Visar resultat 1 till 6 av 6

Ämne: DM™

Banned
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard DM™

DM™ söker nu medlemar på Server 1. Man ska ha över 15 i pop, och vara aktiv och seriös. Allteftersom man visar kunskap om olika saker kommer poster utdelas.

Med kunskap och mod kommer vi regera! Skicka ett mail till JojjeSnapphane In game, så skickar jag en inbjudan. Jag hoppas på en rolig och händelserik säsong tillsammans!

mvh JojjeSnapphane

Junior Member
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av JojjeSnapphane Visa inlägg
    DM™ söker nu medlemar på Server 1. Man ska ha över 15 i pop, och vara aktiv och seriös. Allteftersom man visar kunskap om olika saker kommer poster utdelas.

Med kunskap och mod kommer vi regera! Skicka ett mail till JojjeSnapphane In game, så skickar jag en inbjudan. Jag hoppas på en rolig och händelserik säsong tillsammans!

mvh JojjeSnapphane
    Vissa kanske e sugna på o veta vad DM står för? Jag bryr mej inte, fast kan tänka mej att d finns folk som gör d.

Tesla
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av uhMonster Visa inlägg
    Vissa kanske e sugna på o veta vad DM står för? Jag bryr mej inte, fast kan tänka mej att d finns folk som gör d.
    ahhhh, du har en kompis som undrar? hehe

Banned
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Dii Minores (Smågudarna)

Junior Member
    Reg.datum
    Feb 2007

Standard

på vilka breddgrader ligger ni?

Banned
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Nord öst. Fast alla är välkomna, men då får man vara berädd på att förstärkningar och sånt kommer fram senare än dom behövs.

Regler för att posta