Sidan 150 av 218 FörstaFörsta ... 50100140148149150151152160200 ... sistasista
Visar resultat 1 491 till 1 500 av 2177

Ämne: Det ryktas att...

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2011

Standard

Ryktas vägg nu igen !
    Avslutade
    Sez10 Enola Gay|SKÄRP ER!
    Sez11 Nelly Be In...?|AF
    S1 Auxilia|OpK-> Risplockarn|HBO
    Com7 CAPTAIN OBVIOUS
    Com3 Nirvana|DAS-classic v.2.5
    Sez 14 Feed Me|SkärpEr!

Pågående
    Com3 Classic 3.6 Walter White|Sutra

Senior Member Safirens avatar
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av byggmark Visa inlägg
    Det ryktas att undertecknad har gjort bort sig hyfsat mkt inatt.
    Jisses! Kan du det du?!

A newspaper about Travian since 2009

Senior Member Juless avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Det ryktas 3 huvudstäder nerslagna inatt.
    Gaius, Crude, Chimera, Elik, Dufftown etc. Kärt barn har många namn.
    Bästa off-rank: se5 - Elik Poäng 1149338, Hulda Nivå 131 (Imperieriddare)
    Hjälp, Moss hackade min signatur *snyft*

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2011

Standard

Citat Ursprungligen postat av Safiren Visa inlägg
    Jisses! Kan du det du?!
    Det kan han givetvis inte, han försöker bara skaffa sympatier genom att låtsas vara mänsklig....
    Avslutade
    Sez10 Enola Gay|SKÄRP ER!
    Sez11 Nelly Be In...?|AF
    S1 Auxilia|OpK-> Risplockarn|HBO
    Com7 CAPTAIN OBVIOUS
    Com3 Nirvana|DAS-classic v.2.5
    Sez 14 Feed Me|SkärpEr!

Pågående
    Com3 Classic 3.6 Walter White|Sutra

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Rolf S2 Visa inlägg
    Såhär har det varit!
    Vi hade ett upplägg innan servern startade.
    Vi hade en färdig allians klar från allra första början,
    Vårt upplägg var att alla även våra deffspelare skulle bygga en off inför artefakterna för att få ett bra resultat med oss hem.
    Vi körde på det upplägget men tillslut så bildade ni alliansen N och ni började växa bland oss i HBO/C+ + att ni allierade er med en allians vilket jag har nu glömt, men ja den sprack när Frag satte press på dem?.
    Vi trodde vi skulle hantera er tills artefakterna kom men det var riktigt illa, vi hade fel ni var tunga en period där.
    Vi hade knappt någon deff alls, då fick vi låna deff av ICA och lite av frag ett par gånger vilket jag är tacksam över. Efter artefakterna släpptes så har alliansen inte frågat om deff vad jag vet. utan isåfall har det varit något centralt konto i HBO som har frågat på eget bevåg. Så fort artefakterna kom ut så kunde över 10 tals aktiva deffkonton börja trycka ut deff.. Hade inte Frag anfallit er så hade ni kanske tagit ner oss just då.

Vad jag inte förstår.. om ni då kände att ni hade oss knä. varför slutade ni ? Att frag anföll er är egentligen en dålig bortförklaring. Var ert eget val att börja anfalla Frag/alpha. Så vi kan lika mycket tacka er som vi kan tacka alpha att vi finns kvar?

Iallafall ni ska ha cred och ni har varit som en hemorojd i röven hos oss

Trevligaste spelaren i N utser jag Crude!
    För att målet aldrig varit att dominera nån kvadrat eller dylikt. Vi började gå på norr istället för att det fanns mer mål närmare. Är jag som valdet att inte vara taktiskt, att vi skulle bli utspelade var inte nåt som oroade. Vi vill ha många som anföll oss samtidigt därav placering och deffupplägget. Funkade så där då det var dåligt med inkommande mot förväntat. Sen blev det rätt trist ett tag innan några få av er började attackera lite igen.

Trodde ni skulle anfalla hårdare efter att ni fått återhämta er men det blev ju aldrig nån riktig anstormning tyvärr.
    Ruggit oäven även när det är allvar.

Senior Member
    Reg.datum
    Jul 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av mooler Visa inlägg
    För att målet aldrig varit att dominera nån kvadrat eller dylikt. Vi började gå på norr istället för att det fanns mer mål närmare. Är jag som valdet att inte vara taktiskt, att vi skulle bli utspelade var inte nåt som oroade. Vi vill ha många som anföll oss samtidigt därav placering och deffupplägget. Funkade så där då det var dåligt med inkommande mot förväntat. Sen blev det rätt trist ett tag innan några få av er började attackera lite igen.

Trodde ni skulle anfalla hårdare efter att ni fått återhämta er men det blev ju aldrig nån riktig anstormning tyvärr.
    Var vi sådär sjukt utsatta egentligen?

Det jag minns är att Crude bombade en del HSar i C+ och lite resbyar i HBO. Jag kanske är helt ute och cyklar, men jag kände aldrig att vi var speciellt hårt pressade. Jag var snarare rastlös för att vi skulle vänta till efter AF med attackerna.

