Visar resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Viktigt se hit! Vi söker just dig

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard Viktigt se hit! Vi söker just dig

Var hälsad käre travianspelare. Här kommer ett litet gästspel från en spelare som var med och vann på Server 2. Möjligt att du vet vem jag är eller att du själv spelade på S2

Vi är ca 140 st svenskar som nu spelar på en utländsk server. Vi har just nu 4 allianser som alla ligger inom topp 18. Vi är redan i krig med förra vinnarna på denna server. Den som hade 2 ww.byar och var etta på deffranken är nu nollad...

Servern startade för 3 veckor sedan så det är fortfarande lugnt att hoppa in. Vi är ett gäng som dominerade på gamla S2. Både gamla vänner och fiender.

Så vad är våra krav?

Men som sagt så behöver vi spelare, vi behöver aktiva, självständiga spelare som klarar av att organisera sig samman med sina grannar utan en toppstyrning som måste planera för alls! DU måste klara dig själv i stor utsträckning men självklart kommer vi alla ställa upp för dig och du ska göra detsamma för alla i alliansen!

Till realiteten, vi vill INTE ha spelare som klagar gnäller och är otrevliga, vi vill INTE ha spelare som hela tiden behöver hjälp med småsaker, som frågar en massa frågor där svaren stor i FAQ eller forum om man bara hade kollat, vi vill INTE ha spelare som kommer med svaret "men orka!" på frågor om hjälp med erövring eller deff!

Vi ska vara en allians där alla sätter alliansen framför individen men en allians där individerna värdesätts!

Om du blir intresserad. Ladda ned skype på www.skype.com. Lägg till mig sen jethro_tull81 så berättar jag sen hur ni ska gå till väga för att regga er. Eller kontakta mig IGM på S2 jethro_tull81 även där heter jag. Så länge nu server är kvar. Jag har ett rekryteringskonto där

Det är fritt fram att köra Co-play också. Många i alliansen som gör det med en eller två spelare till. Ser fram emot att höra av dig och att du blir medlem i vår helsvenska allians

/jethro_tull81

Senior Member
    Reg.datum
    May 2007

Standard

varför gjorde du fyra trådar för det här???? onödigt vilka trådar kom innan???

Member
    Reg.datum
    May 2007

Standard

fyra trådar, men de är på olika serverforum så at så många som möjligt ska läsa och joina dem. Själv skulle jag gärna göra det, men satsar på s6 och vill inte hålla på med fler servrar senare då det tar för mkt tid. Men lycka till önskar en gammal motspelare i RIGET.
    And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know I am the Lord when I lay my vengeance upon you.

Regler för att posta