Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Visar resultat 31 till 37 av 37

Ämne: Fel av Multihunter

Standard

Att det var ett misstag och att det var en slump att det enbart vad Elites o Ronins "VU spelare" som drabbades har vi redan kommit fram till så det behöver ni inte mala på om. Däremot så känns det inte rätt att Elite o Ronin skall få lida för ett misstag som MH gjorde och därmed bör ersättningar skickas ut för att jämna ut det hela. Det är inte rätt mot någon av allianserna som har en Natarby då dom säkert inte känner sig 100% nöjda om dom vinner samtidigt som deras konkurenter började med ett handikapp, nämnligen det som förlorades medans dom var avstängda.

Member
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

som någon tidigare tog upp, i natarbyarna byggs det mycket stora barracker och silo´s dom tar lång tid att bygga så dom förlorade nog inte särskillt mycket på den timmen dom blev avstängda.

även om dom nu skulle få en ersättning vad skulle det vara, en timmes produktion?
    det är bara löjliga baggateller ni talar om klaga inte på MH jag är säker på att han har talat med dom berörda, är även säker på att det inte är "No Hard Feelings"

Member
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Anal karaktär
    Wikipedia;209970
    Anal karaktär, analfixering eller analkomplex syftar på egenskaper hos en vuxen person som enligt den teori om psykosexuell utveckling som finns inom freudiansk psykoanalys faller tillbaka i anala stadiet av sin utveckling. Ordet analfixerad och liknande används i vardagligt tal om beteendet hos en person som retar upp sig enormt på bagateller.
    Att många elitespelare är analfixerade borde vid det här laget inte råda någon tvekan om.

sir-robban
    Guest

Standard

jag har läst den här tråden och jag tycker att ingen borde klandra mh för dom är mänskliga och det där som några tog upp med att ge ersättning då säger jag som andra har sagt dom borde inte ha förlorat mycke för ingen skulle ju kunna attackera dom och om dom var vu spelare då skulle dom nog ha byggnaderna i vu byn på gång hela tiden och mh kan inte ge råvarur eller uppgradera bygnader så det är löligt

Senior Member chobrocolis avatar
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Vanligen svarar jag aldrig i S2 forumet men jag måste bara uttala mig om kraven på ersättning. Ingen ersättning kan överhuvudtaget betalas ut under några omständigheter för den tiden en spelare varit avstängd.
    Skriv CENSUR i eran signatur för att förarga de som vill svära .

Senior Member malmens avatar
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av chobrocoli Visa inlägg
    Vanligen svarar jag aldrig i S2 forumet men jag måste bara uttala mig om kraven på ersättning. Ingen ersättning kan överhuvudtaget betalas ut under några omständigheter för den tiden en spelare varit avstängd.
    Och varför inte då? Är det för att det inte finns någon funktion för det, eller är det för att reglerna säger att den som blivit avstängd inte har rätt till ersättning?

Finns möjligheten inte så är det inte mycket att göra åt, men om möjligheten finns så borde det nog göras, eftersom det är uppenbart att den MH som stängde av spelarna gjort ett fatalt misstag.

Kostymkrigarna - kompromisslös strid mot danskarna!
    malmen - dkx*

Junior Member
    Reg.datum
    Dec 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av Kardac Visa inlägg
    Tyvärr råkade Multihunter låsa ett par spelare av misstag i kväll på S2.
    De var låsta en kort tid och är nu upplåsta igen.

Vi beklagar det inträffade och ev. problem det inneburit.
    Va jag vet så var det ingen skada gjord för någon av spelarna mer än chock och irritation. Tror att båda hade kö nog klara sig den tiden.

Pst. Syns på .com Kardac.

Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234

Regler för att posta