Sen hade vi ingen vidare anstormning mot er, men ni hade det ju å andra sidan inte mot oss heller? Ni bombar Drama lite var och varannan vecka sådär, men vafan, det hade ju vilken hittepåallians som helst klarat av.

Edit: Enligt Aikarn så var vi tydligen ansatta men jag kan fortfarande inte minnas mer än det ovan. Jag får ta tillbaka det påståendet när ni delar ut rapporter sen
    Senast redigerad av Bulten den 11-10-18 klockan 22:11
    Pågående:
    Pizzaboy @ s1

Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Bulten Visa inlägg
    Var vi sådär sjukt utsatta egentligen?

Det jag minns är att Crude bombade en del HSar i C+ och lite resbyar i HBO. Jag kanske är helt ute och cyklar, men jag kände aldrig att vi var speciellt hårt pressade. Jag var snarare rastlös för att vi skulle vänta till efter AF med attackerna.

Sen hade vi ingen vidare anstormning mot er, men ni hade det ju å andra sidan inte mot oss heller? Ni bombar Drama lite var och varannan vecka sådär, men vafan, det hade ju vilken hittepåallians som helst klarat av.

Edit: Enligt Aikarn så var vi tydligen ansatta men jag kan fortfarande inte minnas mer än det ovan. Jag får ta tillbaka det påståendet när ni delar ut rapporter sen
    Jag bombade ner alla resursbyar för Drunk santa och er, före det bombade jag ner en del HS'ar runtom mig. Nr25 hade ni nått konto som hette som jag sprängde bort. Sedan var det, Mysli och 2 andra som kontaktade mig och gick ur C+ efter att jag påbörjade bombningarna där. Nu mins jag inte exakt vilka jag har bombat det är för många men vi hade ångan uppe iaf. Sen var jag ju inte själv utan vi hade ett par konton som låg på rätt bra. Men allt är subjektivt, jag går endast efter egen upplevelse och vad jag har hört från folk hos er.

... ryktas det.

Senior Member
    Reg.datum
    Jul 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jules Visa inlägg
    Jag bombade ner alla resursbyar för Drunk santa och er, före det bombade jag ner en del HS'ar runtom mig. Nr25 hade ni nått konto som hette som jag sprängde bort. Sedan var det, Mysli och 2 andra som kontaktade mig och gick ur C+ efter att jag påbörjade bombningarna där. Nu mins jag inte exakt vilka jag har bombat det är för många men vi hade ångan uppe iaf. Sen var jag ju inte själv utan vi hade ett par konton som låg på rätt bra. Men allt är subjektivt, jag går endast efter egen upplevelse och vad jag har hört från folk hos er.

... ryktas det.
    Ja det minns jag, men jag minns dig som ensam aktör i det jobbiga. Du hade stor off och låg närmre hela HBO med katas än vad deffen låg.

Det satte ju självklart oss i gungning, men resterande N vill jag minnas lyste med sin frånvaro. För det jag minns är att vi skuggade din off hem, och sen kändes allt ganska lugnt på hemmafronten. På min födelsedag och allt!

Jag kan ha, och har troligen, helt fel. Det är som jag minns det iaf.
    Pågående:
    Pizzaboy @ s1

Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Bulten Visa inlägg
    Ja det minns jag, men jag minns dig som ensam aktör i det jobbiga. Du hade stor off och låg närmre hela HBO med katas än vad deffen låg.

Det satte ju självklart oss i gungning, men resterande N vill jag minnas lyste med sin frånvaro. För det jag minns är att vi skuggade din off hem, och sen kändes allt ganska lugnt på hemmafronten. På min födelsedag och allt!

Jag kan ha, och har troligen, helt fel. Det är som jag minns det iaf.
    Allt är subjektivt som sagt. Jag hade ju ett område som jag terroriserade medan Rivbron, Raymon och Tiburblanc rörde sig i andra. Raymon t.ex bombade ju huvudstäderna och en del annat för; Turtle (som är borta nu), ethome, Johnny Drama och Jehul.

När ni tajmade offen för lilla Crude blev det iaf. lugnare ett tag och jag fattar fortfarande inte hur jag kunde titta på attacken och markera den som grön och inte se att den var på samma sekund

Senior Member
    Reg.datum
    Jul 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jules Visa inlägg
    Allt är subjektivt som sagt. Jag hade ju ett område som jag terroriserade medan Rivbron, Raymon och Tiburblanc rörde sig i andra. Raymon t.ex bombade ju huvudstäderna och en del annat för; Turtle (som är borta nu), ethome, Johnny Drama och Jehul.

När ni tajmade offen för lilla Crude blev det iaf. lugnare ett tag och jag fattar fortfarande inte hur jag kunde titta på attacken och markera den som grön och inte se att den var på samma sekund
    Ja så var det kanske, får kolla bland rapporterna nån dag när jag får tid.

Hehe, nej vi blev ganska positivt överraskade måste jag säga Satt på nålar och hoppades att dyngan vi spridit ut under dagen skulle dra den mesta deffen och inte hinna flyttas om.
    Pågående:
    Pizzaboy @ s1

Sidan 150 av 218 FörstaFörsta ... 50100140148149150151152160200 ... sistasista

Tags for this Thread

Regler för att posta