Sidan 2 av 5 FörstaFörsta 1234 ... sistasista
Visar resultat 11 till 20 av 50

Ämne: Tack och hej!

Senior Member Twilices avatar
    Reg.datum
    Jul 2008

Standard

Betyder det att vi ska tillbaka våran oerhört stora mängd på 1500 praetar nu tråkigt att sådant händer. Mycket som är tråkigt att det händer denna servern känns det som.
    Vill du spela travian i sverige?
    Klicka Här!

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av zeback Visa inlägg
    Vi har nu gjort vårt val. Vi kommer radera. "Era" artefakter kommer på ett silverfat till er,

Hm har annars en tom skattis som kan hysa en liten artefakt

kramiz på er

Pågående:
    S4 -Fracti
    Avslutade:
    SEZ
    7: Kajsa Kawat
    8: Angus Kawat
    9: Kajsa kawat -> http://travian-reports.net/se/report/740037b8f77
    10:Olympen
    11: Earthquake ->http://www.travian-reports.net/se/report/146262738cb
    12 -15 glömda
    16: Raderad
    17: Treklöver
    VM -kval
    11. Medusa
    14: Medusa
    S2 -2010 .Sweet
    S2-2011 .Archi -> http://forum.travian.se/showthread.p...e-av-s2-Maj-11
    S1 2010 . Zigge ->Atlantis - Deffreckord?
    S2 2013 Trauma
    S3 -- Animal Mother

Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Twilice Visa inlägg
    Betyder det att vi ska tillbaka våran oerhört stora mängd på 1500 praetar nu tråkigt att sådant händer. Mycket som är tråkigt att det händer denna servern känns det som.
    Räcker för att vägga oss
    Se2 (nr2): Byggmark, ~DH~
    Se7 (nr1): Red Wine, RPx
    Se1 (nr3): Lampard, hTs
    Se4 (nr2): Nottsan, FA (lyxco!)
    Se2 (nr3): Eirene, -Ros- (Vinnare offrank) (scrolla!)
    Se3 (nr3): Groundbuilder, Awesome
    Sez (nr10): Enola Gay, Team Skärpning
    Se1 (nr5): Omar little, offrekord med nätta 800k eller något.

Junior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Standard

Tack för trevligt umgänge och på återseende
    s1(4): TwinPeaks - Matrix/Exq/Outlaws Pop: 41 Off: 45
    s1(4): Lille-Skutt - Outlaws Pop: 92 Off: 30
    s2(4): Topboys - Avoriaz (Pågående)

Banned
    Reg.datum
    Jan 2011

Standard

Citat Ursprungligen postat av Vejron i ottan Visa inlägg
    Jag tänkte först skita i att ens kommentera på forumet,detta då det bara gör att andra njuter av detta.Jag tänker inte ens dryfta just rotationen av vissa artefakter,detta då jag inget vet om avtalen mellan parterna.
    Det jag vill ta upp är just bristen att ens vilja lösa ett problem,att bara sticka så fort det inte passar.Egoismen bland spelare som bara ser till sitt eget konto,inte helheten/alliansens bästa.Vi har spelare som har varit under konstanta attacker,blivit av med by efter by.Dom har kämpar som fan dagligen,guldar som besatta för att hindra motståndarna att få njutningen av att ha besegrat dom.Så har vi spelare som får allt serverat,dom åtnjuter respekt och beundran för sina stora armeer,deras återkommande lyckade attacker.I mina ögon spelar jag hellre med dom som aldrig ger upp,dom som trots halverade konton kommer igen,igen,igen och igen hela tiden.

/Rhesus
    Rhesus, respekten för dig och dina åsikter försvann sjukligt snabbt när du som enda spelare i A&D, efter Prokrusteskontot lämnat, kom på skype o var djäkligt otrevlig och hotade med den ena o det andra, du kan knappast tolkas som annat än skenhelig efter det...

Standard

Och vem är du då Oraklet?

Om vi nu ska ta upp allt som hände i Byggmark härvan(vilket alla antagligen är sjukt trötta på att snacka om nu)..Kan jag bara än en gång säga att jag kände mig sjukt sviken av personer jag trodde jag kunde lita på,därav vart det kanske saker skrivna som inte borde skrivits.Jag vet dock att jag bad om ursäkt till en av dom jag skrev till,även om det kanske inte har gått fram till den stora massan.
    Alla har väl sagt saker som man ångrar när man har tänkt efter,även du vem du nu är.

Om livet vore så lätt att man bara kunde stänga av alla känslor,tyvärr finns det många saker runt Travian som gör sig påminda och påverkar det man gör i travian.

