för första gången på länge!

Avslutade servers
    TT 2013 Scandinavia - Citrus - SW-PoW - Hade skojsigt, kom till 12 689 poäng... :rolleyes:
    S5 - Spelade lite oseriöst vilken inte höll särskilt långt

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2013

Standard

Det har ordnat sig!

Tydligen får man inte acceptera bud förrän man genomfört 10 äventyr, är det jag som är knasig eller är detta någon nytt för denna version?
    Kör alltid solo och har faktiskt aldrig tänkt tanken på att spela med någon men man måste ju testa åtminstone!
    Om du skulle vilja coospela med mig på kanske en speed eller gärna någon oseriöst så kontakta mig!

Aktuellt

Avslutade servers
    TT 2013 Scandinavia - Citrus - SW-PoW - Hade skojsigt, kom till 12 689 poäng... :rolleyes:

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Citrusfrukten Visa inlägg
    Det har ordnat sig!

Tydligen får man inte acceptera bud förrän man genomfört 10 äventyr, är det jag som är knasig eller är detta någon nytt för denna version?
    I den nya versionen, 4.2, har TG gjort det svårare att syssla med pushing i början av rundan. Misstänker att detta är en av bitarna. Inte omöjligt att det har varit så innan också dock och isåfall är jag ju helt ute och cyklar.
    sez2: oowhla // L-G
    sez3: Ryz // Crowd
    sez4: oowhla // DOW/SOF
    sez5: Zeus // DGDF
    sez6: Stealth // S-Soc
    sez7: Paus
    sez8: DumHest // DM
    sez9: Tingeling // SOPA!
    sez10: DumHest // V.V. (raderade pga stora stygga Crash)
    sez11: u mad? // AF http://forum.travian.se/showthread.p...l=1#post972348
    sez12: Drunken Monkey // [DM]
    sez13: Paus
    sez14: DumHestFeed Me // Skärp Er! http://travian-reports.net/se/report/2362281618d

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2013

Standard

Är ju inte så många som lägger ut bud på 0.5 men jag kunde inte acceptera det men någon annan gjorde det senare...

Aktuellt

Avslutade servers

Regler för att posta