Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 sistasista
Visar resultat 11 till 20 av 21

Ämne: illuminati säger tack

Standard

Alltid svårt att ett hopkok av allianser att dra åt samma håll. Många viljor som kolliderar

la felix
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av BigSlick(Musketör) Visa inlägg
    Alltid svårt att ett hopkok av allianser att dra åt samma håll. Många viljor som kolliderar
    så sant, är inte lätt med en union, men då tycker ialllafall jag att man ärlig ska säger att man inte vill sicka deff än att lovar att man gör det och sedan låter blir

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Tack själv Felix för ditt engagemang, fina rapporter
    Vänligen
    Octavianus

Standard

Om man nu vill se hela problematiken var väll att tds struntade att skicka deff till lelita när lelita var 1,5h från att vinna, dessutom fick folk på omvägar höra lite tråkigheter om vad folk tyckte osv, vilket kanske påverkade beslut.

Nu är detta ingen ursäkt utan bara min PERSONLIGA kvallificerade gissning. Jag personligen skickade vete och deff både själv och som sitter till städaren/lelita och I´ll divo så där har du min personliga åsikt hur jag tycker man bör agera.
    Lobo ->

Sez 8 - Trolltyg@|MM|
    Sez 7 - Hello Kitty@RIP <3 Sötaste kontot på Servern
    Sez 6 - ?@?
    Sez 5 - Nox a erus@Thunder
    Sez 4 - Paus =)
    Sez 3 - Pro-Lobo@Vendetta <3
    Sez 2 - Lobo@Thunder Brigade <3

Senior Member Jazuzs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Var väl knappast så att TDS struntade att skicka deff till lelita utan att man i unionschatten kom fram till att deffet skulle fördelas på ett visst sätt, där DX skulle hjälpa till att deffa lelita och där TDS och FK skulle fortsätta att skicka sitt deff till illu och divo då alla var medvetna om att lelita skulle bombas. Sen att det sades saker som kanske fick TWO att inte skicka deff till oss, shure köper det. Dock köper jag inte varför dom fortsatte att deffa sitt egna VU o tom skickade MER deff dit istället för att tex omfördela d till städerna som oxå låg före lelita i byggnadstid. TWO fortsatte att deffa ett helt värdelöst VU och agerade inte specielt "Unionsaktigt" vilket egentligen bara gav mer grund i mina åsikter som ngn idiot till sitter sen gav vidare till TWO.
    Senast redigerad av Jazuz den 09-03-31 klockan 11:31
    Sez 1 Jazuz (TZU)
    Sez 2 Jazuz (DZR)
    Sez 3 GirlWonder (Vendetta)
    Sez 5 Pandora (TDS)
    Sez 6 Aziz (Mupp)
    Sez 7 She (Concus /Mupp)

Senior Member k0tt3ns avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
    Om man nu vill se hela problematiken var väll att tds struntade att skicka deff till lelita när lelita var 1,5h från att vinna, dessutom fick folk på omvägar höra lite tråkigheter om vad folk tyckte osv, vilket kanske påverkade beslut.

Nu är detta ingen ursäkt utan bara min PERSONLIGA kvallificerade gissning. Jag personligen skickade vete och deff både själv och som sitter till städaren/lelita och I´ll divo så där har du min personliga åsikt hur jag tycker man bör agera.
    Men när Lelita var 1,5 h från att vinna, hur många hann dit med deff då?
    Sez 1: k0tt3n LEV
    Sez 2: k0tt3n LEV
    Sez 3: k0tt3n LEV
    Sez 4: Tjoffeofc SEA
    Sez 5: Hekate DM
    Sez 6: In Flames Colony (halva rundan)
    Sez 7: The Penetrators MUPP
    Sez 8: DumApa DM
    Sez 9: ?
    Sez 10: Barbossa Disney
    Sez 11: -
    Sez 12: Drunken Monkey DM
    Sez 13: Lammkött The Whos http://travian-reports.net/se/report/209058a9f5c
    Sez 14: YMCA Öhh va?

Com3 Classic 2.5: Johnny Cash DAS

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg

TDS struntade inte i att deffa Lelita när de var under anfall utan vi hade i det läget beslutat i vu-chatten att vi skulle ha illuminati som alternativt vu. Därav att ingen deff flyttades från oss.. Däremot DX flyttade all sin deff enligt överenskommelsen som var gjord där o då. Självklart flyttas deffen utifrån det VU som ligger bäst till, så är var tanken hela tiden...

Edit: oopps.. ska ta å läsa klart tråden nästa gång innan jag svarar :P Jaaaz.. u beat me too it.
    Sez 1-2: Izora ♥ Opus. Izora ♥ [D] Dwéomer S
    Sez 3-4: Alrik ♥ Gosu/Vendetta. Baron Guppo ♥ DoW
    Sez 5-6: Pandora ♥ TDS. Aziz ♥ Mupp
    Sez 7: TravezHilton ♥ Mupp http://forum.travian.se/showpost.php...postcount=1094
    Sez 8-9: Dårfinkar ♥ VC & Ken ♥ Bittra Retards! Kaffe ♥ The End?
    Sez10-12: LadyMcbeth ♥ Studio54. OpalSprings ♥ Asylum. JIZ ♥ Liberty
    Sez13: Lammkött ♥ The Whos http://travian-reports.net/se/report/209058a9f5c
    Ts19: Izora ♥ DM http://forum.travian.se/showthread.php?t=49693

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av la felix Visa inlägg
    och då jag hade 1,5miljoner i magasin skulle jag nog vunnit om two skulle gjort det de lovade att göra.

Hahahahaha DU hade vunnit då.. Så duktig du är

Mvh Fvib | Bond och massa andra account anonymt...

la felix
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Fvib Visa inlägg
    Hahahahaha DU hade vunnit då.. Så duktig du är
    jag vet inte om jag skulle vunnit lr inte, det kan ingen veta, men det skulle ju sett mycket bättre ut. sedan skulle jag kanske fått en extra samsh på mig som skulle förstört ändå. men ingen idee att älta i det här, någon ville har en förklaring varför jag hade så lite deff och det fick han/hon.
    nu är det bara acceptera att jag inte vann och säger grattis till musketör igen .

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av la felix Visa inlägg
    ...
    nu är det bara acceptera att jag inte vann och säger grattis till musketör igen .
    Hej!

Vi tröttar aldrig på att säga TACK för gratulationer till vår vinst!
    Mvh
    Sverre
    EN FÖR ALLA, ALLA FÖR EN!

Aktiv på Travian sedan hösten 2007

Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 sistasista

Regler för att posta