Sidan 1 av 26 12311 ... sistasista
Visar resultat 1 till 10 av 256

Ämne: Det ryktas: s5

Standard Det ryktas: s5

Det ryktas att KUL har slut på deffen så det är därför dom deffar med katapulter och stammisar :-)

Standard

Citat Ursprungligen postat av Daggert Visa inlägg
    Det ryktas att KUL har slut på deffen så det är därför dom deffar med katapulter och stammisar :-)
    Det kallas lyx-deff. Det kan man göra när man har så mycket trupp att man måste fylla oaserna med överflödet.

Nä, ärligt... Tramsig tråd.

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

=) ja tycker det va en KUL tråd...

Det ryktas att vi har så förbaskat mycket katapulter så vi ändå inte kommer hinna använda dom på nåt annat sätt en å deffa med dom ..

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Det ryktas att KUL bombar hej vilt bland Olympus

det ryktas oxå att Vissa KUL spelare redan börjar närma sig 0

Senior Member
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Det ryktas att Valhall spelare hoppar ur alliansen och ber om personliga iaps för att slippa bli bombade.

Det ryktas även att de har överflöd på katapulter/off och huvudbyar.

Sen kanske man inte ska lyssna för mycket på rykten.

Btw. hur kunde ni veta att vår deff är slut :)

Standard det rykta!

Ja det ryktas massa saker va jag har hört.

Men den viktigatste ryktet är ändå att Kakan76 och T10000 ska bli ett par för båda har mycket gemensamt.

Här lite utav sakerna dom har gemensamt va jag har hört ;)

Båda är lite desperata för att deras respektive har lämnat dom för att dom lägger heller mycket tid på travian än sina privata liv typ.

båda spelar i samma ally nu.

båda är fega när det börjar hetta till i krig och börjar söka personliga iap medd dom största spelarna.

och sist och inte minst hjälper inte det lämnar dom ofta KUL för att på så sätt slippa bli anfallna.

Jag vet att jag har glömt massa saker men vem orkar skriva i 5 timmar om det???

Standard

Citat Ursprungligen postat av VEM BRYR SIG!!! Visa inlägg
    Mest en massa bull****...
    Ohyffsat värre hörru, undrar vad som provocerade fram detta mycket tilltänkta inlägg...
    Motgångar måntro?
    SEZ 3: A-team - Släktet, förlust
    S5 07/08: AZZAPAIN - Heureka! Vinst!
    S1 08/09: John Lennon - KomHem, ej vinst
    Com6 09: Loke - OZ, förlust
    S5 09/10: AZZA - Enade, Vinst!
    S1 10/11 Ikaros - Barbados, förlust
    S2 10/11 Paha - Avoriaz, Vinst! http://travian-reports.net/se/report/128009e273b
    S5 11/12 Paha - Divide

Talking

Men den viktigatste ryktet är ändå att Kakan76 och T10000 ska bli ett par för båda har mycket gemensamt.

Båda är lite desperata för att deras respektive har lämnat dom för att dom lägger heller mycket tid på travian än sina privata liv typ.

båda är fega när det börjar hetta till i krig och börjar söka personliga iap medd dom största spelarna.

och sist och inte minst hjälper inte det lämnar dom ofta KUL för att på så sätt slippa bli anfallna.

Kan det vara så? Hehe

Senior Member
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Att det ska vara så svårt att hålla en god ton på forumet, bara för att ryktestråd startas så tycker inte jag att man ska ha rätt att haspla ur sig så mycket skit man kan, från ännu ett av dessa anonyma konton som förstör stämningen på forumet.

Att en startar en tråd där man kan ge och ta med glimten i ögat är helt okej, att man sedan får svar på tal när man startar en sådan här tråd är väl rätt naturligt, men givetvis på ett trevligt sätt där man fortfarande kan behålla en god ton och prata med sina medspelare vän som fiende. Men när man ska börja gå till personangrepp så känner jag att det gått lite väl långt.

Förstår inte varför folk skriver om de inte kan hålla inläggen på en viss nivå, nej ska det vara den här sandlådenivån på inläggen så kan du få hållas för dig själv, för tänker inte ens bemöda mig med att besvara dina påståenden.

Senior Member jwilens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

om det nu ska ryktas så förbannat, så borde det ju vara om det faktum att det händer något "magiskt" i många huvudstäder då vetefält efter vetefält förvandlas till grus
    Katastrof @ S3

Sidan 1 av 26 12311 ... sistasista

Regler för att posta