Visa resultat för omröstning: Bra lek eller Inte så bra?

Antal röster
358. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • Bra

301 84.08%
  • Dålig

57 15.92%
Sidan 234 av 318 FörstaFörsta ... 134184224232233234235236244284 ... sistasista
Visar resultat 2 331 till 2 340 av 3174

Ämne: Forum Lek- Önsketråden

Senior Member King of Dooms avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Uppfyllt! Du har nu en idiotsäker bil-utan motor!

Jag önskar mig en penna. Och den är inte för kort. Inte för lång heller! Den är inte sönder! Och den är ingen illusion! Och den blir inte uppäten! Den är varken för ful eller för vacker. Den är varken för tjock eller för smal. Och jag vässar den varken för lite eller för mycket! Den blir inte uppäten! Den är inte för vass! Och jag tappar den ingenstans! Den får inga sjukdommar, det är en penna! Den är varken för smutsig eller för ren. Den blir inte levande! Ingen tar den ifrån mig! Den har rätt färg. Jag äter inte upp den! Och jag dör inte! Jag kan och får använda den. Jag stoppar inte upp den i hjärnan! Den glittrar inte! Den far inte upp i näsan heller! Inte heller far den upp i örat! Den försvinner inte! Jag stoppar inte upp den i rumpan! Det är en blyertspenna som är vässad! Ingen har haft den i näsan! Inte i rumpan heller! Inte i örat heller! Ingen har sugit på den! Det är ingen som har tuggat på den! Ingen har grävt ner den någonstans! Jag får ingen sjukdom!
    Jag DÖR INTE, har ni hört det? Den är gratis! Den är mycket bättre än en penna som skulle kosta 1000000! Och jag använder den! Den är en blyertspenna som aldrig behöver vässas! Den går inte sönder! Jag blir inte allergisk mot den! Den kommer inte in i någon eld! Den är inte hal! Jag äter den inte! Det är inte så att den inte vill ha mig eller nåt. Jag vet hur man använder den! Denna önskning måste bli uppfylld! Och det kommer ingen och dreglar. Ingen tappar den någonstans! De är inte slut! Jag hamnar inte i koma!
    Before the beginning, there was only darkness. In the end, there will only be darkness. Light is temporary.

Senior Member Lord Beijers avatar
    Reg.datum
    May 2008

Standard

önskan är uppfylld! Tyvärr så smälter pennan när det börjar regna.

Jag önskar mig en mycket skön säng.

Standard

uppfyllt men den blir oskön om du har den i ett hus

jag önskar mig nakna tjejer
    Senast redigerad av grandprix den 08-09-20 klockan 16:08
    stöd mig genom att dö
    dom bästa länkarna i världen
    www.ogame.se
    www.nukezone.nu
    www.travian.se

Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av grandprix Visa inlägg
    uppfyllt men den blir oskön om du har den i ett hus

jag önskar mig nakna tjejer
    Uppfyllt, men modsen tog dem!:rolleyes:

Jag önskar mig en penna. Och den är inte för kort. Inte för lång heller! Den är inte sönder! Och den är ingen illusion! Och den blir inte uppäten! Den är varken för ful eller för vacker. Den är varken för tjock eller för smal. Och jag vässar den varken för lite eller för mycket! Den blir inte uppäten! Den är inte för vass! Och jag tappar den ingenstans! Den får inga sjukdommar, det är en penna! Den är varken för smutsig eller för ren. Den blir inte levande! Ingen tar den ifrån mig! Den har rätt färg. Jag äter inte upp den! Och jag dör inte! Jag kan och får använda den. Jag stoppar inte upp den i hjärnan! Den glittrar inte! Den far inte upp i näsan heller! Inte heller far den upp i örat! Den försvinner inte! Jag stoppar inte upp den i rumpan! Det är en blyertspenna som är vässad! Ingen har haft den i näsan! Inte i rumpan heller! Inte i örat heller! Ingen har sugit på den! Det är ingen som har tuggat på den! Ingen har grävt ner den någonstans! Jag får ingen sjukdom!
    Jag DÖR INTE, har ni hört det? Den är gratis! Den är mycket bättre än en penna som skulle kosta 1000000! Och jag använder den! Den är en blyertspenna som aldrig behöver vässas! Den går inte sönder! Jag blir inte allergisk mot den! Den kommer inte in i någon eld! Den är inte hal! Jag äter den inte! Det är inte så att den inte vill ha mig eller nåt. Jag vet hur man använder den! Denna önskning måste bli uppfylld! Och det kommer ingen och dreglar. Ingen tappar den någonstans! De är inte slut! Jag hamnar inte i koma! Den smälter inte!
    Before the beginning, there was only darkness. In the end, there will only be darkness. Light is temporary.