/rhesus

Senior Member Han soms avatar
    Reg.datum
    Aug 2009

Standard

Grattis på 30års dagen zeback!
    "Majestic13" var härskare över det största personliga riket
    Nuvarande:

@S3 Discus

TT

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Vejron i ottan Visa inlägg
    Och vem är du då Oraklet?

Om vi nu ska ta upp allt som hände i Byggmark härvan(vilket alla antagligen är sjukt trötta på att snacka om nu)..Kan jag bara än en gång säga att jag kände mig sjukt sviken av personer jag trodde jag kunde lita på,därav vart det kanske saker skrivna som inte borde skrivits.Jag vet dock att jag bad om ursäkt till en av dom jag skrev till,även om det kanske inte har gått fram till den stora massan.
    Alla har väl sagt saker som man ångrar när man har tänkt efter,även du vem du nu är.

Om livet vore så lätt att man bara kunde stänga av alla känslor,tyvärr finns det många saker runt Travian som gör sig påminda och påverkar det man gör i travian.

/rhesus

Ibland måste man komma ihåg att det är ett spel

kramiz Kajsa

Pågående:
    S4 -Fracti
    Avslutade:
    SEZ
    7: Kajsa Kawat
    8: Angus Kawat
    9: Kajsa kawat -> http://travian-reports.net/se/report/740037b8f77
    10:Olympen
    11: Earthquake ->http://www.travian-reports.net/se/report/146262738cb
    12 -15 glömda
    16: Raderad
    17: Treklöver
    VM -kval
    11. Medusa
    14: Medusa
    S2 -2010 .Sweet
    S2-2011 .Archi -> http://forum.travian.se/showthread.p...e-av-s2-Maj-11
    S1 2010 . Zigge ->Atlantis - Deffreckord?
    S2 2013 Trauma
    S3 -- Animal Mother

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Offen är väggad!

Tog första bästa hs och drog dit.

Man märker hur (jag vill använda ordet falsk,men det passar inte riktigt) personer är. Vi har fått höra både det ena och det andra. "Anfall A & D nu så ni gör servern lite jämnare" och "Anfall nu A & Ds fiender" Så då vart det lika bra att gå all in i en suicide för att inte "avgöra" servern, som alla fick det att låta som om vi skulle göra beroende på vem vi skickade på.

Hoppas ni får en trevlig avslutning, vi försvinner nu från servern som tidigare förklarat.

Tränaren har vi gett bort.

Men vi har fortfarande ett par små skor och en unik diet. Dessa gives bort till den som är snabbast på att hämta dem. dvs det kommer inte finnas någon deff. skattkammarna kommer att rivas asap. Så nu hoppas vi på lite action.

Välkomna in på kaffe och hämta artefakterna

Nu ska jag o Zeback fira att han blivit gubbe.

//Xala
    Senast redigerad av Xala den 11-02-04 klockan 09:55
    Trinitas [Sez3] - 2x Stortmagasin 19 --> 12
    Evilman [Se6] - VU 97 --> 0
    2hot2btrue [Se2, 2] - Världsunder förstört Hjälpte mest till lite då och då.
    zeback [Ts4] - Active

Junior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av Xala Visa inlägg
    Offen är väggad!

Tog första bästa öga och drog dit.

Man märker hur (jag vill använda ordet falsk,men det passar inte riktigt) personer är. Vi har fått höra både det ena och det andra. "Anfall A & D nu så ni gör servern lite jämnare" och "Anfall nu A & Ds fiender" Så då vart det lika bra att gå all in i en suicide för att inte "avgöra" servern, som alla fick det att låta som om vi skulle göra beroende på vem vi skickade på.

Hoppas ni får en trevlig avslutning, vi försvinner nu från servern som tidigare förklarat.

Tränaren har vi gett bort.

Men vi har fortfarande ett par små skor och en unik diet. Dessa gives bort till den som är snabbast på att hämta dem. dvs det kommer inte finnas någon deff. skattkammarna kommer att rivas asap. Så nu hoppas vi på lite action.

Välkomna in på kaffe och hämta artefakterna

Nu ska jag o Zeback fira att han blivit gubbe.

//Xala
    Det fanns inget och har inte funnits nåt öga i byn. Tycker ni är rätt fega som måste hitta på och ljuga fram orsaker till att ni väggade. Ge lite cred istället, deffen drogs ihop på bara några timmar. :rolleyes:

Sidan 2 av 5 FörstaFörsta 1234 ... sistasista

Regler för att posta