Sidan 1 av 2 12 sistasista
Visar resultat 1 till 10 av 12

Ämne: Enrage slutar

Standard Enrage slutar

Då var det dags, stunden jag väntat på i en månad nu snart. 12 veckor har snart gått på servern och för mig, som spelar Travian för första gången på riktigt har det känts som en evighet. (Har faktiskt bara små spelat de 1-3 första veckorna på flera servrar innan.(Guides ftw))

Otroligt mycket drama o en del strider har det varit, mycket roligt men alldeles för mycket tid har spelet tagit. Att dra ner på tempot o slöspela har aldrig varit aktuellt för mig. ”Antigen Ligger jag på toppen eller så sysslar jag inte alls med detta” gäller fortfarande.

Den här servern var nog både starten och slutet för min tid på Travian.

Skulle kunna skriva en lång tack och hälsnings- lista över alla mycket trevliga personer och riktigt bra spelare jag stött på, men tar för givet att ni vet vilka ni är.

Fotnot: Till er som tror att jag slutar endast på grund av att offen gick in i väggen; (Ni som känner mig någorlunda bra vet att jag haft planer på detta länge.) Att den skulle möta ett sådant här öde förr eller senare var oundvikligt med tanke på mitt mycket förutsägbara mönster, inga tricks eller annat lurigt, jag bara gick o väntade på det här. Trodde dock att jag bli tvungen att vänta tills på söndag morgon med att möta väggen då jag skulle landa i Aids första by.

Nu är det dags för semester för min del, tänker då banna mig inte sitta inne hela sommaren.

Hej på er, och ha en fortsatt trevlig sommar och runda!

MvH
    Enrage

Standard

Dåligt, trist och bara tråkigt. Hur rolig blir server 5 nu?`Tur det är fredag imorgon, tröstsupa!

Ps. Förståligt, skön sommar ute Ds.
    Senast redigerad av Svebban den 09-06-25 klockan 16:04
    Svedin
    TheOne
    Tyke
    Tor
    Twice svedin

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2009

Standard

det är bra på ett sätt, jag skulle nog alldrig kunna sammarbeta med dig.
    men det dåliga är att massa spelare med "meriter" har försvunnit och kommer försvinna inom kort

Standard

aldrig stavas aldrig med två ll, och kan förstå att du kan ha svårt att samarbete med folk som är bättre.
    Svedin
    TheOne
    Tyke
    Tor
    Twice svedin

Standard

Enrage ur ett Aeiie perspektiv.

Enrage var personen som enade Aeiie.
    Hans attacker mot våra lite mer avsides byar svetsade oss samman på ett sätt som inte ett fåtal småattacker kunde ha gjort.
    Även om man på ett forum som detta slänger iväg lite gliringar till varandra uppträdde han alltid korrekt med skön distans till Travian. En trevlig Travian spelare helt enkelt.

Hatten av för de senaste dagarnas trevliga strider!!

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Tråkigt att höra att ännu en bra lirare lämnar, men sånt e livet.
    Kan man inte pausa travian när det är sol ute? :P
    "Om man inte bjuder på sig själv så blir man heller inte bjuden"

S5. Spix

JAG är den riktiga Sixxxpack och JAG spelar inte på S2.

Member Fasth89s avatar
    Reg.datum
    Jul 2008

Standard

Vi på Aids kontot saknar dig redan, du var våran no1 fiende redan när du förstörde våran 15c, och sen när du 0ade våran andra by kan jag inget annat säga än att tog oss med fingrarna i kakburken.

Kan dock avslöja att jag är lite glad över att "vi" äntligen fick stopp på din off, även om det inte var i en av våra byar,

Hoppas du får en trevlig sommar och får en fin bondebränna !

Med vänliga Hälsningar

dac, SPPG och ErkRan (aids)
    Spelar på

katt

Senior Member Skalmans avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Hej då vännen! Sola inte sönder dig totalt nu bara.
    Tidigare:
    Se3: Skalman | Ledningen
    Se5: Badanka | Divide
    Se2: Spade ( endast den första månaden) | Awesome
    Se3: Badanka | B2B

Just nu:
    Se1: Pizzaboy | HBO

Senior Member Ragatan the one and onlys avatar
    Reg.datum
    May 2009
    Varhelst jag lägger min hatt (har ingen hatt) på Närkeslätten

Unhappy

Alltid tråkigt när folk slutar, när jag precis har börjat... Men du får ha det så bra i solen. Och får du för tråkigt, kan du ju alltid skaffa dig en laptop (med bra batteri - det har inte jag) alternativt Låååååååååååång skarvsladd... o lägga dig i hammocken.
    På s3 är jag en peppad Rag , sen finns jag ju på sez också då...

Senior Member solles avatar
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Då ska du ha tack för den här tiden krigaren. Ha nu en riktig bra sommar. Men en sak har du rätt i det tar en förb... tid det här travian.
    Smärta är temporärt, stolthet för evigt. Leksing tills jag dör

Solle Server 2, ingen co, inga sitters, nu kör vi en gammal hederlig runda på egna ben!

Solle Server4 som German, kör själv på kontot men gott om lojala vänner som hjälper varandra

Sidan 1 av 2 12 sistasista

Regler för att posta