Visar resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Hur byter man hjältens "hemstad"?

Standard Hur byter man hjältens "hemstad"?

Hej, det är första gången jag kör Travian 4 och jag vill veta hur man byter så att jag kan skicka iväg hjälten på äventyr samt producera för min nya by. Jag har byggt hjältens egendom men det verkar inte hjälpa. Vad ska jag göra?

Senior Member mjaus avatar
    Reg.datum
    Jun 2011

Standard

Alltså hjälten måste vara i den by du vill använda hjälten

Du måste ha en samlingsplats, annars kan du inte skicka iväg honom
    YOLO SWAG MONEY 2012 FLAVOR!

Standard

Samlingsplats var det första jag byggde. Problemet är att det står bara att han förstärker byn.

Senior Member mjaus avatar
    Reg.datum
    Jun 2011

Standard

Måste man bygga en hjälten egendom eller? O.o

Jag spelar inte spelet, vänta på att någon annan svarar
    YOLO SWAG MONEY 2012 FLAVOR!

Senior Member Travianers avatar
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av alfredthegr Visa inlägg
    Hej, det är första gången jag kör Travian 4 och jag vill veta hur man byter så att jag kan skicka iväg hjälten på äventyr samt producera för min nya by. Jag har byggt hjältens egendom men det verkar inte hjälpa. Vad ska jag göra?
    Du måste bygga hjältens egendom i den nya byn om du vill att hjälten ska kunna skickas därifrån. Skicka hjälten som förstärkning dit efter att hjältens egendom är byggt.
    "They say you die twice. One time when you stop breathing and a second time, a bit later on, when somebody says your name for the last time.”
    Banksy

Standard

Citat Ursprungligen postat av Travianer Visa inlägg
    Du måste bygga hjältens egendom i den nya byn om du vill att hjälten ska kunna skickas därifrån. Skicka hjälten som förstärkning dit efter att hjältens egendom är byggt.
    Yes, så var det. Tydligen så flyttades inte hjältens resursbonus till byn om han var i den innan man bygger hjältens egendom. Tack!

Regler för att posta