Visar resultat 1 till 6 av 6

Ämne: förregistrering

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard förregistrering

Hejsan!

Hur förregistrerar man sig? Provade förra omgången av speed och hade förregistrerat mig då man kunde men hade ändå inget konto!

Standard

Hej.
    Du gör precis som vanligt bara det att du aktiverar kontot när servern har börjat.(altså du kan ej aktivera Kontot innan servern har börjat.
    Denna Sez:FunnyBunny (fd JolleTheMan)
    Förra Sez: DXP
    2:a Sez: Oskar ManUtd
    Czx: 2oo8

:rolleyes:

Vill du ha kul så klicka här

Standard

Detta är ju bara vad jag tycker men ändå, tror att det ligger ganska nära sanningen.

Förregistrering ger inget för dom som är nybörjare, bara för erfarna och seriösa spelare som sitter och väntar in starten i sekunder 10 min innan.(ja, man kan vara seriös fast man är nybörjare. det är bara mindre troligt.)

som sagt så ger det bara för dom erfarna spelarna som vill ha kvar sina nick och inte vill att andra ska ta dom bara för att lura några noob. Sen är det ju också säket bra för dom som vill ha bra spelares tidigares nick och för dom som ska ha ett vanligt nick från nån serie eller film som tidigare bara användes av just någon noob som tyckte att det var för jobbigt att vänta 2½ min på att en järngruva ska bli nivå 1.
    Senast redigerad av Sun Ce den 08-11-21 klockan 17:38 Anledning: rätta några stavfel
    Sez3 - Sun Ce [TWO]
    Sez4 - Sun Ce [RoM] / Co Haldir [OB*HA]
    Sez5 - Justice SC [TWO]

Sez6 - Sunniboy

Senior Member Zorlixs avatar
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sun Ce Visa inlägg
    Detta är ju bara vad jag tycker men ändå, tror att det ligger ganska nära sanningen.

Förregistrering ger inget för dom som är nybörjare, bara för erfarna och seriösa spelare som sitter och väntar in starten i sekunder 10 min innan.(ja, man kan vara seriös fast man är nybörjare. det är bara mindre troligt.)

som sagt så ger det bara för dom erfarna spelarna som vill ha kvar sina nick och inte vill att andra ska ta dom bara för att lura några noob. Sen är det ju också säket bra för dom som vill ha bra spelares tidigares nick och för dom som ska ha ett vanligt nick från nån serie eller film som tidigare bara användes av just någon noob som tyckte att det var för jobbigt att vänta 2½ min på att en järngruva ska bli nivå 1.

Hatar "fakenickare"!
    Travian
    se7. | Luring - GameOverSuckers - slutrank 9
    se3. | Icefrog - AwesomeS
    comx| Birds
    sez10| Centrinoz - TP-AAA

Klicka på länkarna så får du se en liten film från kontot eller så kan du regga dig via en av länkarna...

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2009

Standard

Måste man ta bort sitt förra konto för att kunna förregistrera?

Senior Member Studss avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Nej, det behöver du inte. Alla tidigare namn är borttagna iom att registreringen nu är öppen
    Jag duschar inte, anser att det är en skymf mot naturen. Om de ville att vi skulle tvättas skulle vi ha längre tungor.

Regler för att posta