Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 sistasista
Visar resultat 21 till 30 av 37

Ämne: Fel av Multihunter

Senior Member
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Förstår inte riktigt pga. din utformning. Ivilketfall tror jag inte att din teori är sann till någon %. Antagligen ett misstag, men då detta misstaget kan få stora konsekvenser i slutet. Så borde någon slaggs återgällning ske.
    /V.

''It was only a very bad dream.''

Stöd min lilla stad

Standard

De personer som jobbar som MH ser det som ett privilegium att få jobba som MH's. De är utvalda och betrodda. Om någon MH-kollega skulle vara korrumperad eller fuskade, skulle detta ses som ett hån mot det
    arbete som de själva lägger ned. Många MH's känner en stor stolthet inför sitt uppdrag och alla är mycket mån om att det ska bli rätt.

-MH's som pysslar med felaktiga avstängningar blir inte kvar länge... Deras arbete övervakas. Om du håller dig till reglerna behöver du inte fundera över det. Dessutom brukar MH's lämna över känsliga fall till Kardac om de känner att de kan bli anklagade för jävighet eller partiskhet.
    Många av våra MH's har dessutom valt att inte spela alls just för att undvika dessa anklagelser.

Om man bara tittar genom alla tidigare inlägg så hittar man svar :F
    Länk till FAQ om MH:
    http://forum.travian.se/showthread.php?t=15168

Senior Member
    Reg.datum
    Oct 2007

Cool

det jag menar är att mh kan ha problem på en annan server, med en spelare som spelar på den server mh är mh på och på den server som mh spelar normalt på.
    då kan han erbjuda sina mh-verktyg, och få attackeraren att sluta.

hoppas det var lättare att förstå

Senior Member
    Reg.datum
    Oct 2007

Cool

Citat Ursprungligen postat av Axepret Visa inlägg
    De personer som jobbar som MH ser det som ett privilegium att få jobba som MH's. De är utvalda och betrodda. Om någon MH-kollega skulle vara korrumperad eller fuskade, skulle detta ses som ett hån mot det
    arbete som de själva lägger ned. Många MH's känner en stor stolthet inför sitt uppdrag och alla är mycket mån om att det ska bli rätt.

-MH's som pysslar med felaktiga avstängningar blir inte kvar länge... Deras arbete övervakas. Om du håller dig till reglerna behöver du inte fundera över det. Dessutom brukar MH's lämna över känsliga fall till Kardac om de känner att de kan bli anklagade för jävighet eller partiskhet.
    Många av våra MH's har dessutom valt att inte spela alls just för att undvika dessa anklagelser.

Om man bara tittar genom alla tidigare inlägg så hittar man svar :F
    Länk till FAQ om MH:
    http://forum.travian.se/showthread.php?t=15168
    axepret, jag har läst det, men mh's kan fortfarande fuska, även om % inte är stor att de gör det

Senior Member
    Reg.datum
    Jul 2007

Smile

Har läst igenom allt det där lite för noga. I vilketfall, om ingen ersättning eller dylikt kommer inträffa så är det bara onödigt att denna diskussionen håller på, alltså borde denna tråden låsas.
    /V.

''It was only a very bad dream.''

Stöd min lilla stad

Standard

Det står också att deras konton granskas hårdare, alltså borde då alla meddelanden som skickas granskas. Visst det skulle vara så att MH fuskar men jag tror chansen för det är väldigt liten.

Senior Member lutuss avatar
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Jag tror inte att Ua fuskade däremot att MH
    betede sig lite lustigt.

Standard

Jag tror det är en slump att de just blev Ronin och Elites konton som blev avstängda. De hela var säkert ett misstag, vilket även MH bett om ursäkt för. Så allt prat om att MH skulle gå bud åt UA kan ni nog lägga ner, även om jag förstår att de uppstått vilket även MH borde förstå eftersom de var minst sagt konstigt. Men jag står ändå fast vid att misstaget borde rättas till, utifall det skulle bli oerhört jämnt mot slutet (vilket inte är så stor chans, men ändå).
    /

Senior Member malmens avatar
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av alibababert Visa inlägg
    vill inte verka tjatig men jag har en teori: mh's kör ju på andra servrar, kan det inte tänkas vara så att en ua-spelare kör på samma, attackerade mh'n och mh'n frågade om han körde på s2, ua spelaren säger "ja", och mh'n erbjudersig att stänga av elites + ronins vu-by, i utbyte mot att ua spelaren slutar attackera.

kan detta vara möjligt?
    Om du läser tidigare inlägg i tråden så ser du b.la här att den MH som av misstag stängde av dessa spelare inte spelar på någon server överhuvudtaget.

Självklart är det olyckligt att det blivit fel, men det är mycket som blir fel av misstag och jag tycker det är bra nu när allt är tillrätta. MH's är också mänskliga.

Kostymkrigarna - kompromisslös strid mot danskarna!
    malmen - dkx*

Senior Member Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Olars Visa inlägg
    Jag tror det är en slump att de just blev Ronin och Elites konton som blev avstängda. De hela var säkert ett misstag, vilket även MH bett om ursäkt för. Så allt prat om att MH skulle gå bud åt UA kan ni nog lägga ner, även om jag förstår att de uppstått vilket även MH borde förstå eftersom de var minst sagt konstigt. Men jag står ändå fast vid att misstaget borde rättas till, utifall det skulle bli oerhört jämnt mot slutet (vilket inte är så stor chans, men ändå).
    Olars är en klok man som tar orden ur min mun.
    Säger inte alla heliga böcker om förlåtelse.
    Multihuntern gjorde ett mänskligt fel och han har bett om ursäkt.
    Är inte allt bra nu, detta är ju bara ett spel.
    Citat Ursprungligen postat av rob Visa inlägg
    Det är lika svårt som att övertala påven att Gud inte finns som att försöka övertala dig att du har fel.
    Undantag bekräftar regeln
    Jag dömer inte en man efter vad jag hör om honom, utan efter hans ageranden.

Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 sistasista

Regler för att posta