Sidan 10 av 10 FörstaFörsta ... 8910
Visar resultat 91 till 97 av 97

Ämne: Tacktråd sez 8

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Meldende Visa inlägg

ecd:
    Akta dig för Google! Tack vare din bloggmiss kunde jag följa VU-bygget mer detaljerat än jag hade väntat mig.
    Trodde dock att den var avsiktligt upplagd
    kryssade ju i visa icke på google och så gjorde den det iallafall ;ppPPPPpPpPPPPp

Roger för i H-vete, utan mej hade vi aldrig byggt mer än magasin i det där vu:t...... antar att det kommer en egen tråd till min ära snart då
    Senast redigerad av ecdsds den 10-06-04 klockan 23:25

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2009

Standard

Det här kommer förmodligen gå åt pipan, ngn blir säkert missad men jag hoppas isf att de som känner att man borde vara här förstår att det är mitt minne och inget annat som ställer till det

Dobbs

jag glömmer dig aldrig och det du gjorde den mörka natten för oss. Du ger uttrycket "hålla i handen när åskan går" ett ansikte.

Dacota

vad är inte redan sagt ? JAg skriver under och skickar en stor pöss o kram

Drygis

vete tusan hur jag ska klara sommaren... får sätta ut en kontaktannons här till nästa runda. Sökes: en omogen man i sina bästa år som inte för en sekund kan se på detta som ngt annat än blodigt allvar. Ett plus om man inte kan se mellan fingrarna på vad som skriv på detta forum.

Annypanny

vår älskade Anny. Varje alliansledares dröm ! Hon har nu ett antal rundor sett till att driva halva TP för det är ju vad TP2 är. Det är ingen skitvinge som lever sitt liv utan det är halva vår allians. Tack också till Er som varit vid hennes sida i ledningen. Ni är guld värda !

ISUCK2

herregud ! kan man annat än älska ? Man skulle kunna skriva en bok "Suckens Bästa på Skype" och det skulle bli en kioskvältare... lämna oss aldrig !

BR

TAck för att ni finns !

Utan er skulle rundan varit så tråkig. Och ni kan väl dra iväg ett mm om var ni landar nästa runda så vi kan ses igen ?

Aj aj...tiden försvinner....får fortsätta sen...nu kallar verkligheten !

Senior Member Dolces avatar
    Reg.datum
    May 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av trollet Visa inlägg

BR
    TAck för att ni finns !

Utan er skulle rundan varit så tråkig. Och ni kan väl dra iväg ett mm om var ni landar nästa runda så vi kan ses igen ?
    Right at the beach honey & med abstinensrisken i baktanken så är Ni grymt välkomna!

Måste dock dra ett varningens finger:
    - Klubbor kommer fortfarande att ätas!
    - Sand kommer kastas som aldrig förr
    - En hel del firande i Bryggeriet kommer ske, så stor risk för BS
    - Vattenbrunnen kommer nyttjas på ett aldrig tidigare skådat sätt
    - Vi kommer denna gången bygga på ett eget Sandslott, skillnaden denna gången är att det kommer deffas av griniga, omogna, dvärgar som med all rätt kan kallas småungar & bete sig därefter
    - Till sin hjälp har dom en mini Dobberman, bör dock inte underskattas trots sin storlek... bits som få....

Tack själv, varit en riktigt rolig runda ♥
    sez03 ~ Dolce ♥ Excidium
    sez04 ~ xaintz ♥ Nexus
    sez05 ~ Il Divo ♥ TDS
    sez06 ~ Angels ♥ 1337 ♥ Mupp
    sez07 ~ TravezHilton ♥ Mupp
    sez08 ~ Barbie ♥ BR!
    sez09 ~ Ooops... ♥ ..........
    sez10 ~ Psyche ♥ Studio54/EDDHS[E]
    sez11 ~ X0X0X0 ♥ XOXOXO

http://blogg.aftonbladet.se/travezhilton

Banned
    Reg.datum
    Jun 2010

Standard

Tackar i första hand mina excellenta co-players, hur mycket vi tycker om varann vet vi o det kan vi tjöta om i kontochatten PUSSS på er

