Sidan 6 av 6 FörstaFörsta ... 456
Visar resultat 51 till 57 av 57

Ämne: Rapporter

Kinder
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av die hard Visa inlägg
    Är ingen i Olympos läskunnig? Varken du eller Big Holger verkar ha gått till ögondoktorn på ett bra tag
    Lugna dig nu med dina anklagelser, jag hade inget med Olympos att göra. Jag anmärker på att det bara är deffrapporter som Doxy bjuder på, ser att han skrivit det också men då undrar man ju om offrapporterna inte är värda att visa upp eller bara är trupper som dödats av farmlistor.

Big Holger skriver väl i en annan tråd att det är lite speciellt att nominera sig själv till bästa spelaren på i stort sett allt. Och det får jag hålla med om, speciellt då Doxyferm-kontot inte gjorde något värre väsen av sig förutom att alltid suga till sig deff och plundra. Skriva med sig som bäst offensivt och sen enbart visa deffrapporter, den var ny

Men jag tycker vi ska göra en ny nomineringslista vid nästa serverslut för er spelare i Alpha/Webug:
    Mest värdefulla spelaren: Utnämn er själva utan vidare förklaring. Ser snyggt och precis så där egenkärt ut som alla gillar.
    Bäst offensivt: Den som farmar mest och har flest deffrapporter att visa upp (just det, deffrapporter inget fel där).
    Bäst defensivt: Den som alltid deffas medans resten av alliansen bombas.

Junior Member
    Reg.datum
    Dec 2013

Standard

Citat Ursprungligen postat av Kinder Visa inlägg
    Lugna dig nu med dina anklagelser, jag hade inget med Olympos att göra. Jag anmärker på att det bara är deffrapporter som Doxy bjuder på, ser att han skrivit det också men då undrar man ju om offrapporterna inte är värda att visa upp eller bara är trupper som dödats av farmlistor.

Big Holger skriver väl i en annan tråd att det är lite speciellt att nominera sig själv till bästa spelaren på i stort sett allt. Och det får jag hålla med om, speciellt då Doxyferm-kontot inte gjorde något värre väsen av sig förutom att alltid suga till sig deff och plundra. Skriva med sig som bäst offensivt och sen enbart visa deffrapporter, den var ny

Men jag tycker vi ska göra en ny nomineringslista vid nästa serverslut för er spelare i Alpha/Webug:
    Mest värdefulla spelaren: Utnämn er själva utan vidare förklaring. Ser snyggt och precis så där egenkärt ut som alla gillar.
    Bäst offensivt: Den som farmar mest och har flest deffrapporter att visa upp (just det, deffrapporter inget fel där).
    Bäst defensivt: Den som alltid deffas medans resten av alliansen bombas.

Hihi. Tycker att det låter som att en del är avundsjuka. Tråkigt att en del går med huvudet under armen spyr galla istället för att ge kredd för ett bra jobb. Men men, en del kanske lär sig med tiden om hur man för sig & ter sig när de blivit lite äldre?
    Senast redigerad av Wachtel! den 13-12-21 klockan 00:00

Kinder
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Wachtel! Visa inlägg
    Hihi. Tycker att det låter som att en del är avundsjuka. Tråkigt att en del går med huvudet under armen spyr galla istället för att ge kredd för ett bra jobb. Men men, en del kanske lär sig med tiden om hur man för sig & ter sig när de blivit lite äldre?
    Helt ärligt alltså, avundsjuk på vad? Vad gjorde Doxyferm så bra att du utsåg ditt eget konto till serverns värdefullaste?

När någon utser sig själv så (är man lagspelare brukar man inte välja sig själv där) vore ju en motivering på sin plats, annars så ser det ju än mer arrogant ut än vad det redan är.

Junior Member
    Reg.datum
    Dec 2013

Standard

Helt ärligt alltså, avundsjuk på vad? Vad gjorde Doxyferm så bra att du utsåg ditt eget konto till serverns värdefullaste?

När någon utser sig själv så (är man lagspelare brukar man inte välja sig själv där) vore ju en motivering på sin plats, annars så ser det ju än mer arrogant ut än vad det redan är.
    Men varför denna smutskastning? Hålla på att kasta skit på folk i forum? Man kan möjligen påstå att det är direkt löjligt & inte direkt känns så moget om man är lite diplomatisk... Men vad vet jag.
    Lite mera rapporter har lagts upp igår. Men vet inte varför de inte kommit upp i rapport tråden?
    & anser inte att jag behöver förklara mig mer än vad jag redan gjort i min nominering. Det är så att säga upp till mig vilka jag vill nominera. & inte upp till dig eller Lill Hogge vad jag förstått?

