Sidan 3 av 5 FörstaFörsta 12345 sistasista
Visar resultat 21 till 30 av 47

Ämne: Öppet brev till alla i sparta och alla andra som orkar läsa

Junior Member
    Reg.datum
    Nov 2011

Standard

Deodorant när ska du sluta gråta ut överallt?

Ni förlorade ta det som en man/kvinna och sluta gnälla hela tiden.

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2011

Standard

Citat Ursprungligen postat av tid Visa inlägg
    Deodorant när ska du sluta gråta ut överallt?

Ni förlorade ta det som en man/kvinna och sluta gnälla hela tiden.
    Oh well, ska försöka sluta med det i samma sekund som du slutar spänna musklerna på nätet o ber om folks adress irl så du kan spöa upp dom
    Avslutade
    Sez10 Enola Gay|SKÄRP ER!
    Sez11 Nelly Be In...?|AF
    S1 Auxilia|OpK-> Risplockarn|HBO
    Com7 CAPTAIN OBVIOUS
    Com3 Nirvana|DAS-classic v.2.5
    Sez 14 Feed Me|SkärpEr!

Pågående
    Com3 Classic 3.6 Walter White|Sutra

Junior Member
    Reg.datum
    Nov 2011

Standard

Akilles förtjänar att få stryk...men deal, du slutar gråta ut och jag slutar spänna mina muskler

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av Deodorant Visa inlägg
    Hahahahaha du glömmer att jag funnits i eran chatt Vill du seriöst att jag ska plocka fram loggarna där man sitter o gnäller på spioner som folk har men samtidigt är asnöjda att ni har spion i alpha ?
    Det är sant att vi hade ett konto i Asgård ett tag aldrig i Alpha, men vi tyckte synd om kontot så vi bjöd in det till oss efter ett tag, va betydligt oskyldigare än att som du ljuga en hel server om din identitet och för vika du spelar.

Vi hade ifs en sitter på ett alpha konto ett tag men det va pga av att kontot glömt bort att de satt in vårat konto som sitter. typ 2-3 månade innan.

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2011

Standard

Citat Ursprungligen postat av tid Visa inlägg
    Akilles förtjänar att få stryk...men deal, du slutar gråta ut och jag slutar spänna mina muskler
    Sry no deal, N o Alpha samt Sparta har redan lekt moralpolis i den frågan o straffat HBO för Akilles val.
    Avslutade
    Sez11 Nelly Be In...?|AF
    Com7 CAPTAIN OBVIOUS
    Sez 14 Feed Me|SkärpEr!

Pågående

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2011

Standard

Citat Ursprungligen postat av milos Visa inlägg
    Det är sant att vi hade ett konto i Asgård ett tag aldrig i Alpha, men vi tyckte synd om kontot så vi bjöd in det till oss efter ett tag, va betydligt oskyldigare än att som du ljuga en hel server om din identitet och för vika du spelar.

Vi hade ifs en sitter på ett alpha konto ett tag men det va pga av att kontot glömt bort att de satt in vårat konto som sitter. typ 2-3 månade innan.
    Givetvis, N hade ett konto hos er oxå men det var ju bara en polare som visade lite skoj loggar, ni hade i alpha oxå men det glömdes bort däremot var självklart Auxilia en ful spion, vad annars ? Är ju helt logiskt.
    Avslutade
    Sez11 Nelly Be In...?|AF
    Com7 CAPTAIN OBVIOUS
    Sez 14 Feed Me|SkärpEr!

Pågående

Senior Member knugass avatar
    Reg.datum
    Oct 2010

Standard

Givetvis, N hade ett konto hos er oxå men det var ju bara en polare som visade lite skoj loggar, ni hade i alpha oxå men det glömdes bort däremot var självklart Auxilia en ful spion, vad annars ? Är ju helt logiskt.
    Känns det fantastiskt att bli ihågkommen som serverns/forumets absoluta gnällspik?

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2010

Standard

Det är en himla skillnad på att tala om vem man är som moss gjorde från start och som du gjorde att gömma sig under en falsk identitet.

sedan kan du gärna tala om för mig vem som vi hade som spion i alpha för där har du mer info än vad jag har. jag har iaf inte fått info av nån i alpha.

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2011

Standard

Citat Ursprungligen postat av milos Visa inlägg
    Det är en himla skillnad på att tala om vem man är som moss gjorde från start och som du gjorde att gömma sig under en falsk identitet.

sedan kan du gärna tala om för mig vem som vi hade som spion i alpha för där har du mer info än vad jag har. jag har iaf inte fått info av nån i alpha.
    Vad hade det gjort för skillnad om jag sagt att jag är Neo? Jag hade iaf den goda smaken att inte sitta i chatten och låtsas vara polare utan höll mig för mig själv och skötte mig själv oxå. Vem ni hade som spion i Alpha vet jag inte , var inte insatt i nåt annat än det som sas i chatten men där sas det att ni hade en.
    Avslutade
    Sez11 Nelly Be In...?|AF
    Com7 CAPTAIN OBVIOUS
    Sez 14 Feed Me|SkärpEr!

Pågående

Senior Member knugass avatar
    Reg.datum
    Oct 2010

Standard

Du tror inte det sas oerhört mycket medvetet i spartas chatt, då det var ett välkänt faktum att nån eller några läckte som ett såll där?

Sidan 3 av 5 FörstaFörsta 12345 sistasista

Regler för att posta