Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 sistasista
Visar resultat 11 till 20 av 22

Ämne: EDDHS[E] Storsatsning sez10

DeBear
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Safiren Visa inlägg
    Mjo, men jag finner det rätt lustigt med tanke på allt jag fått höra från Rock om hur ointressant det är att spela EG. Ska de helt plötsligt bli seriösa nu de där två och leda en allians?

Edit: Är kanske där det vore roligt att vara "embedded" =)
    Exakt det ifrågasatte jag lite ironiskt. En helomvändning minst sagt för berörda spelare. Sen är jag också lite skeptisk till om vissa av de berörda spelarna verkligen står för de värden som presenteras i början av den här tråden. Är det ditt generella intryck?

Banned
    Reg.datum
    Aug 2010

Standard

Hur kan ni ens ta Rocks inlägg seriöst ?

DeBear
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Onkel Tom Visa inlägg
    Det gjorde jag inte men att ifrågasätta det (med god netikett och utan utländska språk andra än norska, danska och engelska) ledde till en varning för brott mot 4a & b, dålig netikett och utlänska språk andra än de ovan nämnda.

Senior Member Safirens avatar
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av DeBear Visa inlägg
    Exakt det ifrågasatte jag lite ironiskt. En helomvändning minst sagt för berörda spelare. Sen är jag också lite skeptisk till om vissa av de berörda spelarna verkligen står för de värden som presenteras i början av den här tråden. Är det ditt generella intryck?
    Med vad jag vet om dessa två och deras uppförande under tidigare servrar så skulle det ju förvåna mig om de verkligen lekt färdigt sitt eget race och tänker bli "seriösa".

Rock har ju verkligen ansträngt sig för att få inlägget att se seriöst ut. Både till språk och utförande är det rätt olikt hans vanliga inlägg som brukar vara fulla av de mest lustiga meningsbyggnader och språkliga nydaningar samt en viss virrighet. Å andra sidan har det varit enkelt att kopiera hur de flesta sådana uppmaningar till allering brukar se ut och det passar väl hans humor att driva med de mer seriösa användarna av forumet.

Det är inte min uppfattning att Rock skulle söka medlemmar till en allians via forumet. I och för sig skulle det vara roligt att se Rock som ledare för en allians. Hur länge skulle han klara av att hålla sams med sina medlemmar? Förmodligen skulle de tråka ut honom redan första dagen och hans bitska sätt på skypen skulle jaga ut alla ur allianschatten redan innan den hunnit bli till :P Jag tror inte att kärleks jämförelsevis älskvärda sätt via diplomati skulle förmå att överbrygga dessa lätt förutsedda schismer.

Eftersom jag alltid hellre ser möjligheter än svårigheter så tror jag att en allians med dessa två i ledningen skulle ge oss många tillfällen till skvaller om interna stridigheter och storgråtande fd medlemmar som gärna skulle tala ut i Filosofiska Nyheter

A newspaper about Travian since 2009

Senior Member eVilSids avatar
    Reg.datum
    Jan 2010

Standard

Ja, detta känns ju som en lyckad allians, kanske skulle söka in

Men det lär väl sluta med att alla konton i alliensen blir rensade av ett gäng hästar av 2 konton, efter att dom fått bygga upp en lite off såklart, offpoäng ftw lixom.

Men det är ju mindre jobb att samla alla sina framtida offer i en ally, för att sedan rensa dem, så slipper man jaga sitterplatser och plasera ut spioner. Mycket lättare helt enkelt ...

Spela för att hjälpa någon annan än sig själv är ju överskattat, egotripp is the sheit :rolleyes:
    Senast redigerad av eVilSid den 10-11-01 klockan 16:11
    Sez5: PekkaSteele - 11th Rule
    Sez6: PekkaSteele - Legion X
    Sez7: Sid - 4 eVil Monkeys
    Sez8: Sid - 4 eVil Monkeys
    Sez9: Kaffe - Diktaturen - The End? ["kaffe" får titeln "Vinnare av denna epok"!]
    Sez10: Studio54, eVil, Disney, NÖN
    Sez11: OpalSprings - Asylum