Men visst..... Själv tycker jag att offensiven från konto doxyferm fungerade ganska bra för det mesta (Den bombade på utav helvete till & från med andra ord & det gjorde den tills servern var slut. & ja... Den tog även kål på en del trupp). & deffen satt ju fint den med om man säger så. Webug tog ju kål på mer än dubbelt så mycket trupp hos Doxy jämfört hos någon annan bortsett från 2 av 3 vu hållare. Om än BigMs VU var backupp under en längre tid så att säga. Så det var ett gäng skarpa attacker som lästes av där. Vilket jag i alla fall ser väldigt konstig på att det ska anses som något negativt. Möjligen från de som väggade då.
    Det var ju ett gäng fina offar som vi lyckades sätta stopp för där för att de lästes av & ett enormt jobb i det stora hela från ett ganska stort underläge från Webugs defensiv mot framför allt Olympos flertaliga fina offar, deras snabbhet med skor, överlag mycket erfarna & duktiga spelare, tränare mm som jobbade flitigt framför allt på nätterna då inte allt för många var uppe.
    & farmen. ja vad var det?? ca 35 veckor på raken på första plats. Den måste ju rulla på till viss del för att annars svälter ju trupperna ihjäl. & för att kunna bygga vidare på offarna & deffen. Så lade ner ett enormt jobb både med farm, offensiv, defensiv & diverse andra frågor. Så sätt till de punkterna tyckte jag att jag gjorde ett bra jobb. & jag har ju framhävt många duktiga, viktiga spelare. & Lasso som den viktigaste med sitt fina jobb att lyckas hålla rull i sitt VU mm. Så lägg ner med eran pajkastning när ni uppenbart inte har en susning om vad ni pratar om. Är ju bara larvigt. Folk kan ju tro att det är efterdyningar av allt för återkommande inmundigande av hästpiller eller dylikt! & det borde möjligen anses olyckligt.
    Senast redigerad av Wachtel! den 13-12-21 klockan 03:18

Kinder
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Wachtel! Visa inlägg
    Webug tog ju kål på mer än dubbelt så mycket trupp hos Doxy jämfört hos någon annan bortsett från 2 av 3 vu hållare.

Så det var ett gäng skarpa attacker som lästes av där. Vilket jag i alla fall ser väldigt konstig på att det ska anses som något negativt. Möjligen från de som väggade då.
    Det var ju ett gäng fina offar som vi lyckades sätta stopp för där för att de lästes av
    Visst väggade ni mycket hos dig, men alla offar som kom är jag ganska säker på att de skadade övriga Webug rätt ordentligt innan de väggades. Så vet inte vad ni läste av egentligen när det var fritt fram överallt utom på just ditt konto. Jag har sett rapporter där i princip ensamma katas river 8 fält i huvudstäder gång på gång. Men visst, prioriterar man bara ett konto för en hel allians så gör man. Fast skryta om att ni läser av anfallen bra kan du ju lägga ner, då hade det väggats betydligt mer hos övriga Webug.

Junior Member
    Reg.datum
    Dec 2013

Standard

Visst väggade ni mycket hos dig, men alla offar som kom är jag ganska säker på att de skadade övriga Webug rätt ordentligt innan de väggades. Så vet inte vad ni läste av egentligen när det var fritt fram överallt utom på just ditt konto. Jag har sett rapporter där i princip ensamma katas river 8 fält i huvudstäder gång på gång. Men visst, prioriterar man bara ett konto för en hel allians så gör man. Fast skryta om att ni läser av anfallen bra kan du ju lägga ner, då hade det väggats betydligt mer hos övriga Webug.
    Hmmm. ja du. att bomba HS & andra byar av intresse är ju inte direkt något nytt så att säga i travian, utan är något som tillhör spelet... & man kan ju kanske anta att de flesta spelare sett anfall mot diverse HS mm i de flesta allianser som på ett bra sätt bombar på utan att stöta på någon deff att tala om ett antal gånger de med & är nog inget specifikt för Webug om man säger så. Utan det var likadant i alla allianser utom Babbo där ingen vågade smälla på. Dock händer det mera sällan i så kallade Elit allianser såklart. & räknar du av deffpoängen som kom på konto Doxyferm så ligger Webug ändå 4 på deffen efter 2 "VU allianser" & Ollarnas fina deff. till trotts att vi ändå var rätt få & jag vill ändå verkligen inte påstå att deffen i slutet av servern fungerade fullt ut i webug då aktiviteten i vanlig ordning blir fallande på en del konton då EG håller på så pass länge som den gjorde denna server. Så vi var ofta på tok för få som skickade deff dit den skulle & ett antal bombningar upptäcktes helt enkelt för sent eller till & med kanske inte alls, vad vet jag. För att hinna deffa pga bristande onlinetid på de okristna timmarna då de skarpa attackerna ofta skickas.
    Så du har saker & ting lite om bakfoten & bör läsa på lite & kanske gå en omfattande Vett och etikett kurs? innan du slänger ur dig en massa smutskastande "Fakta" om andra. om man nu över huvud taget ska pyssla med sådant trams?? Dagisfasoner.

Junior Member
    Reg.datum
    Dec 2013

Standard

[QUOTE=Kinder;1033106]Lugna dig nu med dina anklagelser, jag hade inget med Olympos att göra. Jag anmärker på att det bara är deffrapporter som Doxy bjuder på, ser att han skrivit det också men då undrar man ju om offrapporterna inte är värda att visa upp eller bara är trupper som dödats av farmlistor.

Nu hade det kommit upp lite Off rapporter i alla fall. Om än med lite fördröjning.

Sidan 6 av 6 FörstaFörsta ... 456

Regler för att posta