Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 sistasista
Visar resultat 11 till 20 av 30

Ämne: AA/B/U - Allas Bittra Union

Senior Member Han soms avatar
    Reg.datum
    Aug 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Zetanon Visa inlägg
    Det börjar ju låta lite som när -RR- och A.A. körde synkade attacker på B och nekade all form av sammarbete.

2hot2btrue^^

Har jag för mig.
    Har nu fått allt förklarat om varför Ros snackar massa bull här på forumet.
    Kan ju säga att det blir pinsamt för dem sen bara...
    "Majestic13" var härskare över det största personliga riket
    Nuvarande:

@S3 Discus

TT

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Han som Visa inlägg
    Alltså, detta skitsnacket är ju lite roligt faktiskt.

Vilket konto lirar du på?
    Det är ju meningen, vi lirar ett kul spel ju. Vad hade forumet och travian varit utan allt skitsnack... jäkligt mycket tråkigare. Vill ge en eloge till alla skitsnackare.... finns nog i alla läger.

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Har nu fått allt förklarat om varför Ros snackar massa bull här på forumet.
    Kan ju säga att det blir pinsamt för dem sen bara...

Okej varför blir det pinsamt för RR, utveckla gärna...om du syftar på att vi torskar så tycker jag inte det är pinsamt att förlora mot ABU som står för 70% av pop/spelare/råvaror, däremot skulle jag tycka det var pinsamt om ni inte vann

Reg.datum
    Aug 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Guderian Visa inlägg
    Det är ju meningen, vi lirar ett kul spel ju. Vad hade forumet och travian varit utan allt skitsnack... jäkligt mycket tråkigare. Vill ge en eloge till alla skitsnackare.... finns nog i alla läger.
    Jo men både du och jag vet att inte AA/B/U är allierade.
    Nuvarande:

@S3 Discus

TT

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Jo men både du och jag vet att inte AA/B/U är allierade.
    mmm allierad kanske är ett starkt ord, kanske bättre med ett samarbete för att slå ner en gemensam fiende. Utkomsten blir dock den samma. Givetvis får jag äta upp mina ord om U skickar släggor på AA innan RR är krossade, samt AA skickar sina på U innan RR är borta. Känner mig dock ganska lugn

Reg.datum
    Aug 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Guderian Visa inlägg
    mmm allierad kanske är ett starkt ord, kanske bättre med ett samarbete för att slå ner en gemensam fiende. Utkomsten blir dock den samma. Givetvis får jag äta upp mina ord om U skickar släggor på AA innan RR är krossade, samt AA skickar sina på U innan RR är borta. Känner mig dock ganska lugn
    Näe men det är nog sant det du säger. AA/B/U går emot Ros. Det är så sant, sen ska vi hålla varandra i handen hela rundan ut. Skicka deff tillvarandra när nataren kommer och fira när vi vann 1700 spelar emot 100.
    Nuvarande:

@S3 Discus

TT

Senior Member
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Zetanon Visa inlägg
    Det börjar ju låta lite som när -RR- och A.A. körde synkade attacker på B och nekade all form av sammarbete.
    QFT - Qutoed for truth!

Senior Member M13s avatar
    Reg.datum
    Mar 2010

Standard

Alla påståenden bör nog tas med en nypa salt, alla manövrerar sig fördelaktigt under EG och i vissa fall vet knappt spelarna själva vilket block de stöder.

En treblocksserver är något av en anomali då det ger maximalt med svängningar i maktbalansen om två block har även ett mindre samarbete vilket borde ge vart och ett av blocken en möjlighet att avgöra vilka som vinner servern.
    Till det kan vi lägga dussintals med små samförstånd mellan allianser och enskilda spelare som gör att saker och ting nästan aldrig är vad det ser ut att vara.

Så har AA, B och U ett block ihop? ..Nej

Anfaller dom varandra?..Nej, inte ännu iaf.

Anfaller dom RR?..Ja, som svar på attacker från RR, mig veterligt har inga inlett en offensiv mot RR på servern utan det har konstant varit RR som startat striderna.

Det fascinerande är om vi ställer oss frågan vad som hade hänt om RR varvat ner och suttit mer kalla istället för att attackera alla konstant, som det är nu är kan man misstänka att frånvaron av strider mellan A.A./B/U beror på att RR tagit hela det utrymmet själv..
    Jag menar, B var i konflikt med i stort sett alla t ex, det är de inte nu utan RR abonnerar på rollen som motståndare åt åtskilliga. Vilket de säkert trivs med men om förhoppningen var att se ett totalt krig på servern så är RR offer för sin egen attackvilja misstänker jag.
    Majestic13 s2 2009/2010 = poprank 1
    Mystic13 s2 2010/2011 = poprank 7, VU-sitter, vinnare.
    Kapten Haddock s1 = Supportkonto till Paradise
    M13 s5 2011 = Slöspelar lite med gott folk i en mindre allians
    M13 s3 2012 = Dansar med gamla rävar

Senior Member Mossherrens avatar
    Reg.datum
    Apr 2007

Standard

Får väl se framöver om jag inte ska leasa ut mina tjänster som offplanerare?
    Alla djur, utom människan, vet mycket väl att livets huvudsakliga mening är att njuta av det. /Samuel Baulder
    Allsång på sekten:
    http://www.youtube.com/watch?v=LHUsV7oOh84

Bästa off-rank: se5 - Elik Poäng 1149338, Hulda Nivå 131 (Imperieriddare)

|-------> Jag är världens bästa travian spelare. <--------|

Senior Member Ragatan the one and onlys avatar
    Reg.datum
    May 2009
    Varhelst jag lägger min hatt (har ingen hatt) på Närkeslätten

Standard

Citat Ursprungligen postat av Mossherren Visa inlägg
    Får väl se framöver om jag inte ska leasa ut mina tjänster som offplanerare?
    Självklart menar du att du ska erbjuda dina konsulttjänster. Men jag kan tala om för herr Mossa att jag redan har en pålitlig offkonsult i det här fallet - även om han har vissa problem att hålla styrsel på mig... Det kliar lite för mkt i fingrarna så där emellanåt...

Men jag kanske återkommer på annan server.
    På s3 är jag en peppad Rag , sen finns jag ju på sez också då...

Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 sistasista

Regler för att posta