Visar resultat 1 till 7 av 7

Ämne: FK|knox & LG vs DX

Standard FK|knox & LG vs DX

Ni kanske känner igen tråden zirza la upp förra rundan angående "evil on this server" då han förklarade att [NI] var onda och U| var goda , vad ska man göra för att bli kallad ond ? , nu när det är krig mellan oss i FK|knox och LG mot DX är det vi som är onda nu eller är det DX ?

Haha skulle vilja ha ett bra svar ;P

//LääX

Senior Member Reezes avatar
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Tja, ni är onda för era fiender, och era fiender är onda för er...

EDIT: FK|Knox är nerlagt.
    Senast redigerad av Reeze den 08-02-01 klockan 20:04
    Små idioter är misslyckade nördar... Folk som ni Travianspelare är exakt sådana, därför får ni en gratis biljett till helvetet. Visst är det trevligt? Varför inte acceptera den? Dessutom är ni alla misslyckade människor, hoppas ni inser det. Därför ska jag ge er ett tips: Titta åt höger och ni ha fribiljetten i handen...

Standard

Ja , men jag menar jag fattar inte vad han menar med att dom var onda xd

Senior Member Florrpans avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Vi kan sens som dom goda och onda, beroende från vilke sida man ser från.

Dom som dagligen måste stå ut med DX feta plundringar blir säkert jätteglada över detta, flera allianser blir glada då dom vet att vi kanske röjer största hotet osv, men då kan andra komma och se oss som hot, vi plundrar självklart också, men kanske inte i denna utsträckning.
    DX har stora arméer som självklart flera utsatta allianser har fått bita i, och blir nog glad om dom försvinner.
    Det är arméerna vi i Knox startade krig om, inget personligt.
    Kanske att dom som sitter på störst arméer är ondast? :>>:>:>

Andra sida kan se oss som onda, då Knox startade kriget (inte mitt beslut).
    Finns nog mycket att kommentera här också.

Man kan inte säga att någon är god eller ond IMO, alla är lika goda, allt hänger på synsättet och tankerna.

EDIT: [NI] såg jag som onda, fler i [NI] såg dem själva som onda :P
    kan inte svara på det, men men :P
    Kan vara för att dom backsabbade P.A.R, vilket jag tyckte va lite under bältet.
    //Florrpan | FortKnox
    The legend goes on
    From the ashes, the phoenix rises again with refreshed powers to control the world.
    Do you dare to challenge the Phoenix, the bird who was born from its own ashes?

eis39
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Florrpan Visa inlägg
    Vi kan sens som dom goda och onda, beroende från vilke sida man ser från.

Dom som dagligen måste stå ut med DX feta plundringar blir säkert jätteglada över detta, flera allianser blir glada då dom vet att vi kanske röjer största hotet osv, men då kan andra komma och se oss som hot, vi plundrar självklart också, men kanske inte i denna utsträckning.
    DX har stora arméer som självklart flera utsatta allianser har fått bita i, och blir nog glad om dom försvinner.
    Det är arméerna vi i Knox startade krig om, inget personligt.
    Kanske att dom som sitter på störst arméer är ondast? :>>:>:>

Andra sida kan se oss som onda, då Knox startade kriget (inte mitt beslut).
    Finns nog mycket att kommentera här också.

Man kan inte säga att någon är god eller ond IMO, alla är lika goda, allt hänger på synsättet och tankerna.

EDIT: [NI] såg jag som onda, fler i [NI] såg dem själva som onda :P
    kan inte svara på det, men men :P
    Kan vara för att dom backsabbade P.A.R, vilket jag tyckte va lite under bältet.
    Måste ändå säga att jag inte ser knox som onda för att dom startade krig mot DX. Men det är bra tycker jag för nu har ni bättre saker att göra än att slösa off på oss ^^

Senior Member Florrpans avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av eis39 Visa inlägg
    Måste ändå säga att jag inte ser knox som onda för att dom startade krig mot DX. Men det är bra tycker jag för nu har ni bättre saker att göra än att slösa off på oss ^^
    hehe :P
    jaja, vi får väl spara lite offarméer så ni har något att göra
    //Florrpan | FortKnox
    The legend goes on
    From the ashes, the phoenix rises again with refreshed powers to control the world.
    Do you dare to challenge the Phoenix, the bird who was born from its own ashes?

Junior Member
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Givetvis är FK och L-G de onda, de började ju, inte sant?

Det är dagligen folk kontaktar oss i DX och tycker vi gör ett bra jobb och vill hjälpa oss och så vidare, så givetvis betyder väl det att vi är de goda, att vi har rätt?

Regler för att posta