Sidan 5 av 5 FörstaFörsta ... 345
Visar resultat 41 till 47 av 47

Ämne: Enmans konto

Member
    Reg.datum
    Aug 2011

Standard

Alltså det här är ju samma trams som när folk gnäller över att dom blir farmade. Travian handlar inte om att vara snäll eller vara sportslig, det handlar om att VINNA och enbart om just detta. Spelare som väljer att spela själva får stå sitt kast och det är deras val att inte använda sig av de taktiska fördelar andra väljer att använda. Om ena laget i en fotbollsmatch vägrar knyta skorna betyder väl inte det att de andra laget måste vara lika korkade?

Själv spelar jag inte på S1 och när jag spelar spelar jag alltid själv. Däremot går jag inte runt och tycker jag är så fantastiskt cool och skicklig som vågar spela själv. Det är ett val jag gjort (av olika anlednignar) och det får stå för mig, att jag i och med detta val INTE kan bli en topp 50 spelare, ja det får jag leva med. Klarar mig rätt bra ändå. Sluta fåna er och inse faktum, ni har själva valt att köra enmanskonton och då är det ju självklart att ni inte kommer kunna konkurrera i lika stor utsträckning jämfört med de som väljer att samarbeta.

Ensam är stark men fler är starkare som man brukar säga.
    Jag är din stränge lärare och tolk, jag är Åsa Nietzsche...

Senior Member knugass avatar
    Reg.datum
    Oct 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av Falck Visa inlägg
    i och med detta val INTE kan bli en topp 50 spelare,
    Klart det går

S2 : knugas|T.F <3
    S1 : knugas|Sparta
    S1 : RU486|SOG
    http://travian-reports.net/se/report/2556155655e http://travian-reports.net/se/report/255616b852f

Pågående Server :
    S3 : knugas|D.S.R > Semester
    S4 :

Senior Member pasqals avatar
    Reg.datum
    Oct 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Falck Visa inlägg
    Alltså det här är ju samma trams som när folk gnäller över att dom blir farmade. Travian handlar inte om att vara snäll eller vara sportslig, det handlar om att VINNA och enbart om just detta. Spelare som väljer att spela själva får stå sitt kast och det är deras val att inte använda sig av de taktiska fördelar andra väljer att använda. Om ena laget i en fotbollsmatch vägrar knyta skorna betyder väl inte det att de andra laget måste vara lika korkade?

Själv spelar jag inte på S1 och när jag spelar spelar jag alltid själv. Däremot går jag inte runt och tycker jag är så fantastiskt cool och skicklig som vågar spela själv. Det är ett val jag gjort (av olika anlednignar) och det får stå för mig, att jag i och med detta val INTE kan bli en topp 50 spelare, ja det får jag leva med. Klarar mig rätt bra ändå. Sluta fåna er och inse faktum, ni har själva valt att köra enmanskonton och då är det ju självklart att ni inte kommer kunna konkurrera i lika stor utsträckning jämfört med de som väljer att samarbeta.

Ensam är stark men fler är starkare som man brukar säga.
    Var ju inte allt för mycket som stämmer i den där texten.
    Fr2 Äppelknyckarjazz - NWO
    S1 Pizzaboy - HBO
    S6 Miss Awesome - AP - Vinnare offrank och 2a i pop
    Sez14 Mr. Blue 99k pop och 83 byar.
    Sez16 Sleeping Beauty

Member
    Reg.datum
    Aug 2011

Standard

Citat Ursprungligen postat av knugas Visa inlägg
    Klart det går
    Well, säger du det så är det väl inte annat att göra än att gratulera. Men då hänvisar jag till texten där jag skrev att jag inte kan bli topp 50

Citat Ursprungligen postat av pasqal Visa inlägg
    Var ju inte allt för mycket som stämmer i den där texten.
    Ah men antar att du är oförmögen att peka ut vad för något som inte stämmer...
    Jag är din stränge lärare och tolk, jag är Åsa Nietzsche...

Senior Member
    Reg.datum
    Jul 2009

Standard

Top 50 tror jag du kan bli på vilken valfri server som helst Falck. Med tanke på antal konton som reggar varje runda borde det inte vara några som helst konstigheter. Att Travian blir enklare för varje ny utgåva gör att det ännu enklare går att hamna där.

Spelare som på forna servrar hade varit farmer, tillhör nu allianser där de stora pojkarna leker pga serverstorlek.
    Spelare som hade tappat off varje natt, slipper nu det pga guldduck.
    osv osv

Gällande övrig aktivitet behöver man inte ens farma för att komma överst på popen. Farma till andrabyn sen är det ju bara att rida på framgångens våg. Vi på PB farmade i princip inte öht och låg ändå top 1 i pop fram till ~20 byar. Då hade vi tyvärr mer trupp än vi klarade av att hålla genom produktionen. Då fick vi börja farma igen, inte för att vi gjorde det, men vi hade behövt!

Edit. I övrigt håller jag med dig rätt bra med de där med knyta skor och grejer
    Pågående:
    Pizzaboy @ s1

Red face

Citat Ursprungligen postat av Bulten Visa inlägg
    Top 50 tror jag du kan bli på vilken valfri server som helst Falck. Med tanke på antal konton som reggar varje runda borde det inte vara några som helst konstigheter. Att Travian blir enklare för varje ny utgåva gör att det ännu enklare går att hamna där.

Spelare som på forna servrar hade varit farmer, tillhör nu allianser där de stora pojkarna leker pga serverstorlek.
    Spelare som hade tappat off varje natt, slipper nu det pga guldduck.
    osv osv

Gällande övrig aktivitet behöver man inte ens farma för att komma överst på popen. Farma till andrabyn sen är det ju bara att rida på framgångens våg. Vi på PB farmade i princip inte öht och låg ändå top 1 i pop fram till ~20 byar. Då hade vi tyvärr mer trupp än vi klarade av att hålla genom produktionen. Då fick vi börja farma igen, inte för att vi gjorde det, men vi hade behövt!

Edit. I övrigt håller jag med dig rätt bra med de där med knyta skor och grejer
    Har ju dock inte kommit autoduck på vetefälten än?
    Senast redigerad av Lord Haldo den 11-12-30 klockan 01:04
    avslutade:
    se1 4: Lord Haldo | F.F
    sez 10: styggavargen | eVil
    se1 5: Pavo | FRAG
    se1 6: Witten | Vendetta (övertaget konto)
    se3: Arlaharen | KJFR
    se1 7: Pavo | Olympos
    se3: Turbo | BRAiN
    se1: 9 Ares

Senior Member
    Reg.datum
    Jul 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Lord Haldo Visa inlägg
    Har ju dock inte kommit autoduck på vetefälten än?
    Nä fast det spelar ju liksom ingen roll eftersom man inte har någon att bomba ändå. Bombar man så blir det ju block-krig, oavsett vem man går på. De som loggar in en gång om dan kommer ju ändå med i någon av blockallysarna.
    Så jag står fast vid mitt påstående ovan
    Pågående:
    Pizzaboy @ s1

Sidan 5 av 5 FörstaFörsta ... 345

Regler för att posta