Sidan 4 av 6 FörstaFörsta ... 23456 sistasista
Visar resultat 31 till 40 av 56

Ämne: Filosofiska Nyheter - Kommentarer

Standard hmm

Jag måste vara dum i huvudet, var hittar jag nyheterna???

Lord Nevyn aka allan

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av sezallan Visa inlägg
    Jag måste vara dum i huvudet, var hittar jag nyheterna???

Lord Nevyn aka allan
    Fyra trådar längre ner (just nu)

http://forum.travian.se/showthread.php?t=44161

Standard Tack

Citat Ursprungligen postat av ultraz!! Visa inlägg
    Fyra trådar längre ner (just nu)

http://forum.travian.se/showthread.php?t=44161
    Man blir lite snurrig ibland, särskilt då man inte sover längre,,, hehe Nu har vi på Lord Nevyn kontot sovit i en vecka nästan så håll i hatten nu kamrater... nu kommer vi

Senior Member Safirens avatar
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard Mera FN?

Jag har lagt till intervjun med Fjutt i del 6 och därmed får det vara slutredigerat och jag låser.

Det här har varit fantastiskt roligt hörni Och jag har äran och glädjen att meddela att detta nummer av FN nu har tangerat rekordet för mest lästa. Eftersom det är flera dagar kvar tills det gått en vecka så så lär numret hamna på topp.

Vi är några stycken som pratat om hur man ska få ut FN oftare. På .com gör de oxå en tidning, flashigt i pdf. Den kommer ut en gång i månaden. 28 sidor sist och de var 12 i redaktionen (avundsjuk). Det tog mig en månad att göra detta nummer med intensivarbete i 14 dgr och jag gissar att det motsvarar 15-20 A4.

Den här gången fick jag en del hjälp av Dinosaurien och det var mycket välkommet. Puss på dig

Ett normalt nummer av FN ska gå att göra på en vecka. Man samlar in materialet under veckan. Renskriver sön och mån och ger ut den på tisdagen.

Finns det någon annan som har skrivklåda som jag och vill skriva en krönika, eller en berättelse om något krig, eller hjälpa till att göra spelarintervjuer, samla in rapporter med kommentarer, kommentera Top10, så är ni väldigt välkomna.

Man behöver inte binda sig för att hjälpa till varje gång, men är vi några stycken så blir det inte så mycket arbete för var och en.

Har ni andra idéer om hur man kan utveckla Filosofiska Nyheter så spåna på! Som jag skrivit tidigare håller jag själv på att prova mig fram. Jag tycker det är för roligt för att kunna låta bli, men jag måste hitta ett sätt att få arbetet hanterbart tidsmässigt.

Och tack igen alla ni som stöttat mig! (inlove)

A newspaper about Travian since 2009

Member
    Reg.datum
    Feb 2010

Standard

Jag hjälper till om du ber om det, kan försöka att få med en liten serie om så önskas :P

Eller rent utav göra om andra serier om andra spel så att det fokuserar på travian istället .... Om du nu skulle vilja

Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Kilabo Visa inlägg
    Jag hjälper till om du ber om det, kan försöka att få med en liten serie om så önskas :P

Eller rent utav göra om andra serier om andra spel så att det fokuserar på travian istället .... Om du nu skulle vilja
    En travianserie vore kul så har du lust att göra en sån vore det toppen

Standard

ja med bilder som i serietidningar kan ju faktiskt bli jätte bra tidning. kan ju ta typ veckans citat och sådant med i tidningen. folk kan skicka in citat som de tycker kan va med i tidningen till redaktionen.

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard

Blir det någon FN denna veckan?
    Sez5: Walkie - TheCrash
    Sez6: BarneyStinson - TP
    Sez7: Nuls - Force Majure- http://travian-reports.net/se/raport.php?id=23556275e7b
    Sez8: Ölvalde [VINNARE] [Sims Wilderness]<- Totala allianssläggorna http://www.travian-reports.net/se/report/39356ec94d9<- Konto-släggan.
    Sez9: The Unicorn - MYGS!
    Sez10: Knatte - Disney. Första månaden, sedan semester i två månader

ComX2: Barney Stinson
    Se3: appachen (MBF) fram till midgame
    Vanliga servers är ingenting för mig, för långsamt

Reg.datum
    Apr 2008

Standard Nytt nummer av FN!

Det här är väldigt roligt. Det blir ett nytt nummer av FN här på sez så snart efter det förra .

Det beror helt och hållet på att några stycken vill vara med och göra tidning - och är man fler förmår man mer.

Jag får be er vara så vänliga att svara på frågor ifrån Påskharen/Brennus, Sannen/Skalman1 och SilverLi/Plojkonto, medarbetare i detta nummer.

Eftersom folk har hört av sig till mig med rapporter och tips om kommande spännande händelser så hoppas jag att vi kan bjuda er på ett läsvärt nummer på tisdagkväll/natt eller möjligen filosofisk nog på onsdag.

Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Onkel Tom Visa inlägg
    Snälla Safiren, kan du hålla dina intervjuer o allmänna egobooster för folk i FN-tråden eller dylikt så vi kan få ha rapporter i rapporttråden ?
    Här lär väl vara lämpligt att diskutera detta.

Så vad säger ni? Vill ni ha intervjuer tillsammans med rapporter?

Det händer så mycket på sez och jag har ingen möjlighet att göra ett helt nummer av FN tillräckligt ofta. Som jag skrivit tidigare vill jag prova nya vägar att göra tidningen. Ett sätt kan vara att göra en artikel i den tråd där det dyker upp något. Som jag gjort med Frukt och nu med attacken mot Oblivious.

Jag vill gärna ha era synpunkter.

Sidan 4 av 6 FörstaFörsta ... 23456 sistasista

Regler för att posta