Lijo1126
    Guest

Standard

Mrn stiftet var tyvärr borta när jag fick den och garantin räcke rinte till ett nytt stift...

Jag önskar mig ett idiotsäkert glas.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Lijo1126 Visa inlägg
    Mrn stiftet var tyvärr borta när jag fick den och garantin räcke rinte till ett nytt stift...

Jag önskar mig ett idiotsäkert glas.
    uppfyllt men du kom inte ihåg vart du la glaset så du hitta de alldrig

jag önskar mig att någon skriver uppfyllt och nånting om att de hhände nåt dåligt med den önskningen
    stöd mig genom att dö
    www.ogame.se
    www.nukezone.nu
    www.travian.se

Lijo1126
    Guest

Standard

Uppfult Jag stavade fel så hela önskningen blev fel...

Jag önskar mig tre presenter...

Uduner
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Valter Visa inlägg
    Det här är en forumlek som går ut så här:

Meningen är att någon ska önska sig något, och att den som skriver efteråt uppfyller önskningen, FAST ni tar och förstör den lite. Exempel:

Person 1: Jag önskar jag hade en häst.
    Person 2: Uppfylld, hästen är dock människoätande.
    Jag önskar att jag hade en hamburgare.
    Person 3: Uppfylld, hamburgaren är förgiftad och du dör när du äter den.

Jag önskar...osv osv.

Nästan vad som går att önska eller att förstöra, bara det inte går till överdrift eller att ni förolämpar någon osv. Klaga inte på hur någon förstör er önskning, utan förstör deras önskning ännu mer. >

Jag börjar med:

Jag önskar att jag kunde rita bättre.

Tagit från min allians i SeZ
    ok...

Jag önskar att jag var kung över världen

Click here to feed me a Star Fruit!
    Get your own at Flyffables!
    Senast redigerad av Conundrum den 08-09-21 klockan 11:54

Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Uppfyllt, men sen blev det uppror och Hitler fick makten istället!

Jag DÖR INTE, har ni hört det? Den är gratis! Den är mycket bättre än en penna som skulle kosta 1000000! Och jag använder den! Den är en blyertspenna som aldrig behöver vässas! Den går inte sönder! Jag blir inte allergisk mot den! Den kommer inte in i någon eld! Den är inte hal! Jag äter den inte! Det är inte så att den inte vill ha mig eller nåt. Jag vet hur man använder den! Denna önskning måste bli uppfylld! Och det kommer ingen och dreglar. Ingen tappar den någonstans! De är inte slut! Jag hamnar inte i koma! Den smälter inte! Det är en blyertspenna som aldrig behöver vässas!

Standard

Citat Ursprungligen postat av King of Doom Visa inlägg
    Uppfyllt, men sen blev det uppror och Hitler fick makten istället!

Jag DÖR INTE, har ni hört det? Den är gratis! Den är mycket bättre än en penna som skulle kosta 1000000! Och jag använder den! Den är en blyertspenna som aldrig behöver vässas! Den går inte sönder! Jag blir inte allergisk mot den! Den kommer inte in i någon eld! Den är inte hal! Jag äter den inte! Det är inte så att den inte vill ha mig eller nåt. Jag vet hur man använder den! Denna önskning måste bli uppfylld! Och det kommer ingen och dreglar. Ingen tappar den någonstans! De är inte slut! Jag hamnar inte i koma! Den smälter inte! Det är en blyertspenna som aldrig behöver vässas!
    uppfyllt men den går inte att skriva med

jag önskar mig att nästa person skriver ett t eller fler på sitt inlägg
    stöd mig genom att dö
    www.ogame.se
    www.nukezone.nu
    www.travian.se

Sidan 234 av 318 FörstaFörsta ... 134184224232233234235236244284 ... sistasista

Regler för att posta