Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Visar resultat 11 till 18 av 18

Ämne: Musketörerna på den femte speedservern

Junior Member
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Fvib Visa inlägg
    Så du ska påstå att du desinformerade ett 10-tal spelare ? Som alla gav mig information från bland annat er skype kanal ? Det är skit snack från din sida. Ingen av mina spioner blev desinformerade.

Jag påstår inte att jag haft bättre insyn i YG än dig men jag har haft bra insyn och det genom hela rundan. Vetat hela tiden exakt vart ni stod.

Mettes knähund ? Mina beslut grundar sig i alla fall på fakta och på strategiskt kunnande. Att jag litar fullt ut på Mette beror på att jag värdesätter hennes kunnande samt vet att hon till skillnad från både dig och mig spelar ärligt och är otroligt trevlig.

Tyvärr så verkar vi inte ha något annat gemensamt än att vi båda lirar ett oscyst spel. Detta eftersom jag inte är någon pajas tyvärr.

Desinformerad ? Har du lärt dig ett nytt ord och känner att du ska skriva det så ofta som möjligt för att markera att du lärt dig något ? Din mamma är säkert stolt.

Att du ger dig in i en debatt för att sedan vägra kommentera när någon kommer med fakta tyder på låg intelligens nivå. Förmodligen så skulle du göra som grottmännen gjorde för i tiden och ta till med våld så fort orden inte räckte till.

Skärp dig, jag lirade oscyst, står för det men har stake nog att vara ärlig nu i alla fall precis som Mette varit hela rundan. Hon är ett gott föredöme och spelare som henne är svårt att finna.

Hur som helst, jag är trevlig mot dem som förtjänat min respekt. Du dessvärre har inte kommit med något annat än lögner och att du fortsätter trots rundan är slut gör ju inte dig mer respektabel i mina ögon tyvärr.

Edit: Dåliga förlorare gillar ingen ! Haha vi vann
    Du är så mycket köpt man kan bli,jag bryr mej inte ett skvatt om vad du tycker å tänker,jag förstår ju redan på ditt resonemang att du har blivit duperad så det står härliga till

Junior Member no10s avatar
    Reg.datum
    May 2008

Standard

"seger" kom med lite fakta då...

Ditt "skitsnack" leder ingen vart...du kan väl tala om vem som va "ägare" till er skypechatt...eller varför inte klämma in vilka som va värdar oxå när du ändå har farten uppe! Eller det är kanske lite pinsamt???

Member
    Reg.datum
    Jan 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av seger Visa inlägg
    Du är så mycket köpt man kan bli,jag bryr mej inte ett skvatt om vad du tycker å tänker,jag förstår ju redan på ditt resonemang att du har blivit duperad så det står härliga till
    Frågan är köpt av vem..

Tror inte fvib är till salu till någon och sammarbetade med honom en enda gång under servern och det var under YG tiden och aldrig mot YGs intressen heller aldrig att jag skulle låtit honom vara min sitter och var som du kanske kommer ihåg störd av att få veta att han hade sitter plats hos oss byggde till o med upp min ambassad för att göra en egen allians med säkra spelare från YG för att slippa mer insyn från andra utanför våra intressen.

Är fortfarande förvånad över att mitt sitterkonto fick vara kvar i YG efter att jag gick över till Musketör det var ju inte precis en hemlighet pratade ju om det med en i ledningen för YG också efter att jag kom med i Musketör.

Hade det varit min allians med de negativa åsikter ni helt plötsligt kom på så hade jag helt sonika kickat ut sitterkontot!!

Jo jag såg din diskusion (i YGs seriösa chatt) om vad du såg nyttan av att ha spioner i din allians och den var bara dum jag virrade bara på huvudet vill man se till att få ut felaktig info behöver man ju inte göra det på bekostnad av sina egna medlemmar som litar på att ledarna ser till att det är så bra som möjligt för sina medlemmar i alliansen.

Ingen bra ledning accepterar väl ändå medvetet spioneri att det sker ja det vet jag men om jag får uppfattningen av att det är så gör jag det jag kan för att ta bort problemet för allas skull.

//Sabinaeng - 2dra spelare på unreal35 vinnare av Sez5 med OSlMtörs-unionen
    s1 1a
    s2 2a
    s3 1a
    Dk Speed 1a
    Sez4 1a
    s6 2a
    Sez5 1a

Precis som många andra känner jag folk lite överallt i alla möjliga allianser och dem jag alltid respekterat mest är de som oavsett tidigare servrar/relationer aldrig avslöjar sin allians på servern man spelar på olika sidor några jag uppskattar här är Mega, Kung Kiwi, Nightwar, Pellekuling, Steffi finns fler men det var dem jag spontant kom på.

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Jag som trodde att din mamma var det ?

Nu ljuger du igen !!

Vad hände med att du inte skulle kommentera det jag säger ? Ärligt talat, räcker det inte med lögnerna vid det här laget ?

Citat Ursprungligen postat av no10 Visa inlägg
    "seger" kom med lite fakta då...

Ditt "skitsnack" leder ingen vart...du kan väl tala om vem som va "ägare" till er skypechatt...eller varför inte klämma in vilka som va värdar oxå när du ändå har farten uppe! Eller det är kanske lite pinsamt???
    Försiktigt, få honom inte att börja gråta. Han har just fått en skrämmande nyhet om sin mamma samt förstått att lögner inte leder någon vart.

Mvh Fvib | Bond och massa andra account anonymt...

