Visar resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Start Av Allians!

Junior Member
    Reg.datum
    Jun 2008

Post Start Av Allians!

Jag ska inom kort starta upp en allians.

Ni kan komma och anmäla er hos mig ingame där jag heter MrRussel.

Men för att kunna grunda allians behövs det ett antal platser som tas av medlemmar , vilka platser det är kommer här nere.

1. Diplomat - Ta hand om ansökningar om allianser som vill bilda allians med oss.
    2. Rekryterare - Ta hand om inkommande sökningar till alliansen.
    3. Forumansvarig - Ta hand om forumet.

Du ska i din intresseanmälan tala om lite om dig. Bara någon rad räcker. Du behöver tala om vilken plats du vill ha i alliansen (Diplomat m.fl.). Det blir bara en plats per sökande tills att alla platser är upptagna.

Du får gärna lämna ett litet förslag till alliansnamn.
    Ditt meddelande ska märkas med "Intresseanmälan - Allians"

Meddelande med frågan "får jag bli medlem?" kommer inte att besvaras eftersom att det anses som ointresserad medlem.

Den 28 Februari kommer alliansen att grundas som senast och då vill jag gärna ha ansökningarna hos mig.
    Senast redigerad av Army89 den 09-02-17 klockan 19:34 Anledning: Missade lite av trådens innehåll.

Senior Member Tanners avatar
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Server?

Senior Member
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Tanner Visa inlägg
    Server?

Kanske server 7 om det står

" Travians Ambassader - S7 > Allianspresentationer & meddelanden - S7 > Start Av Allians"
    Citat Ursprungligen postat av Jerry Seinfeld
    Att tala offentligt är det som folk är mest rädda för enligt de flesta undersökningar. Att dö hammnar som nummer två på listan. Döden är nummer två! Verkar det rätt?
    Det betyder alltså att den genomsnittlige personen på en begravning hellre ligger i kistan än håller minnes tallet."

Junior Member
    Reg.datum
    Jun 2008

Exclamation Radera ämnet!

Detta kan nu raderas eftersom att de som var intresserade har blivit medlem i alliansen.

Tags for this Thread

Regler för att posta