Sidan 1 av 2 12 sistasista
Visar resultat 1 till 10 av 17

Ämne: Skicklig Concept Artist sökes!

Senior Member ForceFists avatar
    Reg.datum
    Mar 2007

Standard Skicklig Concept Artist sökes!

Hej!
    Jag såg att Jigain söker bra folk som har lite skills med pennan. Nu är det så att jag har ett eget forum www.rp.forum24.se, där man kan rollspela. Det ligger fortfarande under beta för jag söker bilder till alla raser och lite landskapsbilder till områdena. (Jag har endast bilder som är tagna från internet.) Om jag får in bra bilder så kommer det att hamna i min kommande bok som handlar om världen man rollspelar i. Jag kan endast ge Credits då jag inte har råd med en riktig konstnär.
    Är ni intresserade så skriver ni bara!

Lite info:
    Världen som jag arbetar med kallas för Nerenja, karta har jag snart en bra för Nonian har gjort en väldigt bra. Den som vill göra bilderna för rollspelet och boken får mer information för hur bilderna ska se ut.
    "It's all fun and games 'till someone loses an eye, then it's just fun you can't see" -Hetfield

Russel's Teapot

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
    — Stephen F. Roberts

Senior Member fuzzs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Jag är nog inte så bra med pennan men jag gör bra signs,userbars m.m. När det gäller photoshop, hållt på i typ 3-4 år med det. Gör dock för skoj skull inte betalning :P
    msn fuzzx@hotmail.com om du vill se vad jag menar

Reg.datum
    Mar 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av fuzz Visa inlägg
    Jag är nog inte så bra med pennan men jag gör bra signs,userbars m.m. När det gäller photoshop, hållt på i typ 3-4 år med det. Gör dock för skoj skull inte betalning :P
    msn fuzzx@hotmail.com om du vill se vad jag menar
    Är du bra på loggor också?
    "It's all fun and games 'till someone loses an eye, then it's just fun you can't see" -Hetfield

Russel's Teapot

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
    — Stephen F. Roberts

Senior Member Jigain To'lereans avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Snor du mina artister? o.O

Nejdå, det är bara bra att folk som har talanger får en möjlighet att visa upp dem för världen.
    Ex Admin Svenska Travianforumet

Jag skriver det här inlägget med ett svärd i min vänstra hand och en pistol i min högra.
    Läs om månadens erbjudande!

Reg.datum
    Mar 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jigain To'lerean Visa inlägg
    Snor du mina artister? o.O

Nejdå, det är bara bra att folk som har talanger får en möjlighet att visa upp dem för världen.
    Hehe, ja får dem creds senare så kommer ju folk att söka upp dem. Till slut kommer dem börja ta betalt. Men det ser rätt så dött ut här...

Russel's Teapot

— Stephen F. Roberts

Senior Member Aztecks avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

förklara lite hur du vill ha bilderna, i vilken stil och så...
    Min avatar är en Elite från Halo-spelen så att alla vet.

Reg.datum
    Mar 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Azteck Visa inlägg
    förklara lite hur du vill ha bilderna, i vilken stil och så...
    Jag söker bilder på tropiska landskap, oftast lite mörka och läskiga. Och så söker jag bilder på karaktärer som finns i världen, till exempel människor och ödlefolk. Bilderna ska helst se ut som att de är ritade på ett pergament. Så det ser lite slitet ut. Men annars om man inte kan göra riktigt så är det okej.
    EDIT: Om man tar på sig uppdraget så ska jag ge detaljerad information på hur varje bild ska se ut.

Russel's Teapot

— Stephen F. Roberts

Reg.datum
    May 2007

Standard

jag kan göra något, så det ser ut som pergament
    Min avatar är en Elite från Halo-spelen så att alla vet.

Reg.datum
    Mar 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Azteck Visa inlägg
    jag kan göra något, så det ser ut som pergament
    Ledsen om jag inte har kollat in här på ett tag men det är fullt upp på forumet. Jag skickar ett PM senare, har du något arbete du har gjort förut som du skulle kunna visa?

Russel's Teapot

— Stephen F. Roberts

Reg.datum
    May 2007

Standard

naaaae, inte precis

men om du inte gillar det kan du ju alltid bara välja en ny konstnär, måste finnas många bra på detta forum

Sidan 1 av 2 12 sistasista

Regler för att posta