Senior Member
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Så du ska påstå att du desinformerade ett 10-tal spelare ? Som alla gav mig information från bland annat er skype kanal ? Det är skit snack från din sida. Ingen av mina spioner blev desinformerade.

Jag påstår inte att jag haft bättre insyn i YG än dig men jag har haft bra insyn och det genom hela rundan. Vetat hela tiden exakt vart ni stod.

Mettes knähund ? Mina beslut grundar sig i alla fall på fakta och på strategiskt kunnande. Att jag litar fullt ut på Mette beror på att jag värdesätter hennes kunnande samt vet att hon till skillnad från både dig och mig spelar ärligt och är otroligt trevlig.

Tyvärr så verkar vi inte ha något annat gemensamt än att vi båda lirar ett oscyst spel. Detta eftersom jag inte är någon pajas tyvärr.

Desinformerad ? Har du lärt dig ett nytt ord och känner att du ska skriva det så ofta som möjligt för att markera att du lärt dig något ? Din mamma är säkert stolt.

Att du ger dig in i en debatt för att sedan vägra kommentera när någon kommer med fakta tyder på låg intelligens nivå. Förmodligen så skulle du göra som grottmännen gjorde för i tiden och ta till med våld så fort orden inte räckte till.

Skärp dig, jag lirade oscyst, står för det men har stake nog att vara ärlig nu i alla fall precis som Mette varit hela rundan. Hon är ett gott föredöme och spelare som henne är svårt att finna.

Hur som helst, jag är trevlig mot dem som förtjänat min respekt. Du dessvärre har inte kommit med något annat än lögner och att du fortsätter trots rundan är slut gör ju inte dig mer respektabel i mina ögon tyvärr.

Edit: Dåliga förlorare gillar ingen ! Haha vi vann
    Ren tur att ni vann dock Och jag tror nog att du mognar med åren... alla är vi barn i början

Junior Member
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Kvalificerat skitsnack åter igen,jag förstår inte vad min mamma har med diskussionen och göra,det är rena sandlådenivån på dej och dina kommentarer F-vib,men det är väl bevisat vid detta laget...

No10..angående skypen förstår jag inte riktigt vad du menar och bryr mej inte heller,jag tycker tydligt ni visat vad ni går för,jag var en av dom som stod upp för musk i början,men när ni visade att ni inte kunde samarbeta så stod det klart att vidare samarbete inte var möjligt.

Tydligen kan ni inte var glada över vinsten eftersom ni sprider så mycket dynga som ni gör,rent sorgligt att det skall behöva gå så pass långt överhuvudtaget,men det bevisar kanske mer för gemene man om ledningen i musk/OS än oss andra,vidare kommentarer är ej nödvändiga.

Senior Member Ford-Prefects avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

...
    Varning, det passar sig inte att dra in någons föräldrar i en diskussion. Lite högre nivå tack.

Eventuella klagomål tas i PM.

Member
    Reg.datum
    Jan 2007

Standard

Kvalificerat skitsnack åter igen,jag förstår inte vad min mamma har med diskussionen och göra,det är rena sandlådenivån på dej och dina kommentarer F-vib,men det är väl bevisat vid detta laget...

No10..angående skypen förstår jag inte riktigt vad du menar och bryr mej inte heller,jag tycker tydligt ni visat vad ni går för,jag var en av dom som stod upp för musk i början,men när ni visade att ni inte kunde samarbeta så stod det klart att vidare samarbete inte var möjligt.

Tydligen kan ni inte var glada över vinsten eftersom ni sprider så mycket dynga som ni gör,rent sorgligt att det skall behöva gå så pass långt överhuvudtaget,men det bevisar kanske mer för gemene man om ledningen i musk/OS än oss andra,vidare kommentarer är ej nödvändiga.
    Det no10 menar med chatterna var den som jag är ägare av och Sverre/Witchen är värdar för där ni satt bra länge o pratade om ditten o datten fanns många ggr jag satt o skrattade o funderade på varför ni helt enkelt inte gick därifrån när vi ändå inte verkade som en gemensam union längre.

Detta tycker jag var mer än roande att läsa börjar man titta runt i forumet vem som spred dynga så var det väl iaf andra ledare i 100 som gjorde det när det var meningen att vi utåt sett skulle se ut som vi var en enad union eller du kanske missade det också...

Knappast att vi har startat något och segern den är välförtjänt efter att ni medvetet försökte sänka oss och inte kunde tro oss om något och YG köpte det med hull o hår och se hur det gick..

Även om vi inte hade gått vinnande ur servern så hade mest sannolikt inte 100 heller gjort det fast ni visste så väl hur det fungerade och försökte infiltrera på så många sätt.

Finns mer att tillägga här men väljer att avstå fanns andra saker ni gjorde som var riktigt fult och ni vet om det kanske inte specifikt du men delar av YGs ledning vet det mycket väl!!

YG kansek skulle skriva sin egen historia ist för att sitta o kommenteras andras..

//sabinaeng - 2dra spelare på unreal35 vinnare av Sez5
    s1 1a
    s2 2a
    s3 1a
    Dk Speed 1a
    Sez4 1a
    s6 2a
    Sez5 1a

Precis som många andra känner jag folk lite överallt i alla möjliga allianser och dem jag alltid respekterat mest är de som oavsett tidigare servrar/relationer aldrig avslöjar sin allians på servern man spelar på olika sidor några jag uppskattar här är Mega, Kung Kiwi, Nightwar, Pellekuling, Steffi finns fler men det var dem jag spontant kom på.

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Regler för att posta