Sidan 17 av 17 FörstaFörsta ... 7151617
Visar resultat 161 till 168 av 168

Ämne: Nu får det *** vara nog!

Senior Member
    Reg.datum
    Apr 2007

Standard

Nej alltså lord nasse du gör bort dig på ett forum du har rätt i att det inte är pinsamt...Men min personliga åsikt är att du kanske borde sätta dig in lite mer i trådarna när du skriver för det du skriver liknas mer som spam o är väldigt irretrande

Alltså missförstå mig inte för det är bra när sånna som du skriver i ett forum för utan sånna som dig blir ett forum rätt tråkigt.

Om man ser på lång sikt så sänker det trovärdigheten för dig som användare inte bara för detta men JAG tycker att du skriver bara för att ha något att skriva o då liknar det spam.

eErike
    Guest

Standard

you learn while you live!

Jag tror att admins kommer lära sig ju längre tid det tar, det är bättre om ni hjälper dom än startar dessa trådar, att svara på PM's är inte deras enda jobb, dom måste banna folk, kolla vad folk är anklagade för och om det stämmer+ hålla igång servrarna och skydda dom från problev, ränsa virus

Jag anar också att deta bara är ett sätt från NOVA att visa sin avesjuka på att se kommer att vinna...

och om man tar detta spelet så alvarligt som ni värkar göra så är jag glad över att ni har bestämt er för att gå ut i solen lite, det är inte bra att spela för mycket dator

Senior Member
    Reg.datum
    Apr 2007

Standard

eErike nej du har nog inte läst tråden du heller Om du läser innehållet så anklagar jag inte SE eller på något sätt missunnar dem seger...

Jag hade kanske inte protesterat så vilt om jag själv varit med i SE.Saken hör till den att de i SE har lagt ner mycket tid o är väl nöjda med lösningen? För att vinna servern på de sättet hade inte varit kul...den eventuella segern hade inte varit värd ett skit.

Givetvis så blir admins bättre ju längre tiden går men får man inte berätta när de gör fel ska de inte få höra när något är galet?Säger man inte till så kan de inte utvecklas o inte lösa problemet som uppstått. Du skrev själv you learn while you live! o det är helt sant det är precis det admin gjorde av detta.

Jag erkänner att jag lagt ner onnyttigt med tid på detta o därför tar jag det allvarligt (vore konstigt annars)

O all tid du har suttit på travian borde du ägnat åt att lära dig läsa...

Jag har inte lust att sitta o försvara något så uppenbart från några som inte är berörda det var därför jag ville att de skulle stänga denna tråden...Tror du att det var något taget ur luften eller? Tror du Admin o compani ändrade för att det var kul?

Jag blir så trööött

eErike
    Guest

Standard

läste dom 4 första sidorna(orkade inte läsa resten) och den uppfattningen jag fick var att du skylde på admins för att du var arg för att du/dina allians inte vann.
    men det är bara min uppfattning! hoppas dock att du inte borde ta ett datorspel så alvarligt

Junior Member
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

eErike hade du läst de resterande sidorna hade du nog fått läst att admin löste det på bästa möjliga sätt. Hoffa överreagerade kanske i början och det har han bett om förlåtelse om, han avrundade tråden snyggt och den borde ha blivit låst för att slippa massa onödiga komentarer när det här ämnet inte längre var aktivt.

Jag kan erkänna att jag själv är beroende av det här spelet precis som så många andra. Det är ett kul spel, och för många är travian en viktig del av deras liv, de umgås, träffar nya vänner och har kul, CoT som jag är med i är en väldigt trevlig allians 100% av mitt spelare går ut på att hjälpa dem (oss) vidare.

Så även jag måste be moderatorerna att låsa tråden om inte hoffa har ändrat sig (vilket jag inte tror efter förra inlägget...), tråden är inte aktiv längre...
    Mitt riktiga nämn på S1 och speed är Hmm3 hette bara Smult förut!

http://se.willbedefeated.com/

Ja det var jag som skickade runt den länken till alla Inc allianser!

Senior Member
    Reg.datum
    Jan 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av eErike Visa inlägg
    läste dom 4 första sidorna(orkade inte läsa resten) och den uppfattningen jag fick var att du skylde på admins för att du var arg för att du/dina allians inte vann.
    men det är bara min uppfattning! hoppas dock att du inte borde ta ett datorspel så alvarligt
    Det märks att du är insatt i ämnet när du skriver snälla lås tråd! Bara en massa dumma komenterar nu som vi inte behöver. Sedan alla spelar på olika nivåer vissa spelar travian för att vinna och bli bäst så spelar jag och många andra. Vi har alla olika mål med travian. Så jag tar travian rätt alvarligt. Sedan har ingen någonstans anklagat SE det borde du sett med om du läste lite. Sedan har admins gjort det bästa möjliga av sitvationen med att fylla silo magsin med resurser/lvla silos/lvla magasin du hade med fattat lite av vad som hänt av att läsa lite mer än första inlägged som hoffa skrev. Om du hade varit lite mer insatt hade du kunnat skriva något vettigt. Som sakt lås tråd eftersom den är rätt gammal och inte så intresant längre.
    Senast redigerad av makavelli den 07-07-27 klockan 18:32
    Killumanati server 1 nu !

Standard Meddela tyskarna

Bör man inte meddela tyskarna om detta? De är ju spelmakare och lär vara väldigt tillmötesgående mot sina kunder. Tyskar är nämligen det generellt. Jag vet inte hur kommersiellt de driver adminhanteringen, men finns det pengar med i spelet lär de lyssna med stora öron.
    Eftersom vi använder kondomer går det trögt med populationsökningen : [S5]
    www.kondomkungen.se

Tesla
    Guest

Standard

oki, nu var det låsningsdags.. bättre sent än än aldrig =) (man MÅSTE faktiskt inte svara på alla inlägg)

*låser*
    Senast redigerad av Tesla den 07-10-23 klockan 21:41

Sidan 17 av 17 FörstaFörsta ... 7151617

Regler för att posta