Visar resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Blogg!!

Standard Blogg!!

Bloggen är uppdaterad och uppdateras ganska ofta. Har sett att några andra Travian spelare har lämnat kommentarer på inlägg och tycker de är väldigt roligt. De får en att motiveras till att skriva mer. Dock skulle jag vilja ha in lite mer "nyheter" om andra på Travian med, vad som händer i andra allianser och andra spelare kanske, stora attacker, rapporter, deff mm lite roliga saker uppskattas.

www.bechys.blogg.se / En blogg om Travian världen!!!

Just nu händer de inte så mycket på Sez hahaha men om ni spelar på andra servrar eller när Sez startar igen kan ni ju ha i minnet att bloggen finns

Kram Zenja

Senior Member Safirens avatar
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av bexxter Visa inlägg
    Bloggen är uppdaterad och uppdateras ganska ofta. Har sett att några andra Travian spelare har lämnat kommentarer på inlägg och tycker de är väldigt roligt. De får en att motiveras till att skriva mer. Dock skulle jag vilja ha in lite mer "nyheter" om andra på Travian med, vad som händer i andra allianser och andra spelare kanske, stora attacker, rapporter, deff mm lite roliga saker uppskattas.

www.bechys.blogg.se / En blogg om Travian världen!!!

Just nu händer de inte så mycket på Sez hahaha men om ni spelar på andra servrar eller när Sez startar igen kan ni ju ha i minnet att bloggen finns

Kram Zenja
    Kom igen nu ni som önskade en fortsättning på Filosofiska Nyheter. Här har vi en ny fräsch förmåga som vill lägga ner tid på att roa oss andra genom en blogg om Travian. Ge henne material!!

Varken en tidning eller en blogg kan ge mer än vad de får. Roliga nyheter kräver ett samspel mellan spelare och skrivare. Ni var väldigt tillmötesgående mot mig. Fortsätt så med Zenja
    Senast redigerad av Safiren den 11-03-23 klockan 09:25

A newspaper about Travian since 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Safiren Visa inlägg
    Kom igen nu ni som önskade en fortsättning på Filosofiska Nyheter. Här har vi en ny fräsch förmåga som vill lägga ner tid på att roa oss andra genom en blogg om Travian. Ge honom material!!

Varken en tidning eller en blogg kan ge mer än vad de får. Roliga nyheter kräver ett samspel mellan spelare och skrivare. Ni var väldigt tillmötesgående mot mig. Fortsätt så med Zenja

Tack så mycket för dessa orden.
    Ps Jag är en henne ds.

Senior Member Safirens avatar
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av bexxter Visa inlägg
    Tack så mycket för dessa orden.
    Ps Jag är en henne ds.
    Det ska honor till för att åstadkomma något

Trevligt att träffas! *skaka tass*

Ett bra sätt att få kontakt med folk för att få tag i material är mina Lekstugechatter. Adda mig på skype ifall du vill in.

A newspaper about Travian since 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Safiren Visa inlägg
    Det ska honor till för att åstadkomma något

Trevligt att träffas! *skaka tass*

Ett bra sätt att få kontakt med folk för att få tag i material är mina Lekstugechatter. Adda mig på skype ifall du vill in.
    Yes fixat nu ska du bara lägga till mig! Trevligt med lite nytt folk att prata med inom Travians värld med. Finns ju redan en del, men de flesta tappar man kontakten med efter severna slutar. Byter man ally eller liknande!!

Senior Member pasqals avatar
    Reg.datum
    Oct 2009

Standard

Har börjat läsa
    Fr2 Äppelknyckarjazz - NWO
    S1 Pizzaboy - HBO
    S6 Miss Awesome - AP - Vinnare offrank och 2a i pop
    Sez14 Mr. Blue 99k pop och 83 byar.
    Sez16 Sleeping Beauty

Standard

Citat Ursprungligen postat av pasqal Visa inlägg
    Har börjat läsa
    Så pinsamt hahaha glömde ju S i min adress. Min signatur hade fel adress men nu ska den vara rätt. Jaja man kan inte alltid tänka klart!
    www.bechys.blogg.se // En blogg om Travian världen!!

Senior Member Will98s avatar
    Reg.datum
    Jun 2010

Standard

Har oxå börjat läsa nu

Senior Member Påskharen.s avatar
    Reg.datum
    Feb 2010

Standard

Fint med en blogg
    Sez1:Rönnedal
    Sez2:ram(raderade) --->xdvert