Visar resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Vecka 7 Server 3

Senior Member Han soms avatar
    Reg.datum
    Aug 2009

Standard Vecka 7 Server 3

Det farmas och farmas. Pakter skapas, allianser splittras och rykten sprider sig. Folk får nya byar, folk farmas utan att säga till. Ja, server 3 är igång och har imponerat stort. Mycket spelare ifrån förr. Även allianser från andra servrar har hoppat hit. Kul att se, kanske inte lika kul som dessa allianser som tar in allt som rör sig. Även om det är farmat. Sägs ju att det är status att vara med en allians som har top 3 rank i pop. Men jag vet inte riktigt om jag håller med. Känns som att man gärna vill få in så många spelare som möjligt för att vara högst upp i allians pop. Vi får väl se hur detta går. Men med en yngre ledning så kan detta leda till en katastrof. Sen glädjer det mig att se några riktiga fighters, som inte tar in vem som helst.

Jag ska nu inte sitta och snacka skit här. Vill bara få igång folk lite på forumet. Tycker det är kul att se hur det går för dessa allianser som har + 40 medlemmar. En del är fruktade ändå, då de lyckats värva några bra spelare. Andra misslyckade.. Då deras ledning gör bort sig. Men all creed till er yngre som skapar en egen allians och försöker styra detta. Man ska ju börja tidigt för att bli bra sägs det. Så tycker det är kul faktiskt.

Är även nyfiken på se hur det blir med allianser, menar när allianser skapar en konfederation med varandra. Ska även bli kul vilka som inte pallar för trycket sen när katapulterna kommer springandes.

Nu har jag fått prata av mig lite. Tack för mig, hoppas ingen tagit illa vid sig. Önskar alla en trevlig runda.
    Lycka till!
    "Majestic13" var härskare över det största personliga riket
    Nuvarande:

@S3 Discus

TT

Senior Member knugass avatar
    Reg.datum
    Oct 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av Han som Visa inlägg
    server 3 är igång och har imponerat stort.
    Vad är det som imponerat så stort om jag får fråga?

S2 : knugas|T.F <3
    S1 : knugas|Sparta
    S1 : RU486|SOG
    http://travian-reports.net/se/report/2556155655e http://travian-reports.net/se/report/255616b852f

Pågående Server :
    S3 : knugas|D.S.R > Semester
    S4 :

Reg.datum
    Aug 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av knugas Visa inlägg
    Vad är det som imponerat så stort om jag får fråga?
    Att det finns väldigt många bra spelare som varit med från förr.
    Nuvarande:

@S3 Discus

TT

Senior Member SuperBengts avatar
    Reg.datum
    Aug 2012

Standard

Ja det är mycket folk man känner igen från tidigare servrar och även vädligt mycket folk från aktiva servrar!

Verkar som det har tryckts in väldigt mycket pengar också, då auktionspriserna tycks hålla sig höga fortfarande.

Reg.datum
    Aug 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av SuperBengt Visa inlägg
    Ja det är mycket folk man känner igen från tidigare servrar och även vädligt mycket folk från aktiva servrar!

Verkar som det har tryckts in väldigt mycket pengar också, då auktionspriserna tycks hålla sig höga fortfarande.
    Det kan jag hålla med dig om. Men känns positivt att det finns höginkomsttagare med några år på nacken.
    Nuvarande:

@S3 Discus

TT

Regler för att posta