Evuul (Smokehead) Ja vad säger man ? Finns det nån annan än du som spelar så osjälviskt och så effektivt

Svedis (Fusion ) som experimentspelade ett deffkonto utan guld, byggde grymt bra med deff, passade vårt vete och skällde när vi inte skötte oss :P

Hela [DM] ska ha tack, en så grymt prestigelös runda har vart befriande , en chatt där man knappt sett ordet trupp nämnas för att det tjötades om allt annat än om hur coola alla är ingame. Alla deffare hade en liten *lekoff* och presterade bra som fn :P

Indian, Dennis o Connys mammor ska ha extra tack för att ha förgyllt chatten !!

Starone ska ha tack för sitt propagerande för en ickefliksserver vilket fick mig att ägna tid år att dela alla offar och vetebomba 10 byar inom 5 min, hade nog inte orkat tajma det annars ^^

Finns nog fler att tacka så ni som inte fått nåt får klaga på skype

St. Anger/Neo

Senior Member caveman77s avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Bättre sent än aldrig

Jag vill tacka alla er som spelar Travian, dålig som bra, god som elak, ni gör alla spelet värt att spela, du med Tobbe . Det är alla dessa kontraster som gör Travian till vad det är, så stort tack till er alla.

Vill bara ge ett enskilt omnämnande och det är till allas vår Ylva. Finns ingen som är mer värd titeln MVP denna runda och det menar jag hjärtat

Sez 2 : Caveman77 / ExMupparna / DGDF
    Sez 3 : CCR / DGDF
    Sez 4 : CavGoo / DGDF
    Sez 5 : CavGoo / DGDF
    Sez 6 : Beerpimplers / DGDF
    Sez 7 : BeluusFlos / Ceres /DGDFR http://travian-reports.net/se/raport.php?id=190607d4373
    Sez 8 : A-Laget /DGDF
    Sez 9 : Midgård / Rådgivare/DGDF
    Sez 10: Bröderna Djup / DGDF
    Sez 11: GoldenOldies / YG

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2008

Standard

Nu när det äntligen har lugnat ner sig med student och grejor så vill jag passa på att tacka lite folk.

DM! Conny, Dennis, Nickey, MAMba, Mia, Linus, Ola, Jesper, André, Line, Ricky för att nämna några. De jag inte har nämnt älskar jag!

Co-spelarna, Neo, Vägg-Fredde, Nalindu, Zwasse och Polly love<3

Deff/veteslynor i form av Svedis och Evuul utan er hade det verkligen inte funkat!

Motståndare genom rundan som bjudit på gott motstånd, tack för det.

Alla som förgyller alla chatter, utan er hade det inte ens vart hälften så kul att lira.

Nu är det dags att ta en semester och njuta av sommaren utan den minsta tanke på vete eller kontoaktivitet. Fy helvete va skönt det ska bli!

Ses kanske till hösten!
    Sez 5 Zoting|Nescio/Drunken Monkey
    Sez 6 IronMonkey|Drunken Monkey/Just Delete Rapport
    Sez 7 Mighty Angels!|Rest In Pieces
    Sez 8 Mr T -> St. Anger|Drunken Monkey
    Sez 9 Flawless|NG
    Sez 10 Instant Karma|V.V
    Sez 11 Nelly Be In...?|AF
    comx2 Rollergirl<3 - ett avslutat kapitel

[19:20:50] Indianen: om någon hade haft 1337 så hade det vart jag dock
    [19:22:07] janbanan: Sant

Junior Member Frontliners avatar
    Reg.datum
    Jun 2010

Standard

Jag vill tacka lillan från sun tzu och hela PPP|OS alliansen för en härlig första travian runda
    sez8 - Pivo (som senare tog över terminator) - OS (vinnare)
    Sista S4 som var t3.6 - Slowbro (you might remeber me Canes Venatici, Leader of the HÅR)
    S1 - Flow (why do i do this?)

Sidan 10 av 10 FörstaFörsta ... 8910

Regler för att posta