Sidan 1 av 390 1231151101 ... sistasista
Visar resultat 1 till 10 av 3897

Ämne: Citat leken

Senior Member oLss avatar
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard Citat leken

I den här leken ska man citera inlägget framför en, men ändra texten Alltså ska näste person citera mitt inlägg och ändra det jag skriver här, sen gör nästa samma sak
    "People willing to trade their freedom for temporary security deserve neither and will lose both."

Senior Member Lotzas avatar
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av oLs Visa inlägg
    I den här leken ska man citera inlägget backom en, men ändra inte texten!!! Alltså ska näste person citera mitt inlägg och ändra inte det jag skriver här, då blir jag sur

Bla bla bla minst 10 tecken (det ska inte stå med alltså bla bla bla minst 10 tecken)
    Fattade jag leken??
    Klicka här!
    Gör det och jag blir glad

Sen här?? =)

Regga dig här! och jag skyddar dig

Senior Member matte94s avatar
    Reg.datum
    Apr 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Lotza Visa inlägg
    tjalala tjalala högst 1 finger (det ska ligga med alltså tjalala tjalala högst 1 finger)
    Jag fattade inte leken!!!
    Hej jag spelar travian, jag spelar inte travian menar jag, fan vad dum jag är, travian är det tråkigaste spelet som finns.
    PS: jag ljuger ständigt DS

Senior Member Lotzas avatar
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av matte94 Visa inlägg
    Hej jag spelar inte travian, jag spelar ALDRIG travian menar jag, fan vad dum jag är, ja det är jag jag är RIKIGT DUM, jag slår ner alla små skitar i min klass sen kommer pappa och bajsar på mig , travian är det tråkigaste spelet som finns!!! jag ljuger ständigt INTE

Jag brukar spela Freerider 2 det är skit skoj jag störde mig på den som ''citaderade'' mitt inlägg eller vad jag nu än ska säga!!! Fattade du leken??? För he*v*et*!!!! Skoja bara om det där <----- ehh.... skit i det
    Klicka här!
    Gör det och jag blir glad

Sen här?? =)

Regga dig här! och jag skyddar dig

Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Jag brukar spela Freerider 2 det är skit tråkigt. jag störde mig inte på den som ''citaderade'' mitt inlägg eller vad jag nu än ska säga!!! Eftersom jag inte är så smart fattade jag inte leken
    Jag älskar travian Men jag hatar den som citerar mitt inlägg :rolleyes:
    "People willing to trade their freedom for temporary security deserve neither and will lose both."

Standard

Jag brukar spela frysspelet 2 det är skit skoj jag störde mig på den som la in köttbullar i min frys så mitt inlägg blev förstört eller vad jag nu än ska säga!!! Fattade du leken??? ja jag gör det inte För he*v*et*!!!! Skoja bara om det där med köttbullarna <----- ehh.... skit i det
    Edit: oLs kom före

jag gillar Eddie eduza och lysnar på honom nu. denna leken var grymt rolig skrattar hela tiden ja jag skrattar nog i ett par hudra timmar te åt denna leken.undrar hur många invånare jag kommer ha vid slutet av zez blir nog mest av alla.vinner nog hela travian då synd att jag bara har 100 inv nu
    Senast redigerad av Svampbob Fyrkant den 08-03-25 klockan 09:47

Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Eddie Meduza Visa inlägg
    jag hatar Eddie eduza och lyssnar garanterat inte på honom nu. Denna leken var grymt rolig skrattar hela tiden ja jag skrattar nog i ett par hundra kilometer i timmen undrar hur många invånare jag kommer ha vid slutet av zez blir nog minst av alla. vinner nog hela travian då synd att jag bara har 0,1 inv nu
    Jag älskar att skriva guider har skrivit 1 och snart en till funderar på att skriva världens bästa förslag

Divikajva
    Guest

Standard

Aså jag är så sexig !!!!
    Jag det är du !

Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Divikajva Visa inlägg
    Im mister ugly oLs isa dah god
    Yeeey ^^ Äntligen e mina nybyggare påväg mo min andra by (ÄNTLIGEN!!!!!)

Senior Member ante 662s avatar
    Reg.datum
    Apr 2007

Standard

Neeej fan(sub)(sub) nu är mina bröder påväg att bygga din andra by (FAAAAAAAANNN!!!!!)
    Du Suger rigtikt hårt
    Senast redigerad av ante 662 den 08-03-24 klockan 16:09

Sidan 1 av 390 1231151101 ... sistasista

Regler för att posta