Visar resultat 1 till 6 av 6

Ämne: nästa speed

Junior Member
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard nästa speed

Hej!

Jag söker ev en co-spelare till nästa speed-runda

Lite om mig:

Första speed (romare)
    Co-ledare i alliansen PRISMA, som senare slogs ihop med ACE. Höll ett VU, men som tyvärr blev bombat tidigt.
    Slutade på off-rank 1

Andra speed (german)
    Allians: Nexus... vad mer att säga?
    Slutade på off-rank 5

Tredje speed (galler)
    Min första runda med co-spelare. Allians: Vendetta. Vinnare av rundan genom VU nivå 100.
    Slutade på off-rank 4

Vad jag vill av dig:
    Du ser till att trupperna inte står hemma när jag går på toaletten eller hämtar mackor (de ska vara ute och farma in resurser).
    Du vet precis hur du ska hantera 100 inkommande attacker mot varje by i alla lägen, utan att fråga... och göra det rätt!
    Jag är ingen guld-slukare, men har förstått att det underlättar väldigt mycket. Så du ska kunna fylla på vid behov.
    Du har möjlighet att vara online vilka tider som helst på dygnet, då min egen dygnsrytm varierar till oändlighet.
    Du saknar gärna tunga och alla tangenter som inte kräver travian.

I ditt svar i denna tråd vill jag att du beskriver:
    Din livsstil (dygnsrytm, arbetstider, favoritmat osv). Mål. Tidigare erfarenheter (inte alls viktigt, bara du är villig och lär dig snabbt). Kontakter. Och allt som kan få mig att välja just dig som co-spelare.

Jag besvarar inga frågor eller ”ansökningar” via MSN, PM eller brevpost.

(Om du tar denna post seriöst eller inte är helt upp till dig själv)

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2008

Standard

jag kan gärna det

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2008

Standard

Jag har spelat 3 omgångar speed och har grundat en tidigare allians.
    Förra omgången spelade jag som offensiv german med alliansen X som var med i slutspurten.

Har spelat under olika namn, men senaste under namnet -owla-, där jag även var viceledare i alliansen.
    Känner en del bra spelare eftersom jag etablerat mig i spelet och är seriös.

17 år gammal och är uppe flesta timmarna av dygnet.
    Har du msn så underlättar det för att planera spelet. Du kan väll skicka ett PM med din msn om min ansökan är intressant.

MVH
    -owla-

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2008

Talking

Citat Ursprungligen postat av Klurig Visa inlägg
    Vad jag vill av dig:
    Du ser till att trupperna inte står hemma när jag går på toaletten eller hämtar mackor (de ska vara ute och farma in resurser).
    Du vet precis hur du ska hantera 100 inkommande attacker mot varje by i alla lägen, utan att fråga... och göra det rätt!
    Jag är ingen guld-slukare, men har förstått att det underlättar väldigt mycket. Så du ska kunna fylla på vid behov.
    Du har möjlighet att vara online vilka tider som helst på dygnet, då min egen dygnsrytm varierar till oändlighet.
    Du saknar gärna tunga och alla tangenter som inte kräver travian.

I ditt svar i denna tråd vill jag att du beskriver:
    Din livsstil (dygnsrytm, arbetstider, favoritmat osv). Mål. Tidigare erfarenheter (inte alls viktigt, bara du är villig och lär dig snabbt). Kontakter. Och allt som kan få mig att välja just dig som co-spelare.

Jag besvarar inga frågor eller ”ansökningar” via MSN, PM eller brevpost.

(Om du tar denna post seriöst eller inte är helt upp till dig själv)
    Jag vill alls inte skicka trupper hit och dit, jag vill hämta - och tömma - din potta, fixa dina smörgåsar, laga din mat, sova din sömn, klappa dina blommor, vattna dina djur och sedan - när slutspelt är över - polera dina ögon med finaste sandpapper så att ögonlocken kan gå igen.

Min livsstil är inte viktigt eftersom jag lever blott för att tjäna, blott för att vara dig - och alliansen - till lags.

/läraktig

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2008

Standard

Har tidigare spelat 2 omgångar av speed samt ett dussing icke färdig omgångar på vanliga servrar (speed x1).

Spelade förra rundan på 2x johan kontot och var först med i D.X för att sedan ansluta oss till Nemesis för att få vara med i VU-byggandet. SLutade på rank 599 samft offrank 313. Spelade romare den rundan men vill nu spela ett germankonto vilket jag gjorde speeden innan.

Nu under sommaren så är mina tider väldigt varierande och jag kan egentligen vara vaken vilken tid på dygnet som helst även om det vanligaste är ungefär 12-04.

När skolan drar igång så kommer jag även där att kunna spela då jag har tillgång till dator hela dagen så mellan ungefär 09-16 så är jag online då samt oftast hela kvällen fram till ca 12-1.

//K-Pist

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Hej jag vill jättegärna spela med dig oooh heliga Klurig!

Här kommer svar på dina frågor:

Dygnsrytm: Varierande, jag är felxibel
    Arbetstider: Dem väljer jag själv.
    Favoritmat: Pasta.
    Mål: Ha kul.
    Tidigare erfarenheter: Har en gång hoppat från 5an.
    Kontakter: Girlwonder

Kommer det 100 attacker på varje by loggar man ut och låssas som om inget hänt, sen skäller på sin co för att han/hon inte förhindrat massförstörelsen.
    sez1: LillaPysen ♥ n00bs/NWO/[NI]
    sez2: Lillulf ♥ Nexus
    sez3: Star ♥ Vendetta
    sez4: coco ♥ Nexus
    sez5: DreamTeam ♥ DX-AL
    sez6: Lilla ♥ Mupp
    sez7: PinkPanther ♥ Mupp
    sez8: OhhLALA! ♥ OS
    sez9: OhhBABY! ♥ JoP
    sez10: 176 ♥ 176

Regler för att posta