Visar resultat 1 till 4 av 4

Ämne: En liten kryssning tillsammans

Junior Member
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard En liten kryssning tillsammans

OBS OBS OBS ändrat datum då platserna var slut helgen innan

Hej alla gamla vänner och fiender på s5!

Vi tänkte att vi skulle ge oss ut på en liten kryssning den 7/3 till den 8/3. Och skulle tycka att det vore roligt om ni ville följa med.
    För enkelhetens skulle så bokar var och en sina egna biljetter och de tillval som man vill ha.
    Kryssnigen som vi tänkt ta är en Cinderella kryssning.

http://www.vikingline.se/Pages/cinde...ngar_resor.asp

För att få en uppfattning om hur många som kommer att åka med vore det trevligt med ett mail till mig lenassk6@gmail.com

Kram
    lenjo56
    Senast redigerad av lenjo56 den 09-01-17 klockan 20:19 Anledning: ändrat datum

Member
    Reg.datum
    Oct 2008

Standard

Tar du me lilltjompa? >:]

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Ja hur gick det här då ?? =)

Vart lite omändringar.. det blir aldrig som man tänkt sig när ja har ett finger med i spelet..

Båten vi åker med e Silja lines galaxy
    Den går 19.15 från värtan i sthlm..
    Det e en drös med biljetter bokade så vi inte står där å det inte finns platser..
    468 kr med buffen om man vill ha nån av dom å då ska det va anmält å betalt den 6.feb..

Dra ett meil till Lenjo om ni vill med eller hugg henne på skype där hon e den mesta tiden =)

Standard Fint detta ska bli Kul...

Jag själv som är en äkta Valhallare vi ska göra upp nu om vem som igentligen är bäst... vi gör upp i baren Tequila är fint så det får det bli jag ska bjuda kakan hon ska få sig en jäkel Stockholmare tål oftast inte mycket så det blir en lätt match men det ska ju med en del norrläningar o dom får jag nog problem med.hehe Där uppe flödar ju skogstjärne drycken det gör den iof här nere i Linköping oxå men men det är mer kultur där uppe .Vargtass ett lingon o hemkört fint som snus .Så nu är det bara att ni sätter fart o anmäler er annars får ni inte plats eller är ni rädda för en V...xD

Regler för att posta