Visa resultat för omröstning: Bra lek eller Inte så bra?

Antal röster
358. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • Bra

301 84.08%
  • Dålig

57 15.92%
Sidan 232 av 318 FörstaFörsta ... 132182222230231232233234242282 ... sistasista
Visar resultat 2 311 till 2 320 av 3174

Ämne: Forum Lek- Önsketråden

Senior Member studspers avatar
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

det blev du, men du blev dålig igen.

jag önskar att jag sov nu
    //Studsper

Don't piss me off, I'm running out of places to hide the bodies!
    Visca el Barça!
    StudsPersAllmänbildadeMeddelanden

Senior Member Styles avatar
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Snart sover du, men inom några timmar så vaknar du igen

Jag önska att jag var för evigt ung (runt 20-25 års åldern är ganska bra ställe)

Senior Member studspers avatar
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

det var du, men du låg i koma hela tiden

jag önskar att jag kunde bli pigg igen
    //Studsper

Don't piss me off, I'm running out of places to hide the bodies!
    Visca el Barça!
    StudsPersAllmänbildadeMeddelanden

Senior Member isosakoks avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

det blev du men kl är 03 och du kommer inte kunna somna!

Jag önskar att al quida/Al qaida? skulle börja med simhoppning!
    att farmas eller icke farmas, det är livets stora fråga.

Senior Member King of Dooms avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Uppfyllt, men dem van OS och du blev satt i fängelse för att ha fått det att hända!

Jag önskar mig en penna. Och den är inte för kort. Inte för lång heller! Den är inte sönder! Och den är ingen illusion! Och den blir inte uppäten! Den är varken för ful eller för vacker. Den är varken för tjock eller för smal. Och jag vässar den varken för lite eller för mycket! Den blir inte uppäten! Den är inte för vass! Och jag tappar den ingenstans! Den får inga sjukdommar, det är en penna! Den är varken för smutsig eller för ren. Den blir inte levande! Ingen tar den ifrån mig! Den har rätt färg. Jag äter inte upp den! Och jag dör inte! Jag kan och får använda den. Jag stoppar inte upp den i hjärnan! Den glittrar inte! Den far inte upp i näsan heller! Inte heller far den upp i örat! Den försvinner inte! Jag stoppar inte upp den i rumpan! Det är en blyertspenna som är vässad! Ingen har haft den i näsan! Inte i rumpan heller! Inte i örat heller! Ingen har sugit på den! Det är ingen som har tuggat på den! Ingen har grävt ner den någonstans! Jag får ingen sjukdom!
    Jag DÖR INTE, har ni hört det? Den är gratis! Den är mycket bättre än en penna som skulle kosta 1000000! Och jag använder den! Den är en blyertspenna som aldrig behöver vässas! Den går inte sönder! Jag blir inte allergisk mot den! Den kommer inte in i någon eld! Den är inte hal! Jag äter den inte! Det är inte så att den inte vill ha mig eller nåt.
    Before the beginning, there was only darkness. In the end, there will only be darkness. Light is temporary.

Standard

Citat Ursprungligen postat av King of Doom Visa inlägg
    Uppfyllt, men dem van OS och du blev satt i fängelse för att ha fått det att hända!

Jag önskar mig en penna. Och den är inte för kort. Inte för lång heller! Den är inte sönder! Och den är ingen illusion! Och den blir inte uppäten! Den är varken för ful eller för vacker. Den är varken för tjock eller för smal. Och jag vässar den varken för lite eller för mycket! Den blir inte uppäten! Den är inte för vass! Och jag tappar den ingenstans! Den får inga sjukdommar, det är en penna! Den är varken för smutsig eller för ren. Den blir inte levande! Ingen tar den ifrån mig! Den har rätt färg. Jag äter inte upp den! Och jag dör inte! Jag kan och får använda den. Jag stoppar inte upp den i hjärnan! Den glittrar inte! Den far inte upp i näsan heller! Inte heller far den upp i örat! Den försvinner inte! Jag stoppar inte upp den i rumpan! Det är en blyertspenna som är vässad! Ingen har haft den i näsan! Inte i rumpan heller! Inte i örat heller! Ingen har sugit på den! Det är ingen som har tuggat på den! Ingen har grävt ner den någonstans! Jag får ingen sjukdom!
    Jag DÖR INTE, har ni hört det? Den är gratis! Den är mycket bättre än en penna som skulle kosta 1000000! Och jag använder den! Den är en blyertspenna som aldrig behöver vässas! Den går inte sönder! Jag blir inte allergisk mot den! Den kommer inte in i någon eld! Den är inte hal! Jag äter den inte! Det är inte så att den inte vill ha mig eller nåt.
    du får din penna men du glömmer bort hur man använder den

jag vill va rankad ett på travian
    stöd mig genom att dö
    dom bästa länkarna i världen
    www.ogame.se
    www.nukezone.nu
    www.travian.se

Senior Member King of Dooms avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Uppfyllt! Du är nu rankad ett på travian! Men detta är bara en tråkig klon av Travian, och nästan ingen spelar där!

Jag DÖR INTE, har ni hört det? Den är gratis! Den är mycket bättre än en penna som skulle kosta 1000000! Och jag använder den! Den är en blyertspenna som aldrig behöver vässas! Den går inte sönder! Jag blir inte allergisk mot den! Den kommer inte in i någon eld! Den är inte hal! Jag äter den inte! Det är inte så att den inte vill ha mig eller nåt. Jag vet hur man använder den!
    Before the beginning, there was only darkness. In the end, there will only be darkness. Light is temporary.

bohund
    Guest

Standard

inte uppfylt! en sån kan du gå och gräva efter i någon kontejner efter
    jag önskar mig en prinskorv!

Standard

uppfyllt men nån annan äter upp den

får man skriva icke uppfyld?

aja jag önskar mig att min önskan inte blir uppfylld:P
    stöd mig genom att dö
    dom bästa länkarna i världen
    www.ogame.se