Senior Member Johkies avatar
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Hade det inte varit för att Rock skulle leda den hade jag lätt gått med. Hur skulle se ut om han och jag drog svärd tillsammans? Don't even want to think about it.
    Sez1 @ BoSS
    Sez2 @ JPM
    Sez3 @ kajjan @ Vendetta/Nemesis
    Sez4 @ Don Johkie @ TA|DXA
    Sez5 @ Vercingetorixx @ RoM
    Sez7 @ SAGA --> Mupp
    Sez8 @ Mini-Hopp || Crowd
    Sez9 @ Kali @ GYMS!
    Sez10 @ Spökplumpen @ Disney (retired runt jul)
    Sez13 @ Avstängd @ G&B (retired runt artefaktsläpp) --> Lilleödlan @ PA
    Sez15 @ Röjar-Ralf @ TC

Current:
    comx @ Ektocrats @ WRAITH

http://www.youtube.com/watch?v=vY88aN9YX6o

Hatten ligger på hyllan, CU IRL.

DeBear
    Guest

Standard

Med vad jag vet om dessa två och deras uppförande under tidigare servrar så skulle det ju förvåna mig om de verkligen lekt färdigt sitt eget race och tänker bli "seriösa".

Rock har ju verkligen ansträngt sig för att få inlägget att se seriöst ut. Både till språk och utförande är det rätt olikt hans vanliga inlägg som brukar vara fulla av de mest lustiga meningsbyggnader och språkliga nydaningar samt en viss virrighet. Å andra sidan har det varit enkelt att kopiera hur de flesta sådana uppmaningar till allering brukar se ut och det passar väl hans humor att driva med de mer seriösa användarna av forumet.

Det är inte min uppfattning att Rock skulle söka medlemmar till en allians via forumet. I och för sig skulle det vara roligt att se Rock som ledare för en allians. Hur länge skulle han klara av att hålla sams med sina medlemmar? Förmodligen skulle de tråka ut honom redan första dagen och hans bitska sätt på skypen skulle jaga ut alla ur allianschatten redan innan den hunnit bli till :P Jag tror inte att kärleks jämförelsevis älskvärda sätt via diplomati skulle förmå att överbrygga dessa lätt förutsedda schismer.

Eftersom jag alltid hellre ser möjligheter än svårigheter så tror jag att en allians med dessa två i ledningen skulle ge oss många tillfällen till skvaller om interna stridigheter och storgråtande fd medlemmar som gärna skulle tala ut i Filosofiska Nyheter
    Ja det är ju i alla fall min åsikt att (utan att rikta någon kritik mot berörda parters person eller karaktär) det budskap de nu går ut med inte riktigt ligger i linje med tidigare agerande på t.ex Skype och forumet. Dock skulle det med all sannolikhet bli en omtalad och kontroversiell allians precis som du säger. Det ska bli roligt att se vad detta mynnar ut i och jag utgår från att FN kommer att följa utvecklingen mycket nogsamt. =)

Banned
    Reg.datum
    Dec 2009

Standard

Hahaha.. Så jag kommer tillbaka till forumet någon vecka senare för att kika lite på vad som hänt och upptäcker 210934 svar.. Vet inte riktigt hur jag ska ta mig an er alla, men... Ska försöka ge er de svar ni förtjänar. <3<3<3

Hmm, hur var det nu med att ni inte brydde er om EG? :P
    Mjo, men jag finner det rätt lustigt med tanke på allt jag fått höra från Rock om hur ointressant det är att spela EG.
    1. Bra att du VET..
    2. I sann journalistisk anda ser jag att du vridit mina ord åt BRA. Det jag sagt är att när jag inte har investerat något i EG så har jag svårt att få ett utbyte. Går jag in för att vinna EG kommer jag självklart finna EG intressant att följa.. Men sez 8-9, då spelade utan allianstillhörighet i syfte att bara döda lite off här och där, hade jag ingenting investerat i EG och brydde mig heller inte spec mycket om utgången. Citera mig hellre än att tala för mig i framtiden -.-

Exakt det ifrågasatte jag lite ironiskt. En helomvändning minst sagt för berörda spelare.
    1. Bra att du VET.
    2. I listan av människor som inte vet någonting om vad som försigått i EDDHS[E] står ditt namn bra långt upp.

