Visa resultat för omröstning: Vilka vann striderna, AF eller K&Q

Antal röster
81. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • AF vann

55 67.90%
  • K&Q vann

17 20.99%
  • Oavgjort

9 11.11%
Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Visar resultat 31 till 32 av 32

Ämne: K&Q v af

Junior Member Hermess avatar
    Reg.datum
    Nov 2008

Standard

Av en slump kom jag ikväll att tänka på ett gammalt ordspråk:

”Argumentera inte med idioter, de drar dig bara ner till sin nivå och vinner p.g.a. sin erfarenhet.”

För de som verkligen är intresserade av vilka konton jag har spelat på hänvisar jag till min profil här nedan.
    Sez 2 - Hermes (x antal olika bla Vaf)
    Sez 3 - Hermes (MadMax)
    Sez 4 - AuroraB (AF)
    Sez 5 - AuroraB (AF)
    Sez 6 - Guinness (B&B till slut)
    Sez 7 - Aurora Borealis (B&B --> TP )
    Sez 8 - Hermes B&B
    Sez 9 - Minneslucka?
    Sez 10 - Hermes SG

Standard

För de som inte är bevandrade i nyspråk så kommer här en översättning:

Citat Ursprungligen postat av Smartizz Visa inlägg
    Har redan insett att ni tänker stå fast för allt ni skriver, sen om det tillhör sanning eller ej det bekommer er inte alls. Jag vet sanningen från min sida och det nöjer jag mig med. Har varken ork eller tid att tjafsa emot era förvridna kommentarer. Har viktigare saker att fylla min vardag med.
    Översättning: Ni ( = Aurora m.fl. ) hade rätt och jag ( = Smartizz ) hade fel, men det kommer ni aldrig få mig att erkänna.

Vuxna människor klarar att svara för sig själva, vilket ni visat att ni inte kan. Ni behöver som jag påpekat tidigare vara fler för att göra EN sak.
    Översättning: Ja, det är jobbigt när man blir så kraftigt överbevisad och flera stycken tydliggör hur fel jag hade.

Denna diskussion var mellan mig och AuroraB och inte mellan dig och mig. Lägg Ledarpositionen åt sidan för en gångs skull.
    Översättning: så länge det var mitt ord mot Auroras så kunde någon kanske trott på mig, men nu inser ju alla vilket ärkenöt jag är. Taskigt av dig tycker jag.

Så som sagt va....Har tröttnat rejält på ert tjafsande i era försök att LYSA upp Positivt i allt som diskuteras om AF här inne. Lär er ta negativ kritik nån gång så kanske ni mognar och kan ses som vuxna både i ert spel och här inne.
    Översättning: eftersom jag ganska nyss passerat 20 år och hittills misslyckats med mitt liv så försöker jag kompensera med en giftig tunga i Travian; den enda aktivitet jag haft någon som helst framgång i de senaste åren. Då blir det ganska jobbigt för mig när ni tar ifrån mig det nöjet också.
    Tidigare spel på S3&S6 under namnen Mattias och mlonnqvist
    Sez5: Mattias/AF
    S1: Co-spel på elevstödjaren/Sekten

"Anfall är bästa försvar"

Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234

Regler för att posta