Sidan 3 av 7 FörstaFörsta 12345 ... sistasista
Visar resultat 21 till 30 av 64

Ämne: Historian om NB´s VU

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av LYSSNA Visa inlägg
    är det verkligen roligt att vinna utan motstånd?
    Nu måste jag få protestera lite. Nog har de väl fått motstånd! Vi har ju krigat som sjutton i flera månader.

Och ser man tendenserna här på forumet så verkar ju hela servern varit emot dem, så inte tycker jag man kan säga att de vinner utan motstånd, snarare att de vinner trots motstånd från allt och alla... Och lyckas man med det så har jag bara en sak att säga; grattis, det är ni värda!
    Spelarnick:
    Första S3 - första halvan Igraine, senare halvan Ciccio (coplayer)
    Andra S3 - Ciccio (coplayer)
    Tredje S3 - cheerleading the Narwhals, 'cos we're AWESOME

Junior Member snyggejygges avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Håller mé, klart vi fått kriga, annars hade inte så många av oss legat i topen på off & deffen.

Rena rama julafton detta, när jag logga in innan idag tyckte jag d va ngt fel mé världsunderna, trodde de gett upp & raderat accountet, men detta va ju mkt häftigare

Senior Member jonate20s avatar
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Även om jag i andra alla avseenden hatar led..:rolleyes:så måste jag säga att det var en imponerande off av er.
    "Write like a maniac"
    Stolt filosof på server 2
    Medlem i Robs Fanclub
    ====||====

Alla klagomål tas via PM!

Senior Member Mr loves avatar
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av LYSSNA Visa inlägg
    ja man kan tolka mig som en dålig förlorare men jag måste nog säga att jag förlorade i november nånstans så den fasen är nog över. bitter njae, bara lite ledsen då jag tyckte spelet hade potential innan man såg att de som stod i toppen på listan inte var intresserade av att spela spelet. de var bara intreserade av att vinna, till vilket tråkigt pris som helst.
    Snälla, van fel allians eller?
    Citat Ursprungligen postat av almarecuador Visa inlägg
    För en Led-are som mig är detta som julafton.
    Jag njuter av att se dessa rapporter och vill samtidigt tacka våra fiender som kämpat väl.
    Nu kammar vi hem det här mina bröder och systrar!
    Har aldrig varit med i Led har aldrig haft med de att göra. Men har ändå hejat på de. Gooo Led
    Citat Ursprungligen postat av Billydesuecia Visa inlägg
    KOM IGEN ALLIHOP!!
    Bara för att Led är fega kan ni inte gå med dem! Gå med N.K istället som försöker vinna den här servern på ett hederligt sätt!
    Heja N.K!!!
    Fega?
    Oj, ytligare en som tycker att fel alliy kommer att vinna...
    Citat Ursprungligen postat av Pro sworder1 Visa inlägg
    Jag har väll inte sagt vilka N.B ska joina nu? eller ijallfall F-E och dess vinge ska joina.....:-?:???::???::-?
    Heja F-E!
    Ni finns i mitt hjärta!
    If you don't love anyone, then you are poor <3 (<---Click)
    Clicker bros
    ©licker Bros inc. is copyright property of Zenonira, Mr Love, Bullen och co and Meudwy.
    IAP
    -
    Krig
    Norrlänningen Jeppet.

Senior Member
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Ingen har väl undgått att jag inte är någon storfavorit av LED, men detta var mäkta imponerande! Trodde nog aldrig att någon ens skulle få idén att nolla ett så högt levlat VU. Visst att ni förlorade en hel del trupp men sånt måste kännas oväsentligt efter detta? J*****t snyggt jobbat måste jag säga!
    För övrigt anser jag att Legio och Styr bör förstöras

Member
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard För en liten stund...

kändes det som att det var midsommar 07 och kriget mot SWE startade igen. Mäkta.

Vi är mest krigande, mest allierande, mest tajmande, mest lurande, mest propagerande.

Vilket slut[ledning]svis (obs fyndigt) gör oss till att mest hatade.

Tack Led.

/N
    Riket i våra hjärtan, där sattes en standard.

Junior Member
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

När jag igår såg att N.B's VU hade blivit nollat undrade jag om det var någon specialare som Led/ALF kommit på och eftersom Travianforumet för S3 inte var tillgängligt frågade jag SoftMan direkt och hade lite svårt att tro svaret att det var en "normal" offensiv.

Dock kom jag på att visst, om en stor nog slägga kan orsaka skador och sänka magasin eller bomba bort dem så visst är det då möjligt.

Och att sedan idag läsa detta och se hur de efteråt gick på Lunands VU Rebel4Ever. Man kan inte göra annat än lyfta på hatten för deras prestation av att nolla två VU som var på nivå 85 och nivå 75+ (minns inte helt vilken nivå men tror 79).

För oss som är har kvar ett VU så är det nu enbart en fråga om att satsa på att hålla liv i det VU't servern ut för även det har fått besök och blivit sänkt.

Så hatten av för imponerande släggor och offensiver!

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2006

Standard

Helt otroligt, vad mer kan jag säga än att det är bland det häftigaste jag har sett genomföras på en travian server.

Synd att jag inte kunde vara med till slutet.
    För ett bra tidfördriv, läs nästa rad.
    För ett bra tidsfördriv, läs raden innan.

Junior Member
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Grattis Alf o Led , synd att vi inte kunde ge er en riktig match hela vägen, men det har varit roligt så länge det varade.

Sen till alla som säger att det har varit en tråkig server, det blir inte roligare än man gör det. Jag och många andra har krigat och haft roligt under en lång tid, visst man har ju åkt på en och annan smäll men det är bara att ta nya tag.

Roger107 stolt medlem i Rebel of the south

Junior Member
    Reg.datum
    May 2008

Standard

Kan bara säga grattis mycket snygg attack. Hela servern nästan låste sig, jag fick in helt otroligt många attackrapporter från mina trupper i VU-byn.

När det gäller allt annat, jag började lite sent och funderade faktiskt ganska snabbt på att lägga ner när jag såg LED/ALF alliansen. Men jag kom i kontakt med många trevliga personer och fortsatt spela. Det var allt ganska kul ändå och jag tycker nog jag valde rätt allians. Hade mina byar legat i ALFs eller LEDs område så hade jag förmodligen varit på den sidan.

Men som gamla ~Lugna~ och i NB så tycker jag vi hade ett mycket bra samarbete i Sydväst, jag är helnöjd. Mycket bra samarbete mellan MTS och NB. Vi kom ändå ganska långt...

Sen är ju saken att ~Lugna~splittrades pga geografisk spridning, ena halvan gick till Norrland och RS.... så jag stöder dem lite nu.

Jag tror ändå jag får säga grattis LED/ALF, det var inte hat, ni var bara den naturliga fienden för oss i utkanten.

Sidan 3 av 7 FörstaFörsta 12345 ... sistasista

Regler för att posta