1. Bra att du VET.
    2. Hahahahahahahahhahahahahah
    ahahahaha
    hahhahahahahahahahahahahahahahahahahah
    ahahaha

kärleks jämförelsevis älskvärda sätt via diplomati
    HAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH
    HAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
    hahAHahAHaHAhahAHaAHAhjahahaAHAHaha
    MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Citat Ursprungligen postat av eVilSid Visa inlägg
    Men det lär väl sluta med att alla konton i alliensen blir rensade av ett gäng hästar av 2 konton, efter att dom fått bygga upp en lite off såklart, offpoäng ftw lixom.

Men det är ju mindre jobb att samla alla sina framtida offer i en ally, för att sedan rensa dem, så slipper man jaga sitterplatser och plasera ut spioner. Mycket lättare helt enkelt ...

Spela för att hjälpa någon annan än sig själv är ju överskattat, egotripp is the sheit :rolleyes:
    Ja e int bitter

Sen är jag också lite skeptisk till om vissa av de berörda spelarna verkligen står för de värden som presenteras i början av den här tråden. Är det ditt generella intryck?
    Då du verkar så nyfiken på mig...
    Jag har i mångt och mycket liberala värderingar, och därtill lägger jag vikt vid ärlighet och att tilltro/tillit är någonting som växer fram.

Ja det är ju i alla fall min åsikt att (utan att rikta någon kritik mot berörda parters person eller karaktär) det budskap de nu går ut med inte riktigt ligger i linje med tidigare agerande på t.ex Skype och forumet.
    1. Bra att du VET.
    2. Btw.. Motivera? ^^

Dock skulle det med all sannolikhet bli en omtalad och kontroversiell allians precis som du säger.
    Kontroversiell? Omtalad? En allians som rekryterar via forumet kan inte bli annat än cancer?

Citat Ursprungligen postat av Johkie Visa inlägg
    Hade det inte varit för att Rock skulle leda den hade jag lätt gått med. Hur skulle se ut om han och jag drog svärd tillsammans? Don't even want to think about it.
    Helt fucking underbart.

Det ska bli roligt att se vad detta mynnar ut i och jag utgår från att FN kommer att följa utvecklingen mycket nogsamt. =)
    Ska de helt plötsligt bli seriösa nu de där två och leda en allians?
    Kort sagt, Safiren. Nej. Nej, jag ska inte leda en allians.

Citat Ursprungligen postat av Onkel Tom Visa inlägg
    I den här tråden har många yttrat BRA åsikter om både mig och alex vi skrattat gott åt. Men trots det har ingen av dessa, som verkar anse sig ha sett nog av oss för att yttra sig om vilka vi är, vad vi tänker, HUR vi tänker, vad våra värderingar är och hur en av oss ledd allians skulle sluta upp, förstått det neo - som jag växlat 20-talet ord med någonsin - och förmodligen alla andra människor här likt henne lyckades förstå efter att bara skumma igenom texten. Att det enda jag ville göra med det här var att få alex skype nerklottrad med 225st p13.
    Det jag valde mellan var att skriva att han älskade att ge ut "strategiska tips" (*a*lord) eller att vi skulle starta upp en allians sez10. Första tanken gick åt Mupp.. Men kom på att SBV eller någon annan sopa som då skulle missförstått poängen med tråden i rage hade fått den av spår. Så jag fick tänka om och valde istället EDDHS[E].
    All in all så kan ni sluta spekulera om det ni läst i den här tråden - även ifall jag inte har någon som helst aning om alex planer inför sez10

Trollololoololololol

Banned
    Reg.datum
    Aug 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av Rock Visa inlägg
    Text......
    Ah var väl ganska uppenbart vad du ville där Men ditt inlägg här är bara för oemotståndligt för att lämnas okommenterat. I dom 20 ord vi utbytt så är det väl just du som VET så mycket om mig och vem jag är ? BRA där

Senior Member eVilSids avatar
    Reg.datum
    Jan 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av Rock Visa inlägg
    Efter en runda av "samarbete" med er, fullt av cancer och kärlek? så är det väl denna mer lämplig ...

Senast redigerad av eVilSid den 10-11-02 klockan 14:24
    Sez5: PekkaSteele - 11th Rule
    Sez6: PekkaSteele - Legion X
    Sez7: Sid - 4 eVil Monkeys
    Sez8: Sid - 4 eVil Monkeys
    Sez9: Kaffe - Diktaturen - The End? ["kaffe" får titeln "Vinnare av denna epok"!]
    Sez10: Studio54, eVil, Disney, NÖN
    Sez11: OpalSprings - Asylum

Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 sistasista

Regler för att posta