Sidan 1 av 4 123 ... sistasista
Visar resultat 1 till 10 av 38

Ämne: KRIGET SBO vercus VÄGGEN/SLÄGGAN

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard KRIGET SBO vercus VÄGGEN/SLÄGGAN

En del undrar så här kommer lite objektiv info och statistik.

SBO som ju blev av med i stort sett alla kattas i första omgången (mot Vulcan, cred för det) har nu hittat den gamla versionen av Flock och kan därmed åtminstone få iväg alla 95 kattorna på ett vettigt sätt. ;-)

Hittills verkar SBO leda överlägset trots sin ringa eldkraft. Noll förluster och några tusen dödade fiender samt 10-15 vetefält demolerade.

VÄGGEN/SLÄGGAN verkar ha paralyserats och har tappat all handlingskraft. Aktiviteten är på topp hos SBO som även fått fråga om namnet.

Självmordsbombarna låter ju inte kul men det är det i detta fall. Till skillnad mot i verkliga livet där man såvitt jag vet bara får en chans kan man ju i Travian alltid börja om. Så nu är det Kamikaze för Fikaren i SBO och ta med sej så många andra som möjligt till Paradiset. Hur lång tid kan det ta tro?
    Senast redigerad av plant den 11-01-24 klockan 16:52
    Som den största fältherren kommer Plant ingå i historieböckerna för denna epok. s3 Maj 08
    Grundare av 60, den mest framgångsrika alliansen i första delen av s3 08/09.
    Kabul Awesome s3 2009/2010
    Fikaren S3 2010/2011
    Pensionerad

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2007

Question

Hittills verkar SBO leda överlägset trots sin ringa eldkraft. Noll förluster och några tusen dödade fiender samt 10-15 vetefält demolerade.
    Du skrev ju själv att du förlorat alla kattas?

W

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Wokid Visa inlägg
    Du skrev ju själv att du förlorat alla kattas?

W
    Sorry, förutom det då. Har 100 nu tror jag. Inga attacker har kommit mot Fikaren alltså.
    Som den största fältherren kommer Plant ingå i historieböckerna för denna epok. s3 Maj 08
    Fikaren S3 2010/2011
    Pensionerad

Senior Member Mossherrens avatar
    Reg.datum
    Apr 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av plant Visa inlägg
    Sorry, förutom det då. Har 100 nu tror jag. Inga attacker har kommit mot Fikaren alltså.
    Finns nog många att få stöd av om mot anfall kommer Väggen och släggan har ju deffat andra allianser mot ex forna TOA liksom TsÄ, dessa ger nog mer än gärna igen. Man har ju även deffat en del farms mot ?? så kanske vi kan tänka oss detta med?
    Alla djur, utom människan, vet mycket väl att livets huvudsakliga mening är att njuta av det. /Samuel Baulder
    Allsång på sekten:
    http://www.youtube.com/watch?v=LHUsV7oOh84

Bästa off-rank: se5 - Elik Poäng 1149338, Hulda Nivå 131 (Imperieriddare)

|-------> Jag är världens bästa travian spelare. <--------|

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Mossherren Visa inlägg
    Finns nog många att få stöd av om mot anfall kommer Väggen och släggan har ju deffat andra allianser mot ex forna TOA liksom TsÄ, dessa ger nog mer än gärna igen. Man har ju även deffat en del farms mot ?? så kanske vi kan tänka oss detta med?
    Ah, deff är för tunnisar. Jag använder bara OFF ;-)
    Fikaren S3 2010/2011
    Pensionerad

Senior Member Ragatan the one and onlys avatar
    Reg.datum
    May 2009
    Varhelst jag lägger min hatt (har ingen hatt) på Närkeslätten

Standard

Citat Ursprungligen postat av plant Visa inlägg
    *Kliar mig i huvudet* - Undrar var jag har hört det förut...
    På s3 är jag en peppad Rag , sen finns jag ju på sez också då...

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Undrar varför det står massor av deff i din HS då?

Känns som att varje uttalande från din sida är påhitt, varför känns det så?

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Undrar varför det står massor av deff i din HS då?

Känns som att varje uttalande från din sida är påhitt, varför känns det så?
    Jag vet ej varför du känner så.

Jo, nu har det ramlat in lite deff såg jag. Men massor? Och en scoutning och en fejk. Alltid något.
    Tackar för uppmärksamheten
    Fikaren S3 2010/2011
    Pensionerad

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard

jo jag känner nog så för att varje uttalande från dig har varit i strid mot sanningen

Senior Member Mossherrens avatar
    Reg.datum
    Apr 2007

Standard

jo jag känner nog så för att varje uttalande från dig har varit i strid mot sanningen
    Är det hans def? eller har folk ställt dit den? Om folk ställt dit den så är det ju i grunden inte hans def och således kan man ju se det som att deffen nyttjar han och sanningshalten består att han bara nyttjar offen?
    Och sannings halten angående acceptansen för rasistiska uttalanden etc i äggornas chatt är ju konstaterad här av flera källor även att det inte varit en engångsföreteelse heller. Så varti ligger uttalanden som varit i strid mot sanningen? Snarare raka motsatsen för oss stackare som inte har annat att gå på än det som skrivs här och vad man kan få fram genom samtal
    Alla djur, utom människan, vet mycket väl att livets huvudsakliga mening är att njuta av det. /Samuel Baulder
    Allsång på sekten:
    http://www.youtube.com/watch?v=LHUsV7oOh84

Bästa off-rank: se5 - Elik Poäng 1149338, Hulda Nivå 131 (Imperieriddare)

|-------> Jag är världens bästa travian spelare. <--------|

Sidan 1 av 4 123 ... sistasista

Regler för att posta