Sidan 1 av 2 12 sistasista
Visar resultat 1 till 10 av 13

Ämne: Lejonstjärnas syn på saken

Banned
    Reg.datum
    Sep 2008
    i mitt slott i mitt land där jag rigerar.

Standard Lejonstjärnas syn på saken

Kommer nu också att rapportera om s4. Med humor, vass tunga och oräddhet kommer vi att rota i s4 allra djupaste hemligheter. vi kommer vara först med nyheter, skandaler och rapporter.

Har du tipps, nyheter eller vill skryta med fina rapporter nås jag på lejonstjarna@hotmail.com eller igm http://s4.travian.se/spieler.php?uid=762

Gör som redan ca 2500 dagliga läsare följ travians mest läsa blogg http://lejonstjarnabloggar.blogspot.com/

Standard

Samma struntprat som på s3 antar jag

Member stormvesslans avatar
    Reg.datum
    Jun 2007

Talking

Glöm inte s1 med jessica, där sitter lejon nu och anklagar en stackare för allt möjligt igen... tycker lejon borde söka till hjälp så hon inte förstör mer för andra..!!

Senior Member pellekulings avatar
    Reg.datum
    Feb 2007

Standard

Är det tillåtet att göra reklam via travians forum till en egen sida som ger/kan ge en inkomst?

För övrigt är det väll mot svensk lag att posta privata samtal utan medgivande från den andra parten...
    En Noname nära dig

Traviantankar - Narren och Pelle skriver av sig lite

Senior Member Tanners avatar
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av pellekuling Visa inlägg
    Är det tillåtet att göra reklam via travians forum till en egen sida som ger/kan ge en inkomst?

För övrigt är det väll mot svensk lag att posta privata samtal utan medgivande från den andra parten...
    Nej det är inte emot svensk lag sålänge man deltar i samtalet. Du får tex spela in när Du pratar med din granne, men du får inte spela in när din granne pratar med någon annan.
    S1(4): Kirre85 - hTs

S2(2010/2011) Mio - FINT(senare Légion)

S1(5)Knuugen - HBO

S6(2)****** - ********

Standard

Fanns ogräs på femman som borde ha fixats, nu sägs det att det finns på författarens konto... Vet inte vem det är mest synd om.... inte mig iaf...
    Kul med mjuka djur:
    http://pokebloggen.blogg.se

Banned
    Reg.datum
    Sep 2008
    i mitt slott i mitt land där jag rigerar.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Pikattsho Visa inlägg
    Fanns ogräs på femman som borde ha fixats, nu sägs det att det finns på författarens konto... Vet inte vem det är mest synd om.... inte mig iaf...
    Jag älskar mitt ogräs och har hittat ett extremt bra bekämpningsmedel för ohyra som besöker mina marker det är tydligen ca89- 93% effektivitet på det har något snille räknat ut och de ogräset som har bäst spridning på har även de vackraste blommorna titta på maskrosor gud vad ot dock

Standard

Vart är bloggen?

Member
    Reg.datum
    Mar 2009

Standard

ja vad har hänt?

Junior Member
    Reg.datum
    Apr 2009

Standard

finally! och bannad på köpet..