Sidan 5 av 5 FörstaFörsta ... 345
Visar resultat 41 till 44 av 44

Ämne: Ewwil mbf

Senior Member
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

finns det någon egentlig mening med att hålla en VU union hemlig ? Hade jag varit spelare och fått veta dagen innan att jag kommer att vinna med en helt annan union som jag uppenbarligen utan att vetat om det varit delaktig i i flera månader så hade jag nog inte känt mig speciellt lycklig över den segern.

Jag för min del är ju mer inne på linjen att kämpa för seger med alla korten på bordet och sen hellre i såna fall förlora men iaf veta med vilken union jag förlorar med.

Sydväst
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av ricky Visa inlägg
    finns det någon egentlig mening med att hålla en VU union hemlig ? Hade jag varit spelare och fått veta dagen innan att jag kommer att vinna med en helt annan union som jag uppenbarligen utan att vetat om det varit delaktig i i flera månader så hade jag nog inte känt mig speciellt lycklig över den segern.

Jag för min del är ju mer inne på linjen att kämpa för seger med alla korten på bordet och sen hellre i såna fall förlora men iaf veta med vilken union jag förlorar med.

Kanske därför dom från EM varit ganska frånvarande efter "vinsten"

Eller som någon skrev. Den otippade vinsten

Senior Member
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

ja måste varit en rätt otippad vinst för hela den unionen då deras spelare inte ens visste om att den existerade

Senior Member Ragatan the one and onlys avatar
    Reg.datum
    May 2009
    Varhelst jag lägger min hatt (har ingen hatt) på Närkeslätten

Thumbs up

Citat Ursprungligen postat av Sydväst Visa inlägg
    Kanske därför dom från EM varit ganska frånvarande efter "vinsten"

Eller som någon skrev. Den otippade vinsten
    Eller att vi är vanliga människor, som efter ett helt års spelande njuter av sommarlov i stället för att sitta här och tjattra som andra "bitter******", som inte kan se skillnad på lek, spel, bus, krig, slagsmål och allvar...

Det finns en värld utanför datorvärlden, dra ur proppen, ta på er shorts, ta av er strumpor och skor, öppna dörren och leta fram en gungställning eller en pool och roa er under rop och skratt i stället.

Och lämna sprejburkar och knogjärnen hemma.

Bamsekram!

Sidan 5 av 5 FörstaFörsta ... 345

Regler för att posta