Vill tacka för mig ,, känner jag har gjort mitt på de svenska servrarna

men innan dess så vill jag svara på cave:s dramatiska utbrott

Citat Ursprungligen postat av caveman77 Visa inlägg

Men för att återgå till vår inte så kära Kajsa. Kan jag be dig om en liten tjänst Kajsa, sluta med dessa förbannade kommatecken överallt, tack. Sen så vet många av oss att du inte har någon moral Kajsa, du backstabbar närhelst du får lust + att du sitter och övervärderar dig själv och tar åt dig äran för det som dina co spelare gjort, helt enligt Castorskolan nivå 4b. Så sluta snacka skit om inaktivakonton hit och dit och prova på nåt så simpelt som ärlighet för en gångs skull.

1) Känns inte som om jag vill göra dig en tjänst ,, så kommatecken finns här även om det är för sista gången ,,,

2) backstabbat har jag inte goirt mig veterligen ,, om du inte snackar om sez 10 när jag väggar offen i Changs vu men lämnar 10 k kattas hemma

3) tar åt mig äran av vad mina cos har gjort

sez 7: konto kajsa kawat ,, ensam där
sez 8: konto Agnus Kawat co spelare Angus ,, en spelare jag har den största respekt för
angus hoppar efter det vi har blivit bombade av Jan cago och vi väggat offen ,
sez 9 konto Kajsa Kawat ,, ensam på kontot ,, bräcka
Castor lär mig bygga trupp
sez 10 konto Olmpen ,, Schmure på kontot som förstärkning ,, travian trött men är med efter mitt tjat
Denna runda som jag lär mig använda truppen jag lärde mig bygga sez 9
och det är schmure som får mig till att våga ..
har hela tiden deklarerat där att det var han som gjorde de större anfallen som att ta snövits
offby

sez 11 Kontot Earthquake co cpelare iWa o Schmure
det var här som vi verkligen lekte loss ..
iWa nollade hs och jag rensade i byar Schmure fortfarande traviantrött fick oss
att bygga släggan
tycker nog att jag tackade dessa i tacktråden ,,

men sen att iWa o jag blir ovänner och bråka och drar in vårt spel i det hela är bara lekskolefasoner hm ,, i alla fall från min sida ,, reagerar lite så när jag blir sårad

Sen har jag nån slöservrar med ,, men kan inte tänka mig att jag måste skriva in dessa här,, för du är väl ingen sådan som tar en server till en annan?

4) Castor skolan ,,, jadu Cave Tobbe har aldrig låtsat vara något annat än den han är , har varit totalt ärlig mot mig där ,, oxå det som gjorde att vi vart ovänner denna runda vågade inte lita på honom till 100% då jag visste att han såg till helheten och inte bara till kontot och jag hade bestämnt ett mål för vår slägga .. även denna gång känslomässigt baserad

Gillar tobbe kommer alltid att gilla honom och skulle aldrig tveka en sekund att spela med honom igen
vilket jag verkligen inte kan säga om dig

5) ,, sist men inte minst ,,, Inaktivt konto ,,

var ju faktiskt så att jag tackade för mig i forumet ,, och definitivt inte för jag vart rädd att bli bombad utan för att vm -servern tog all min tid ,
då kom trappers scoutningar och anfall såklart att jag måste gnälla lite i forumet och sen skicka lite ströattacker ,, '

Jag vill även be Izora offentligt om ursäckt att jag sårat dig även om vi pratat och tror vi rett ut det hela

Jan Cogo ,, undrar fortfarande vem du är ..

Tackar er som gjort det roligt att spela .. Ni vet vem ni är en stor kramiz på er